پیام فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در پی شهادت شهدای تیپ 44 قمربنی هاشم در منطقه مرزی سراوان

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام شهادت 4شهید امنیت یگان رزم استان که درگیری ایجاد شده بین گروهک‌های تروریستی در منظقه سراوان به شهادت نایل آمدند را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل می باشد :

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جوانان این مرز بوم بار دیگر ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران در رویارویی چهره به چهره با تروریست ها و دولت های مستکبر حامی آن ها را نشان داد.

تیپ سرافراز حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام همانگونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس با صف شکنی و رشادت های بی بدیل خود ضامن پیروزی جبهه حق علیه باطل بود، هم اینک نیز در جبهه دیگر با خون سرخ جوانانش در برابر تروریست های خون خوار برای تامین امنیت این سرزمین مقدس سینه سپر کرده است.

اینجانب و جمعی از پاسداران تیپ ۴۴قمر بنی هاشم سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری شهادت پاسدار ستواندوم محمد گودرزی و ۳ تن از هم رزمانش که در مرزبانی از سرزمین کشور عزیزمان در مرز شهرستان سراوان استان سیستان وبلوچستان به همراه همرزمان بسیجی طرح امنیت توسط گروه‌های تروریستی به شهادت رسیدند را تبریک و تسلیت گفته و تاکید می‌کنم خون این شهدا نشان داد وحدت شیعه و سنی در هم آمیخته است و در دفاع از انقلاب واسلام شیعه وسنی در یک سنگر هستند.

شهادت عزیزانمان به فریب خوردگان نشان داد برای دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام فرقی بین شیعه وسنی وجود ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =