مجاهدت رانندگان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور بی‌بدیل و فاخر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر رانندگان که همان سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس هستند، نبودند، شاهد موفقیت رزمندگان در عرصه‌های دفاعی نبودیم، مجاهدت رانندگان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل و فاخر است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،محسن حسین‌میرزایی در آئین گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد با اشاره به اینکه تلاش‌ها و مجاهدت رانندگان حمل و نقل عمومی به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی برمی‌گردد، اظهار کرد: این قشر در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اگر این سنگرسازان بی‌سنگر در دوران دفاع مقدس نبودند، شاهد موفقیت رزمندگان در عرصه‌های دفاعی نبودیم، مجاهدت رانندگان پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی‌بدیل و فاخر است.

وی با بیان اینکه رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی برای خدمت‌رسانی به مردم شب و روز نمی‌شناسند، عنوان کرد: این قشر همواره در کنار مردم آماده به خدمت بودند و احترام به این قشر وظیفه مردم و مسئولان است.

حسین‌میرزایی با تاکید بر اینکه خانواده‌های رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی همواره پشتیبان این قشر برای خدمت‌رسانی بوده‌اند، بیان کرد: اگر خانواده‌ها همراهی نکنند، قطعا موفقیت حاصل نمی‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: معاندین از رانندگان سیستم حمل و نقل عمومی برای شرکت در اغتشاش دعوت کردند، اما رانندگان استان به این دعوت پاسخ منفی دادند، زیرا عاشق کشور خود هستند و این مسئله جای تقدیر دارد.

وی در پایان تصریح کرد: برای پیشرفت و توسعه چهارمحال و بختیاری باید همه دست به دست هم بدهیم، این استان دارای ظرفیت‌های بسیار است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =