دو رام قطار مسافری کرمان - تهران و بالعکس به ناوگان ریلی کرمان اضافه شد

مدیرکل راه آهن کرمان گفت: درایام سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، دو رام قطار مسافری کرمان - تهران و بالعکس به ناوگان ریلی کرمان اضافه شد.

مجید ارجونی در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دلها و حضور زائران در استان کرمان با حمایت و موافقت دکتر صالحی مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران دو رام قطار مسافری به ناوگان ریلی این اداره کل اضافه شد.
او با اشاره به اینکه برای سهولت و رفاه حال مسافران و زائران مرقد سردار دلها این دو رام قطار اضافه شده است افزود: این قطارها از روزهای دهم تا شانزدهم دی ماه در مسیر تهران به کرمان و بالعکس سیر می‌کنند.
ارجونی خاطرنشان کرد: قطار ۴ تخته فوق‌العاده البرز با ظرفیت ۲۸۸نفرمسافراز ساعت۱۹ از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد کرمان حرکت می کند.همچنین برگشت این قطار از ساعت ۱۸:۵۰ از ایستگاه راه آهن کرمان به ایستگاه راه آهن تهران می باشد.
او در پایان گفت: همچنین قطار فوق العاده طلایه ترکیبی ۴ تخته و ۶ تخته به ظرفیت ۳۹۰ نفرمسافر از ساعت ۱۹ از ایستگاه راه آهن تهران به مقصد ایستگاه راه آهن کرمان حرکت می کند. ساعت برگشت این قطار نیز از ساعت ۱۸:۵۰از ایستگاه راه آهن کرمان به مقصد تهران می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1713088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =