در آینده سیاسی جامعه در همه سطوح باید از ظرفیت ایثارگران استفاده شود

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان گفت : در آینده سیاسی جامعه در همه سطوح باید از ظرفیت ایثارگران استفاده شود

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام دکتر هبت اله هاشمی گفت : بررسی و رفع مشکلات جامعه ایثارگر در اولویت قرار دارد و در این راستا از همه ظرفیت ها در حد توان استفاده خواهد شد.
وی در دیدار با کارکنان فرزندان شهدا و ایثارگر در اداره کار و رفاه اجتماعی استان با تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: رسیدگی و توجه به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگر دغدغه اصلی ما است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران لرستان به نقش بنیاد شهید در جامعه اشاره کرد و افزود: بنیاد شهید نقش امانتداری نسب به جامعه هدف برعهده دارد و برای رفع مشکلات این قشر از همه ظرفیت ها در حد توان استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: حضور ایثارگران در ادارات و مجموعه ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موثر بوده و این قشر باید مبلغ فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

حجت الاسلام دکتر هاشمی به ظرفیت و توانیایی جامعه ایثارگر در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: در آینده سیاسی جامعه در همه سطوح باید از ظرفیت ایثارگران استفاده شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه تاکنون در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی سنگرهای فراوانی همچون نماز جمعه، بنیاد شهید، سازمان تبلیغات و سپاه ساخته شده است، اظهارکرد: امروز باید به سمت جبهه سازی برویم و ادر راستا باید از ظرفیت جامعه ایثارگر استفاده شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =