پیشگوی حمله به برج‌های دوقلو، چه خواب ترسناکی برای سال ۲۰۲۳ دیده! / عکس

بابا ونگا که با لقب «نوستراداموس بالکان» شناخته می شود، گفته می شود ماجرای حملات یازده سپتامبر را به درستی پیش بینی کرده بود.

بابا ونگا در مزرعه ای در مقدونیه امروزی به دنیا آمد و ظاهراً بعد از اینکه در یک طوفان گرفتار می شود بینایی اش را از دست می دهد. او به دلیل درد شدید نمی توانست چشم هایش را باز کند و بعد از آن بود که شروع به پیشگویی اتفاقات عجیب در آینده منطقه خود کرد. به سرعت هزاران نفر برای دیدن او در مقابل خانه اش صف کشیدند، به ویژه کسانی که به دنبال پیش بینی های بابا ونگا از آینده جنگ جهانی دوم بودند. بابا ونگا در این عصر چنان مشهور شده بود که حتی دولت بلغارستان در سال ۱۹۶۶ حقوقی را به خاطر توانایی های خارق العاده اش برای وی در نظر گرفت. مراسم تدفین ونگا با حضور صدها نفر برگزار شده و خانه اش در پتریخ در نزدیکی مرز یونان اکنون به یک موزه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:

هیچ کس نمی داند که وی چرا پیشگویی هایش را شخصاً به نگارش درنیاورده و ظاهراً کسانی که به او مراجعه می کردند صرفاً به جمله های حکیمانه او گوش داده و سپس آن ها را به دیگران منتقل می کردند.

زنی که حمله به برج‌های دو قلو را پیش‌بینی‌ کرده بود / عکس

پیشگویی‌های این زن مرموز درباره سال ۲۰۲۳ را در «پیش‌بینی‌های ترسناک پیرزن نابینای مشهور» بخوانید.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1713549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • محمدرضا IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    56 6
    هیچ کس نمی داند که وی چرا پیشگویی هایش را شخصاً به نگارش درنیاورده و ظاهراً کسانی که به او مراجعه می کردند صرفاً به جمله های حکیمانه او گوش داده و سپس آن ها را به دیگران منتقل می کردند. خب واسه من تا همینجا کفایت میکنه :)
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    26 36
    جنگ داخلی در آمریکا!
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    25 30
    جنگ داخلی در آمریکا.
  • رضا IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    53 24
    همش دروغ همه چیزدست خدا هست ...
  • مرتضی حسن پور US ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    46 30
    معلوم نیست آنچه که ایشان بعنوان پیشگو مطرح کرده همه ی آنها اتفاق بیفتد ، هر آنچه خدا بخواهد اتفاق خواهد افتاد . توصیه می کنم قرآن بخوانید تا قدرت خدا را درک کنید .
  • لبیک یا حسین IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۱
    57 22
    قُلْ لَا أَمْلِكُ لِنَفْسِي نَفْعًا وَلَا ضَرًّا إِلَّا مَا شَاءَ اللَّهُ ۚ وَلَوْ كُنْتُ أَعْلَمُ الْغَيْبَ لَاسْتَكْثَرْتُ مِنَ الْخَيْرِ وَمَا مَسَّنِيَ السُّوءُ ۚ إِنْ أَنَا إِلَّا نَذِيرٌ وَبَشِيرٌ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ بگو که من مالک نفع و ضرر خویش نیستم مگر آنچه خدا خواسته، و اگر من از غیب (جز آنچه به وحی می‌دانم) آگاه بودم بر خیر و نفع خود همیشه می‌افزودم و هیچ‌گاه زیان و رنج نمی‌دیدم، من نیستم مگر رسولی ترساننده، و بشارت دهنده گروهی که اهل ایمانند. ***هیچ کس از آینده با خبر نیست مگر خداوند عزوجل****