رشوه ۱۰۰هزار دلاری برای عکس گرفتن با مسی و کاپ قهرمانی جام جهانی/عکس

نصرت گکچه سرآشپز معروف که در اینستاگرام حسابی پرطرفدار شده، برای حضور در مراسم فینال جام جهانی ۱۰۰ هزار دلار رشوه داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حواشی مربوط به آن کماکان در صدر سوژه‌های خبری دنیا قرار دارد و در برنامه‌های مختلف تلویزیونی و اینترنتی مورد بحث قرار می‌گیرد. یکی از مهم‌ترین حواشی پیش‌آمده در پایان دیدار آرژانتین مقابل فرانسه، حضور یک چهره معروف اینستاگرامی در مراسم قهرمانی آلبی‌سلسته و مزاحمت‌هایش برای فوق‌ستاره‌های این تیم بود.

نصرت گوکچه، آشپز معروف ترکیه‌ای که به واسطه اکت‌های منحصربه‌فردش در هنگام طبخ و سرو استیک به شهرتی جهانی رسید و رستوران‌های زنجیره‌ای خود را میزبان بسیاری از چهره‌های معروف دنیای فوتبال دید، پس از قهرمانی آرژانتینی‌ها در عکس‌ها و ویدیوهای بسیاری با کاپِ جام جهانی دیده شد تا موجی از انتقادات به سمت فیفا روانه شود.

نصرت گُکچه معروف به «نصرت گوشت» آشپز ترکیه‌ای از ورود به مسابقات فینال «اپن کاپ» آمریکا منع شد. او به‌دلیل حواشی که درفینال جام جهانی قطر برای عکس گرفتن با بازیکنان آرژانتین داشت، در فضای مجازی ترکیه داغ شد که واکنش تند کاربران رابه همراه داشت. گفته شده نصرت برای این حضور ۱۰۰هزار دلار رشوه داده است.

عکس| رشوه ۱۰۰ هزار دلاری برای عکس گرفتن با مسی و کاپ قهرمانی جام جهانی/ ایجاد محدودیت برای سرآشپز معروف ترکیه‌ای

بیشتر بخوانید:

251254

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1710502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =