فرماندار بندر ماهشهر: مدیران ادارات تا پایان وضعیت قرمز حق خروج از شهرستان را ندارند

تمامی دستگاه های خدماتی و پشتیبانی به حالت آماده باش کامل قرار بگیرند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندر ماهشهر؛ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان از طریق ویدیو کنفرانس به ریاست علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، فریدون بندری فرماندار و مدیران شهرستان برگزار و تدابیر و تصمیمات مورد نیاز اتخاذ گردید.

در این جلسه فریدون بندری فرماندار شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: همه مدیران ادارات ضمن تأکید جهت حضور در منطقه و عدم ترک موقعیت جغرافیایی محل خدمت، کلیه امکانات و تجهیزات نیروی انسانی سازمان خود را در حالت آماده‌باش کامل قرار دهند.

وی همچنین خطاب به مدیران شهر بندر امام خمینی (ره) اعلام نمود: علی‌رغم اقدامات صورت گرفته در جهت تجهیز، نوسازی و توسعه امکانات آب و فاضلاب، ا با توجه به پیش بینی حجم بالای بارش باران، کماکان از جهت دفع آب های سطحی خصوصاً در شهر بندر امام خمینی نگرانی جدی وجود داشته و در این خصوص تأکید می گردد کلیه ی دستگاههای مربوطه از تمام ظرفیت‌های خود در مدیریت آب گرفتگی های احتمالی استفاده نمایند .

عالی ترین مقام دولت و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در شهرستان بندرماهشهر در پایان بیان داشت: از همشهریان عزیز در شهر بندر امام خمینی (ره) میخواهیم که نسبت به بارندگی و باد شدید آمادگی لازم و رعایت نکات ایمنی وخود حفاظتی را داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1714897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =