نشست بهره‌گیری از آموزه های زلزله بم در شهرکرد برگزار شد

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی نشست بهره‌گیری از آموزه های زلزله بم در شهرکرد به میزبانی شهرداری شهرکرد و سازمان مربوطه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، اکبر شاهوردی اظهارداشت: این نشست در سالن جلسات شهرداری شهرکرد با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و حضور سفیرانی از شهر بم و شرکت بازآفرینی شهری و وزارت کشور برگزار شد.

وی افزود: این همایش به مدت ۳ روز در ۳ شهر بروجن، هفشجان و شهرکرد برگزار که در سومین روز شهرداری شهرکرد میزبان است که به منظور استفاده از تجربیات و بهره‌گیری از آموزه‌های زلزله بم و همچنین بررسی وضعیت فرسودگی بافت‌های شهری برگزارگردید

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: در این نشست اعضای ستاد بازآفرینی و کلیه شهرداران شهرهای استان نیز حضور دارند.

وی با اشاره به موضوعات این نشست گفت: تشریح بسته‌های تشویقی و دیدگاه‌های شرکت بازآفرینی شهری از موضوعات این نشست می‌باشد و سپس از محلات هدف بازآفرینی شهرکرد بازدید می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1712148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =