خطیب جمعه تهران: گرانی‌های بی‌منطق و افسارگسیخته، هیچ توجیهی ندارند / دولت انقلابی، چاره‌اندیشی کند / زمان پیروزی ملت ما رسیده

رسانوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری گفت: شاهد سقوط استکبار و عوامل خودفروخته آنان هستیم، زمستان افسردگی و سرافکندگی آمریکا و جبهه غرب رسیده و پیروز این فتنه خطرناک که جنگ ترکیبی را رقم زده اند تا چرخ پیشرفت ملت ایران را کند کنند، ملت همیشه بصیر ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدجوادحاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: خودم و شما را به تقوا، این گوهر فاطمی دعوت می کنم و ان شاء الله به عنایت صدیقه طاهر(س) حال بندگی و استغفار نصیب همه ما بشود.

وی با اشاره به چهار دی ماه سالروز میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) ابراز کرد: حضرت عیسی کلمه الهی و مایه برکت و بشارت دهنده پیامبر خاتم بود که این روز را بر همه هم میهنان مسیحی و آشوری تبریک عرض می کنیم و یاد شهدای آنان در راه دفاع از میهن را گرامی میداریم.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با بیان اینکه دی ماه یادآور روزهای بزرگی برای ما است، اظهار کرد: دی ماه یادآور شهدای کربلای 4و 5، شهادت حاج قاسم عزیزمان و شکوه و حضور بی نظیر ملت ایران و عراق در تشییع جنازه فرماندهان مقاومت و همچنین قله حضور در 9 دی ماه و باطل السحر حوادث آن سال ها است.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم معجزه انقلاب اسلامی و به تنهایی یک ملت بود، تصریح کرد: حاج قاسم عزیز از مصادیق انسان متقی و عبدصالح در زمانه ما بود و تعبیر حضرت آقا در رابطه با ایشان بسیار زیبا و عمیق بود که فرمود حاج قاسم مظهر فروتنی و یک فرمانده و دیپلمات قوی و یک دوست قدیمی برای شهیدان بود.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: نشانه های او را در منطقه مقاومت و جای جای این منطقه می توان دید، حاج قاسم را از دفاع مقدس تا دفاع از حرم می توان حس کرد و بالاخره به دست شقی ترین افراد در زمانه ما به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

خطیب جمعه تهران با اشاره به اینکه حاج قاسم بعد از شهادت هم دعوت به مقاومت می کند، خاطرنشان کرد: یادگار جاودانه حاج قاسم وصیت نامه او است که برخی از وصیت او به ولایت نامه یاد می کنند که بسیار فوق العاده و خلاصه ای از وصیت همه شهیدان ما است که به قلم این فرمانده دلیر مقاومت و عبد خدا منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری ادامه داد: وصیت حاج قاسم به همه ما کمک می کند که با چشمان بصیر این مرد خدایی انقلاب، حماسه مقاومت، امام خمینی و امام خامنه ای و با افق چشمان حاج قاسم استکبار جهانی را دیده و وظایف خود را بازنگری کنیم، این وصیت نامه چقدر سازنده و سبویی از معرفت و عشق الهی است که هم بنوشیم و بنوشانیم.

وی با ابراز اینکه به لطف خدای متعال شاهد عبور ملت ایران از گردنه یک فتنه خطرناک هستیم، ابراز داشت: به مدد الهی و صبر و بصیرت ملت ایران شاهد سقوط استکبار و عوامل خودفروخته آنان هستیم، زمستان افسردگی و سرافکندگی آمریکا و جبهه غرب رسیده و پیروز این فتنه خطرناک که جنگ ترکیبی را رقم زده اند تا چرخ پیشرفت ملت ایران را کند کنند، ملت همیشه بصیر ایران اسلامی است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه زمان پیروزی ملت ما رسیده است، یادآور شد: هرچند لطماتی را هم وارد کردند اما به لطف خدا ملت امام حسین و انقلاب اسلامی همچنان پیروز است.

وی افزود: از اتاق های فکر شیطانی شان خبر رسیده است که شکست خورده ایم و امکانات و دلارهای ما نتواست پیروزی را رقم بزند، بله کفار و منافقین با هم این حسرت را خواهند خورد و پیروز و سربلند این عملیات فوق سنگین ملت مومن ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری اظهار کرد: ملت سختی ها و ناملایمتی های برادر خوانده های داعش را تحمل کردند و شهید و جانباز دادند و در تشییع جنازه ها شکوه آفریدند و سیزده آبان تاریخی را رقم زدند و همچنان پای این انقلاب و رهبر عاشقانه ایستادند و باطل السحر فتنه ها شدند.

وی افزود: این اتفاق پیش روی ما است و بایستی بعد از فرو نشستن غبار فتنه ها عمیق تر حوادث را ببینیم و نقطه ضعف ها را به دقت تحلیل کنیم و ساده از کنار آن نگذشت.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در پایان خطاب به دولتمردان انقلابی اظهار داشت: مردم سهم تحریم ها و گرانی را درک می کنند، در موضوع مسکن وعده هایی داده شد اما به دلایلی از جمله کارشکنی های دشمنان نظام آنگونه که باید تا به امروز وعده ها محقق نشد و گرانی هایی ایجاد گردید اما برخی از این گرانی های بی منطق و افسار گسیخته هیچ توجیهی ندارند.

وی افزود: دولت انقلابی به فکر چاره اندیشی برای گرانی های بی منطق افسار گسیخته باشند و با قوت بیشتر مشکلات را برطرف کنند و هرکجا نمی توانند با مردم صحبت کنند و مسائل را با مردم درمیان بگذارند.

بیشتر یخوانید:

21217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =