خطیب جمعه کرج: می‌خواهند برای تضعیف نظام، جشنواره فیلم فجر را تحت تاثیر حوادث اخیر قرار دهند /  افسران «جنگ نرم» باید با جدیت وارد میدان شوند

مهر نوشت: آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان در جنگ رسانه‌ای با دروغ‌پردازی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، بنابراین باید هوشیار بود و فریب این دروغ‌ها را نخورد.

امام جمعه کرج گفت: دشمنان در جنگ رسانه‌ای با دروغ‌پردازی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، بنابراین باید هوشیار بود و فریب این دروغ‌ها را نخورد.

آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: اکثریت جامعه هنری کشور با نظام اسلامی همراه هستند، بنابراین نباید به یاوه‌گویی عده‌ای قلیل توجه کرد.

وی بیان کرد: برخی می‌خواهند جشنواره فیلم فجر را تحت تأثیر حوادث اخیر کشور قرار دهند که در راستای دیگر اقدامات برای تضعیف نظام و تضعیف روحیه مردم به شمار می‌رود.

آیت الله حسینی همدانی تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی انتظار می‌رود جامعه هنری کشور بیش از پیش توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و به تولید آثار هنری فاخر بپردازند.

امام جمعه کرج از دستگاه‌های نظارتی استان البرز خواست تا نظارت بر قیمت‌ها بیشتر کنند و تفاوت قیمت‌ها را به کمترین سطح برسانند.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب فاطمی بودند که سرافرازانه به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: امروز دشمنی با مستکبران در ادامه مکتب فاطمی است؛ مادرانی که فرزندان خود را در هشت سال دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند در مسیر همین مکتب گام برداشتند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان در جنگ رسانه‌ای با دروغ‌پردازی جای شهید و جلاد را عوض می‌کنند، بنابراین باید هوشیار بود و فریب این دروغ‌ها را نخورد.

وی افزود: دشمنان با فشار و تهدید، جنگ روانی برای تضعیف روحیه ملت ایران به راه انداخته‌اند و حتی برخی را وادار به شکوت در مقابل بیان حقایق می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: در این برهه زمانی برخی با تمسخر و تضعیف احکام الهی، آمریکا و غرب را ناجی کشور معرفی می‌کنند تا به اهداف شوم خود برسند. همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، هدف از تضعیف ارزش‌ها، ضربه به روحیه مردم است.

آیت الله حسینی همدانی افزود: آنچه در مقابله با تلاش دشمن مؤثر است توجه به قرآن و تواصی است. دشمن درصدد قطع زنجیره تواصی به صبر است و حقایق را وارونه جلوه می‌دهد تا جامعه اسلامی دچار اضطراب شود.

وی گفت: در این شرایط امید آفرینی و جهاد تبیین در جامعه اسلامی اولویت قرار گیرد. به کوری چشم دشمنان اسلام ارزش‌های الهی با رهبری امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب در استمرار مکتب فاطمی در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در کشور پیش رفته است.

امام جمعه کرج اظهار کرد: امروز ایران اسلامی با تکیه بر ارزش‌های الهی و رهبری معظم انقلاب با وحدت و انسجام مردم و مسؤولان محکم و استوار در مقابل دشمنان ایستاده است و منتظر تحقق وعده الهی برای نابودی استکبار زمان هستیم.

وی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب، افسران جنگ نرم باید با جدیت وارد میدان شوند و واقعیت‌های عینی را ترویج دهند.

امام جمعه کرج بیان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، کلید واژه اصلی امید دادن به مردم و تواصی به حق و صبر است. در مسیر ارزش‌های الهی نباید خسته شد و با امید آفرینی پیش رفت.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه امروز حتی دنیای غرب ارزش‌های الهی در آئین حضرت عیسی (ع) را نادیده گرفته و به ظلم و ستم به جامعه بشری روی آورده‌اند.

وی متذکر شد: متأسفانه حتی علمای مسیحی در برابر ظلم آمریکا و اروپایی‌ها به جوامع بشری و ملت ایران سکوت اختیار کرده‌اند که در واقع این حرکت آنها در مسیر گسترش ظلم و بی‌عدالتی است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =