ایسنا نوشت:

سخنگوی بانک ملی ایران با بیان اینکه محدودیتی در ارائه پنج سکه در روز به مردم وجود ندارد از بازرسی شعب عرضه‌کننده سکه خبر داد و از مردم خواست اگر با کمبود یا تراکمی در شعب مواجه شدند آن را اطلاع دهند.

حسین دشتی درباره برخی اظهارات در مورد اختلال در عرضه سکه از سوی شعب این بانک اظهار کرد: بانک ملی تابع ضوابط بانک مرکزی است و به هر میزان که سکه در اختیار بانک ملی قرار بگیرد آن را عرضه خواهد کرد. البته بانک مرکزی هم در ارائه سکه محدودیتی قائل نشده است و به هر میزان که برای هر شعبه پیش‌بینی تقاضا داشته باشیم، سکه به آن‌ اختصاص داده می‌شود.

وی ادامه داد: با این حال ممکن است در برخی شعب تراکم پیش‌بینی نشده‌ای به وجود بیاید اما در شعبی که پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است مشکلی نداریم.

سخنگوی بانک ملی ایران تاکید کرد:‌ همکاران ما در بخش بازرسی و نظارت به دقت در امر توزیع سکه نظارت می‌کنند و مطرح شدن بحث دلالی توسط کارمندان بانک بی‌انصافی است. بانک ملی محدودیتی در عرضه پنج سکه در روز برای عموم مردم ندارد و اگر در شعبه‌ای به هر شخصی سکه نرسید از همان جا با شماره تلفن 6414 بانک ملی تماس بگیرد و موضوع را اطلاع دهد.

دشتی اظهار کرد: بانک ملی به عنوان بزرگ‌ترین بانک دولتی همواره مسئولیت‌های مهمی را از دولت قبول کرده و این اولین‌ آزمون در ارائه‌ خدمات عمومی به مردم نیست. با این حال با توجه به حجم زیاد برای خرید سکه ممکن است در برخی موارد تراکم غیرقابل پیش‌بینی پیش بیاید.

پیش از این در بعضی شعب بانک ملی تراکم‌های شدیدی برای خرید سکه وجود داشت و بسیاری از مردم نتوانسته بودند سکه مورد نیاز خود را تهیه کنند.

/39/39

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    آقای بهمنی، می‌خواهید مردم هر روز بیایند یاد شما بیندازند که غذا بخورید، یا سر کار بروید! وظایف شما را، که ادعاهای آن‌چنانی هم در موردش کردید که خاطر همه هست، مردم به شما اطلاع دهند؟ »!