ایلنا نوشت:

یک نماینده اصولگرای مجلس، با بیان اینکه جبهه پایداری راهی را طی نکند که به اختلاف اصولگرایان دامن بزند، گفت: برخی حق ندارند به شخصیت آیت​الله مهدوی​کنی آسیب برسانند.

سیدجلال یحیی‌زاده نماینده اصولگرای مجلس هشتم اظهار کرد: آیت​الله مهدوی​کنی یکی از علمای بزرگ و خوش سابقه تاریخ انقلاب اسلامی است و از همین رو هر کسی که واقعا به این نظام و به روحانیت اعتقاد دارد، نباید به شخصیتی چون ایشان خدشه وارد کند، که این به ضرر همه اصولگرایان و حتی خود نظام است.

وی افزود: روحانیونی مثل آیت​الله مهدوی کنی سرمایه‌ای هستند که این سرمایه به سادگی به دست نیامده است و به همین دلیل ما حق نداریم به این سرمایه گران قیمت آسیب برسانیم؛ بلکه باید قدر او را بدانیم. اصولگرایان برای رسیدن به وحدت باید سخنان آیت الله مهدوی کنی را حجت قرار دهند. آیت​الله مهدوی​کنی به عنوان فردی که در این زمینه حالت پیشوایی ارزشمندی دارد، حرف‌‌هایشان باید حجت باشد؛ در این زمینه هم باید حرف‌های ایشان را بپذیریم و اگر افرادی هم می‌خواهند که اصولگرایان اتحاد داشته باشند باید در مقابل برخی مسائل انعطاف داشته باشند.

وی با بیان اینکه امیدوارم جوان‌تر‌ها، احترام بزرگ‌تر‌ها را نگاه دارند و اصلا شائبه‌ای از اختلاف و نباشد، به جبهه پایداری اشاره کرد و گفت: علی القاعده مایل هستیم و انتظار داریم که جبهه پایداری هم نسبت به این مهم اهمیت داده و روش و راهی را طی نکند که به اختلافات دامن بزند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =