نماینده ایرانشهر: صف‌های طولانی پمپ بنزین و نان، امان مردم سیستان و بلوچستان را بریده / شأن این مردم، این صف‌ها نیست

ایسنا نوشت: درخشان گفت: دولت مکلف است که ضمن تخصیص سهمیه آرد مورد نیاز استان، اهتمام جدی داشته باشد، همچنین لازم است وزارت جهادکشاورزی، استانداری، فرمانداری‌ها و اتحادیه آرد و نان و سایر دستگاه‌های نظارتی نظارت دقیقی بر این مهم داشته باشند.

عبدالناصر درخشان در بازدید از سطح شهر ایرانشهر افزود: باید جایگاه‌های سوخت در حوزه انتخابیه افزایش پیدا کنند تا این مشکل برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان در ادامه با انتقاد از بی‌توجهی مسئولین نسبت به هدررفت وقت مردم استان سیستان و بلوچستان در صف‌های طویل تهیه نان و بنزین گفت: در سیستان و بلوچستان که به خودی خود استانی محروم است، صف‌های طویل گاز، نفت، بنزین کافی نبود که صف‌های طویل تهیه نان هم به آن افزوده شده است؟

وی تاکید کرد: دولت مکلف است که ضمن تخصیص سهمیه آرد مورد نیاز استان، اهتمام جدی داشته باشد، همچنین لازم است وزارت جهادکشاورزی، استانداری، فرمانداری‌ها و اتحادیه آرد و نان و سایر دستگاه‌های نظارتی نظارت دقیقی بر این مهم داشته باشند.

درخشان بیان کرد: بدون شک وجود این صف‌های طولانی برای تهیه نان به عنوان قوت غالب در شان مردم نجیب و مظلوم این منطقه نیست.

وی همچنین در خصوص گازرسانی به شهرهای جنوبی استان نیز گفت: دیداری با وزیر نفت انجام شد قول دادند به روند عملیاتی اجرایی گازرسانی به شهرستان‌های فنوج، لاشار، آهوران، بنت، سرباز و راسک سرعت داده می‌شود.امیدوار هستیم که این پروژه در شهرستان فنوج و بخش آهوران نسبت به دیگر شهرهای زودتر به اتم برسد و در شهرستان سرباز و راسک نیز مطالعات پروژه گازرسانی در حال انجام است و انشاالله تا سال ۱۴۰۲ موضوع گازرسانی به حوزه انتخابیه محقق شود.



بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1715362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =