حاج قاسم تمام توجه و انرژی خود را مصروف اعتلای جهان اسلام می کرد

رئیس سازمان بسیج کشور گفت: در تفکر شهید سلیمانی، ملت بزرگ ایران بعنوان یک ملت شایسته خدمت و مسلمانان بعنوان ملتهای شایسته فداکاری شناخته می شدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه مراسم بزرگداشت سیدالشهدای جبهه مقاومت در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه افتخار ملت ایران و امت اسلام سردار دلها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از جمله ویژگی های شهید سلیمانی، از ابتدای انقلاب اسلامی و ورود به سپاه داشتن یک تفکر راهبردی بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: شهید سلیمانی هم در دوران دفاع مقدس و هم پس از دفاع مقدس و در مسئولیت امنیت جنوب شرق و هم در مسئولین فرماندهی نیروی قدس سپاه و فرماندهی جبهه مقاومت، تمام توجه و انرژی خود را مصروف اعتلای جهان اسلام می کرد.

وی ادامه داد: در تفکر شهید سلیمانی، ملت بزرگ ایران بعنوان یک ملت شایسته خدمت و مسلمانان بعنوان ملتهای شایسته فداکاری شناخته می شدند و به همین جهت در بین ملت ایران و در بین ملتهای مسلمان دارای مقبولیت شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مقبولیتی که امروز حاج قاسم در جهان اسلام و بخصوص در سایر ملتها از آن برخوردار است یک بخش آن ناشی از همین تفکر و نگاه بود؛ البته این تفکر فقط در اندیشه محصور نماند، بلکه این تفکر آمد در میدان عمل و در بهترین وجه خود در میدان عمل به منصه ظهور رسید و آن هم فداکاری و تقدیم جان خود بود که در این راه نهایتاً شهادت را نصیبشان کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی گفت: همانطوری که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شخصیت حاج قاسم یک شخصیت بلند مرتبه و دست یافتنی است و هرکسی به هر میزانی که بخواهد می تواند از این شخصیت الگو بگیرد و وجوه برجسته این شخصیت را در درون خود نسل جوان هم از این قاعده مستثنی نیستند.

وی تصریح کرد: البته از شیوه های هنری بایستی استفاده کرد و با ساخت فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی، سریالهای متعدد ان شاءالله تعالی بتوانیم زوایای مختلف شخصیت افتخار ملت ایران و جهان اسلام را به نسل های آینده و نسل جوان منتقل کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1714590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =