پرواز سرنوشت ساز فتح‌الله‌زاده به دبی

خبرورزشی نوشت: علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم بالاخره عازم دبی می شود.

مدیرعامل آذری باشگاه استقلال که قرار بود شنبه هفته گذشته به منظور دیدار با فرهاد مجیدی و گابریله پین عازم دبی شود فردا به همراه یکی از اعضای هیئت مدیره تهران را به مقصد دبی ترک میکند.

فتح الله زاده قصد دارد در این سفر ضمن ملاقات با فرهاد مجیدی، بازیکن سال های گذشته خودش در دوران مدیرعاملی در باشگاه استقلال، ملاقاتی هم با مربی ایتالیایی فصل گذشته این تیم داشته باشد.

گابریله پین که در حال حاضر از طریق وکیلش پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را بسته تا مطالباتش را بگیرد در حال حاضر کمک مربی فرهاد مجیدی در تیم اتحاد کلبا در امارات است. مدیرعامل باشگاه استقلال هفته پیش به این علت سفرش را لغو کرد که اوضاع باشگاه پس از شکست استقلال مقابل تراکتور (در تبریز) بر هم ریخته شد و موضوع برکناری ساپینتو به شدت در رسانه ها اوج گرفت. به همین خاطر روز یکشنبه هفته پیش هیئت مدیره جلسه فوق العاده تشکیل داد تا به همین خاطر بلیت سفر فتح‌الله‌زاده کنسل شده و با یک هفته تعویق برای شامگاه یکشنبه یا بامداد دوشنبه اوکی شود.

فتح الله زاده در سفر به امارات قصد دارد با مدیران باشگاه شباب الاهلی امارات نیز دیداری داشته باشد. قرار است فتح‌الله‌زاده به منظور نحوه پرداخت ۲۵۰ هزار دلار، حق انتقال قرضی مهدی قائدی به تیم استقلال بار دیگر از اماراتی ها بخواهد به استقلال مهلت بیشتری بدهند یا پول را دراقساط بلند مدت تر دریافت کنند.

شنیده ها از طبقه پنجم ساختمان باشگاه استقلال حاکی از آن است که مدیرعامل این باشگاه پس از دو روز سفر به امارات به تهران باز خواهد گشت تا قبل از بازی استقلال مقابل سپاهان با اخبار خوب روحیه تیم ساپینتو را بالا ببرد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1718963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =