عکس |‌ کروکودیلی که پهپاد شکار می‌کند!

فیلمی که تنها ۱۲ ثانیه طول می کشد، لحظه هیجان انگیزی را نشان می دهد که یک تمساح از آب پرید تا پهپادی را بگیرد که احتمالاً فکر می کرد پرنده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پهپادها را باید به اندازه کافی و به موقع بلند کرد تا از آرواره های مصمم تمساح فرار کند.

فیلمی که توسط YEN.com.gh در کانال یوتیوب Migori News مشاهده شد نشان می دهد که چگونه خزنده هواپیمای بدون سرنشین را شناسایی کرده و به تدریج حرکت می کند و سپس در تلاش برای گرفتن آن از آب پریده است.

با این حال، اپراتور هواپیمای بدون سرنشین توانست آن را به موقع به سمت بالا حرکت دهد؛ تمساح مصمم تنها چند سانتی متر با شی پرنده فاصله داشت.

فرض بر این است که خزنده تنها غذا می خواسته است. نحوه پرواز پهپاد و اندازه آن ویژگی هایی شبیه به یک پرنده را دارد که می تواند باعث شود هر حیوانی با هوش کمتر از انسان آن را طعمه تصور کند.

این ویدیوی ۱۲ ثانیه ای که از زمان اشتراک گذاری آن در یوتیوب بیش از ۳۰۰۰ بار تماشا شده است، حس بسیار زیادی را به همراه دارد.

عکس |‌ کروکودیلی که پهپاد شکار می‌کند!

پرنده هدایت‌پذیر از دور یا به اختصار پَهپاد که به آن هواپیمای بدون سرنشین نیز می‌گویند، گونه‌ای هواگرد هدایت‌پذیر از راه دور بی‌خلبان است. پرواز پهپادها ممکن است تحت کنترل از راه‌دور توسط یک اپراتور انسانی، یا با درجات مختلفی از خودمختاری، مانند کمک توسط خلبان خودکار، تا هواپیماهای کاملاً خودمختار که هیچ شرطی برای مداخله انسانی ندارند، انجام شود.

پهپادها در ابتدا، در طول قرن بیستم برای مأموریت‌های نظامی که برای انسان‌ها بسیار «کسل‌کننده، کثیف یا خطرناک» بودند ساخته شدند و در قرن بیست و یکم به دارایی‌های ضروری برای اکثر ارتش‌ها تبدیل شدند. با بهبود فناوری‌های کنترل و کاهش هزینه‌ها، استفاده از آنها به بسیاری از برنامه‌های غیرنظامی گسترش یافت. این کاربردها شامل عکاسی هوایی، تحویل و ارسال کالا، کشاورزی، کاربردهای پلیسی و نظارتی، بازرسی از زیرساخت‌ها، کاربردهای علمی و تحقیقاتی،قاچاق و مسابقات هواپیماهای بدون‌سرنشین می‌شود.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =