جهش دوباره قیمت‌ها در آخرین روز هفته/ دنا چقدر گران شد؟

برسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودروهای پژو، دنا، رانا، کوییک و دنا است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش دوباره قیمت‌ها در این بازار است، به طوی که در بین خودروهای پژو، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۳۹۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۳۷۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۸۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۴۱۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۲۰ میلیون تومان رسیده‌است و پژو۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۵۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۶۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای تیبا نیز در این مدت گران شدند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۲۶۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبوده‌اند، به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۵۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۵۰۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۵۳۰ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای رانا نیز در این مدت گران شدند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۳۹۹ از ۳۸۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۸۵ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت از نوسانات قیمتی در امان نبودند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۶۵ میلیون تومان رسیده‌است.

گفتنی است که خودروهای پراید و سمند در این مدت گران نشدند.

۲۲۳۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1709900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =