ایسنا نوشت:

سرمربی تیم پرسپولیس تهران پس از بازی تدارکاتی در مقابل سیاه جامگان خراسان گفت:« حریف تیم خوبی بود، اما هدف ما بازی نبود.هدف ما در این اردو بازی کردن و کسب پیروزی نبود، چون اگر این هدف را داشتیم روزی دو جلسه تمرین در صبح و بعدازظهر و به عبارتی روزانه 4 ساعت تمرین نمی‌کردیم.»

استیلی اردوی مشهد را خوب و مفید خواند و درباره دلایل انتخاب شهر مشهد برای این اردو گفت:« در مشهد از لحاظ معنوی ارتباط خیلی خوبی در میان بازیکنان ایجاد شد و توانستند آرامش خوبی را کسب کنند. علاوه بر این ارتباط معنوی، موقعیت جغرافیایی و ارتفاع از سطح دریای این شهر را که نسبتا شبیه آب و هوای اصفهان است، در نظر گرفته بودیم. امکانات خوبی در اختیار ما از سوی هیات فوتبال این استان قرار گرفت که جا دارد از هیات فوتبال خراسان رضوی تشکر کنم که ورزشگاه ثامن را در اختیار ما قرار دادند.

استیلی خطاب به تماشاچیان و هواداران این تیم گفت:« تیم پیروزی متعلق به تماشاچیان و هواداران این تیم است، اگر همیشه در کنار تیم باشند بچه‌ها نیز قول می‌دهند که قدر این هواداران را بدانند.»

اوهمچنین در مورد پیش بینی نتیجه داربی پایتخت گفت:« در حال حاضر به داربی فکر نمی‌کنیم، سعی ما این است که اول از سد ذوب آهن بگذریم و بعد به داربی فکر کنیم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 170987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =