کامیابی‌نیا: لوکادیا می‌توانست به ما کمک کند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشاگرانی که بازی را از پای تلویزیون دیدند لذت بردند، اما واقعاً جای تماشاگران خالی بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کمال کامیابی‌نیا پس از تساوی ۲-۲ دربی ۹۹ پایتخت، در خصوص گفت: «خدا را شکر بازی مساوی شد. فکر می‌کنم تیم ما در نیمه اول بازی خیلی خوبی انجام داد و موقعیت‌های دیگری نیز داشتیم، اما استفاده نکردیم و بازی ۲-۲ شد. تیم استقلال هم خوب بود و فکر می‌کنم تماشاگرانی که بازی را از پای تلویزیون دیدند لذت بردند، اما واقعاً جای تماشاگران خالی بود.»

او در خصوص تاثیر غیبت لوکادیا در این دیدار و اینکه صحبتی در روزهای گذشته مبنی بر ترک ایران توسط او در تمرینات مطرح نشده بود، گفت: «هیچ حرفی نبود و بنده خدا تمرینات را انجام می‌داد. فکر می‌کنم شرایط خانوادگی او به گونه‌ای بود که حتماً باید می‌رفت و باشگاه هم در جریان است و ان‌شاءالله که باز می‌گردد. لوکادیا از اول فصل خیلی به ما کمک کرده است و در این بازی نیز می‌توانست، اما بازیکنان دیگری داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند.»

هافبک پرسپولیس در خصوص عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه عنوان کرد: «واقعاً حیف بود و باید همه از فوتبال لذت ببرند. امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که همه تماشاگران به استادیوم بازگردند.»

بیشتر بخوانید:

۲۵۸۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =