فارس نوشت:

محمد کریم عابدی عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: مردم اصولگرایانی که در فتنه موضع نگرفتند را از اصلاح‌طلبان بدتر می‌دانند.

 نماینده طبس با بیان اینکه اصلاح طلبان هیچ مرامنامه‌ای از خود منتشر نکرده و در چند سال گذشته همواره علیه نظام عمل کرده و موضع گرفته‌اند، افزود: این جریان در چنین وضعیتی هم دولت داشته و هم مجلس ششم را در اختیار گرفته بودند و می‌بینیم که بسیاری از عناصر این جریان اکنون در حال جاسوسی هستند. البته اینها قبل از فتنه 88 هم جاسوسی می‌کردند و شاهد بودیم در مجلس ششم با تحصصن و اعمال دیگر، امنیت روانی مردم را بهم می‌ریختند و پس از انتخابات ریاست جمهوری 88 آن را غائله را بر پا کردند و دست آخر هم به دامان انگلیس گریختند. سران آمریکا، انگیس، فرانسه و آلمان از این افراد حمایت می‌کردند و اینها هم به حمایت آنها دلخوش بودند و علیه کشور توطئه می‌کردند.

وی با اعلام اینکه مردم خواستار محاکمه سران فتنه هستند افزود: برخی چهره‌های اصلاح طلب اگر بخواهند در انتخابات کاندیدا شوند باید از ملت عذر خواهی کرده و از فتنه گران و سران فتنه برائت بجویند و صلاحیت‌شان هم توسط شورای نگهبان تایید شود.

وی درباره آن دسته از اصولگرایانی که در جریان فتنه مواضع شفافی نداشتند نیز گفت: مردم آنها را نمی‌پذیرند چرا که برخی از آنها از اصلاح طلبان بدترند آنها ادعا اصولگرایی می‌کنند اما علیه نظام عمل کردند.

همچنین حسین نجابت نماینده تهران با بیان اینکه اصولگرایان برای پیروزی قطعی نیازمند لیست واحد هستند، تأکید کرد: "ساکتین فتنه" حق حضور در لیست اصولگرایان ندارند.

وی با اشاره به شاخص‌های اصولگرایی و ضرورت ارائه لیست واحد انتخاباتی از سوی جریان اصولگرا، گفت: در اینکه لیست انتخاباتی اصولگرایان باید واحد باشد، تردیدی نیست؛ در حوزه آرایش سیاسی داخلی اگر لیست اصولگرایان یکی باشد امکان رأی آوری هم افزایش خواهد یافت اما اگر لیست واحد نباشد تشتت آرا نتیجه تکثر خواهد بود.

قائم مقام مرکز پژوهش‌های مجلس تصریح کرد: اگر لیست انتخاباتی اصولگرایان واحد نباشد، نتیجه این می‌شود که گروه‌ها و دسته‌های طیف اصولگرا در جریان رقابت یکدیگر را تضعیف خواهند کرد و این امری است که انرژی زیادی از جریان اصولگرا تلف می‌کند.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعيل پور IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    2 0
    نه من يكي از همين مردمم و مثل تو فكر نميكنم ببخشيد شما كي از مردم نظر خواهي كردي.اصلاح طلبان با قدرت مي آيندوبه نظام و رهبري هم وفادارند
  • مجید US ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    1 0
    ...من فقط موندم چرا اقایان نظر شخصی خودشون رو نظر مردم ایران میدونن !!
  • بدون نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    1 0
    اين روزها همه نظر مردم و ميدند شدند سخنگوي مردم در حالي كه خودشون هم ميدونند نظر مردم با نظر اينها متفاوت است
  • علی IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    1 0
    ببخشید میشه بگین این مردمی که میفرمایید کیا هستند؟ حداقل شما که اسم نماینده ملت را یدک میکشین!!!!!!!! میان مردم هم بیایین تا بدونین نظر واقعی آنها چیست نه این که با دوستانتان دور هم بشینید همدیگر را تایید کنید و این را نظر مردم بدونید از خدا بترسید
  • بدون نام IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    1 0
    البته این آقا کمی تند رفتن که دلیلش هم نزدیک بودن انتخاباته! اما نباید از غفلات اون دوستان هم چشن پوشید///
  • يه چيزي به جز مردم IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    1 0
    نتيجه اخلاقي، مردم يعني: من ، دوستان و همفكران من و طرفداران آبميوه
  • m IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۴
    0 0
    شما به چه مدرکي داريد اين حرفها رو ميزنيد...