مسائل شرکت‌های دانش‌بنیان‌ البرز در اولویت قرار گیرد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در بازدید از یک مجموعه دانش‌بنیان بر رفع مشکلات دانش‌بنیان و حذف بروکراسی‌های اداری، تسهیل تضامین و ارائه تسهیلات بانکی به بهترین نحوه ممکن تأکید و اولویت استان را دانش‌بنیان‌ها مطرح کرد.

به گزارش خبرآنلاین از البرز؛ سیف‌الله اسداللهی در این بازدید که با هماهنگی پارک علم و فناوری البرز و به‌منظور حمایت‌های مالی و معنوی دستگاه‌های اجرایی استان از دانش‌بنیان‌ها در جهت افزایش تجاری‌سازی و توسعه اقتصادی استان برای این شرکت صورت گرفت، بر رفع مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

وی ضمن آشنایی نزدیک با فعالیت شرکت و شنیدن صحبت‌ها و دغدغه‌های مدیران شرکت دانش‌بنیان مهندسی یسنا آرمان زندگی (مهیاز) با ارائه راهکارهای مناسب و ارزشمند و نیز قول مساعدت و همیاری به این واحد فناور، عنوان کرد: مشکلات مالی و اخذ تسهیلات شرکت دانش‌بنیان استان البرز می‌بایست به‌طور اصولی و زیرساختی اصلاح و رفع گردد.

در این بازدید اسدالهی با همراهی مهدی عباسی رییس پارک علم و فناوری البرز، ربیعی رییس اداره صنعت و معدن استان و مدیران عامل بانک‌های تجارت و صادرات البرز از خطوط تولید، قسمت‌های طراحی و تولید، خدمات پشتیبانی و تحقیق و توسعه شرکت بازدید و استقبال کردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1716641

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =