این پیروزی هدیه ای است از طرف کارلوس کروش به هواداران.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی سعی کرد قبل از هر چیز پیروزی را به هوادارانی تقدیم کند که تنهایش نگذاشتند. او که به خواسته اش رسیده بود و 70 هزار نفر را برای تشویق تیمش در شروع راه جام جهانی در ورزشگاه می دید گفت:«اول می‌خواهم از حضور هواداران تشکر کنم. آنها همانی بودند که انتظارش را داشتم .تشویق های شان فوق العاده بود. می‌دانم که هفتاد هزار نفر به استادیوم آمدند. از آن‌ها می‌خواهم باز هم به ورزشگاه بیایند. ما در راه پیش روی مان به شما تماشاگران احتیاج داریم.»

هواداران تیم ملی فوتبال ایران

او سپس از بازیکن تیمش ، قاسم حدادی فر دلجویی کرد. بازیکنی که شرایط روحی خوبی را هم این چند روزه در تمرینات نداشت و چند باری با کروش ، خصوصی در این باره حرف زده بود. او که حالا برای آسیب دیدگی باید مدتی خانه نشین باشد؛« باید این برد را به او هدیه کنم که زحمت زیادی کشید و متاسفانه آسیب دید. امیدوارم هرچه زودتر به جمع ما برگردد. راستش من امروز نه برای نتیجه که از بازی خوب تیمم خوشحالم.»

اوئ سپس گفت:« خوشحالم که بازیکنانم در شروع نیمه دوم خونسردی‌شان را حفظ کردند و ترس به خودشان راه ندادند. آن‌ها توانستند دوباره بازی را کنترل کرده و در نهایت در این نیمه به گل برسند. اینکه استرس گل نزدن در نیمه اول ، جلوی این همه تماشاگر روی کارمان اثر نگذاشت ، یک اتفاق بزرگ است.»

سرمربی تیم ملی با بیان این‌که تمرکزم از این پس فقط معطوف به بازی با قطر خواهد بود تاکید کرد:« ما باید سخت کار کنیم. بعد از یک استراحت خوب و ریکاوری سریع تمام تمرکزمان از این پس معطوف به بازی با قطر است. کارمان از فردا صبح شروع می‌شود. باید پاها و ذهن‌های بازیکنان را آماده دیدار با قطر کنیم. در حال حاضر یکی از مربیان خوب ما مشغول تماشا و حلاجی بازی قطر در مقابل بحرین است. می‌دانم که نیمه اول آن مسابقه با تساوی بدون گل تمام شده است.»

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    یه چیزی بگم جدا از مسئله آبی و قرمز ولی اگه خدایی بحث ملی رو کنار بگذاریم این بازی اصلا هم زیبا نبود و کیروش که به بازی های استقلال اعتراض داشت که چرا 70 هزار نفر میرن حرف بی خودی زده!
  • میلاد IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    از بازی زیبا و دلچسب بازیکنان ملی پوش تشکر میکنم دم هواداران تیم ملی گرم تقدیم به همه ملت ایران
  • مهران IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    آقای کروش . بازی تیم ات زیبا نبود. از خبر آنلاین میخواهم که این را به نظر سنجی بگذارد تا ایشان به شعور فوتبالی مردم ما شک نکنند.
  • بدون نام US ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    خیلی ضایع است که از تلویزیون عکس میگیرد نه؟ این تصاویر رو که ما هم دیدیم اصلا عکس نذارید بهتره به نظر من
  • بهاره استقلالی BE ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    نتیجه زیبا بود ولی‌ بازی نه‌، امیدواریم که بازیهای بعدی زیبا باشند و نتیجه‌ها هم
  • محمد IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    این بازی بود؟...به غیر نتیجه هیچی نداشت...امیدوارم در آینه بهتر بشن....اما مربی ترسویی هست...یعنی فهمیده ما نتیجه برامون مهم هست...اونم نتیجه را فدا نمیکنه...به 1 گل هم راضی بود... ولس یه روز میفهمه که اونچه ماندگار هست برد نیست همه از چیرو هنوز هم یاد میکنن..یادنیزلی...
  • بدون نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    واقعا ضعیف بود توی بعضی قسمت های بازی ما همش یه مربی آوردیم کیروش کیروش می کنیم بابا داخل کشور مربی خوب داریم .. از وقتی کیروش اومده دقت کردین اصلا تیم ملی حاشیه نداره !! حالا این زمان رو با زمان قطبی مقایسه کنید که چه غوغای رسانه ای بود !! در کل تیم ملی امروز اصلا در حد و اندازه ها نبود یا حداقل انتظار من به عنوان یه هوادار برآورده نشد !
  • بدون نام IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۱
    0 0
    خیلی به کروش امیدوار شده بودم.اما الان واقعا متعجبم چرا مربی به این بزرگی میگه بازی زیبا کردیم؟همان حرفهای اشتباهی که قلعه نوعی و دایی و قطبی هم بعد بازی بد تیم ملی میزدن.اخه جدا از این مربی دیگه انتظار نداشتم.فکر کنم تیم ملی امروز همه چیش اوکی بود،بجز دو بازیکن خودخواه بنام خلعتبری و رضایی داشت که واقعا به درستی کشیدشون بیرون و اینکه کریمی با اینکه دو هافبک دفاعی داشتیم بازهم تو نیمه زمین خودمون بود همش.مجیدی هم که طفلی هیچ پاسی بهش ندادن.
  • پارس مرد IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    در تيمهاي باشگاهي كه تمام بازيكنان را در طول هفته در كنار هم دارند فقط به دنبال نتيجه هستند تا زيبا بازي كردن ،انوقت با چند روز هم نتيجه بگيريم و هم زيبا بازي كنيم !!!!! انتظارات بايد معقولانه باشد از دلجوئي كردن حدادي بايد قدرشناسي را ياد گرفت وقتي به تماشاگران احترام مي گذارد و در نيمه مربيان نتيجه دلخواه را ميگيرد ديگر دنبال چي هستيم ؟ بياييد خوشبين باشيم به اميد مقتدرانه تيم ملي ايران به جام جهاني
  • مجتبی کشتکار IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    با عرض سلام می خواستم بگم ایران نتیجه منطقی را گرفت و برای شروع عالی بود.فراموش نکنید که استرالیا و ژاپن با یک اختلاف پیروز شدند.امیدوارم قطر را هم شکست تا حرفی برای گفتن باقی نمونه!
  • جوادي-250 IR ۰۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    خيلي بازي ضعيفي بود. اصلا معمولي هم نبودند .تاكتيك نداشتيند.رضايي و خلعتبري فداي مجيدي شدند ،بخاطر اينكه همه اصرار داشتند يه جوري توپ به مجيدي برسه ،اونم كه يا تو آفسايد بود يه رو زمين افتاده بود . برد نچسبي بود حيف به پاسهاي هوشمندانه كريمي كه يكي پس از ديگري خراب شد .گزارش گر هم كاملا نشون داد كه خيلي ناشي و تازه كار و البته خيلي هم استقلالي چون مدام از حيدري و مجيدي و بعدش هم تيموريان تعريف ميكرد
  • احمد IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    بازی خوب بود فقط اگه جباری اضافه شه عالی می شه
  • فرهاد عشوندی/دبیر سرویس ورزش IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    دوست عزیزی که لطف داشتید و از عکس های تلویزیونی ما ایراد گرفتید ، اگرچه این عرفی رایج در تی مارکاست که برای سرعت انتقال اخبار از این نوع تصاویر استفاده می کنند اما در شرایطی که استادیوم آزادی امکام ارسال سریع عکس برای همکاران ما در سرویس عکس را فراهم نمی کند ، راه دیگری نداریم. البته دوست خوبم مهدی زارع عکس های بازی را با یک ساعت تاخیر در اختیار مان قرار داد تا همان دیشب منتشر کنیم
  • محمد علی IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    علی کریمی قراره تخریبی بازی کنه و در کنار یه بازیکن تخریبی یه بازیکن خلاق مثه جباری لازمه که توپ های گرفته شده توسط کریمی رو بریزه رو دروازه، کاری که جباری و آندو در استقلال میکنن. فرهاد مجیدی هم که یه پاس درست بهش نرسید.
  • بدون نام MY ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    baziye zibai nabood,,,va az footballe manteghi be dor boodim,,,,
  • بدون نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    چرا شبکه 3 پخشش نکرد اصلا فکر نمیکردم شبکه 2 نشون بده لذا نیم ساعت اول بازی روازدست دادم وبطور اتفاقی شبکه 2 را زدم.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    واقعا با این بازی ها شما امیدوارشدید ماکه نه
  • آرزو IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    در مورد بازی که بایستی بگویم چنگی به دل نزد من می خواستم در بازی اینده تیم ملی دوستان به پاسکاریهای ساده تیم نگاهی دقیق تر بکنند در این بین پاسهای کاپیتان تیم ملی را هم زیر نظر بگیرند بابا این بازیکن نمی تونه یه پاس سالم را به هم تیمی برسونه
  • آرزو IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    اون از گزارشگر که بهتر حرفش را نزنم اون از کارگردان تلوزیونی با ان تصاویر بابا یکی نیست به کارکردان یاداوری کنه تو زمان جریان بازی چرا تماشاگران را نمایش می دهی من منکر گلهای خوب نکونام نیستم سانتر تا کی اینها کوتاه بودند سانتر جواب داد در بازی بعد مشکل داریم با این نوع بازی
  • بدون نام CH ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
    0 0
    با درود به دبیر سرویس ورزش متاسفانه بهانه ی شما قابل قبول نیست! با استفاده از gprs و یک لپتاپ به راحتی میتونید عکسها رو از ورزشگاه اپلود کنید! گرچه خبرنگاری و عکس خبری در ایران با تمام دنیا قضیه اش فرق داره! واسه همین شاید بهانه ی شما با توجه به این اوضاع قابل قبول باشه
  • بهاره استقلالی BE ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۳
    0 0
    آقای جوادی-250، هر چه دل‌ تنگتان می‌‌خواهد را می‌‌گویید ؟ در این بازی، مجیدی تغذیه نشد ولی‌ دفاع حریف را مدام بهم ریخت. کریمی‌ در پست غیر تخصصی بود، خوب بازی کرد ولی بندرت در خدمت خط حمله بود. خلعتبری مثل همیشه فوتبال یک نفره بازی کرد و حتی یک پاس روی به جلو هم نداد. رضائی نیز مثل همیشه تکروی می‌‌کرد و فقط ۶-۵ سانتر ناشیانه کرد، یا به آغوش دروازه بان یا پشت نقطه کرنر مقابل. تیم خوب نبود ولی نکونام، حیدری، کریمی‌، اسکندریان و مجیدی بد نبودند.