واکنش وزیر ارشاد به ممنوع‌الخروجی هنرمندان/ وظیفه‌مان پیگیری است

مهر نوشت: وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی طی تازه ترین اظهارات خود در جمع خبرنگاران از تلاش وزارت فرهنگ برای حل مشکلات قضایی برخی از هنرمندان سخن گفت.

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه بیست و یکم دی ماه در حاشیه تازه‌ترین جلسه هیأت دولت به میان خبرنگاران آمد و درباره موضوعات مطرح شده روزهای اخیر پیرامون ممنوع‌الخروجی برخی هنرمندان توضیح داد: موضوع ممنوع‌الخروجی یک روند قضائی دارد که براساس پرونده قضائی شکل می‌گیرد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه خود می‌دانیم که موضوع همه هنرمندانی که داری مشکل هستند را پیگیری کنیم.

وی در عین حال تأکید کرد: البته مشکل برخی از هنرمندان ارتباطی با کار هنری‌شان نداشته است. برخی از آن‌ها شاید در اجتماعی شرکت کرده‌اند و یا کار خلاف قانونی را مرتکب شده‌اند که دستگاه قضائی هم با آنها برخورد می‌کند.

اسماعیلی افزود: با این حال همین هنرمندان جزوی از خانواده فرهنگ و هنر هستند و تلاش می‌کنیم مشکلاتشان حل شود. کما اینکه در این زمینه کارهایی انجام دادیم که بر اساس آن مشکل تعداد زیادی از این هنرمندان با همکاری دستگاه محترم قضائی حل شده است.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1717894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
    1 0
    از خودی ها شروع کنید
  • حسن IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
    1 0
    شما را به خدا ننویسید هنرمند بنویسید بازیگر فقط همین بازیگر! هنرمند به پروفسور سمیعی و پرفسور فرهود میگن و دانشمندان ایران. نه اغلب بازیگرانی که با بدبختی دیپلم گرفته اند. و تازه خود را همه چیز دان میپندارند.
    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
      0 0
      دقیقا درست می گین.این آدمای پر مدعای بیسواد که جز بازیگری چیز دیگری نیستن.خیلی هاشون فقط دیپلم دارند.اینقدر کم سواد ودر حد لالیگا ادعای همه چیز دانی. وزارت فرهنگ وارشاد که مدعی پیگیری ممنوع الخروجی این افراده واحساس مسئو لیت می کنه در برابر اظهارات زشت اینا وکردار ناپسندشون شرمنده نیست؟؟؟؟