سایت روزنامه ایران نوشت:

ایرج قادری سینماگر سرشناس که بیش از چهار دهه است در سینمای ایران حضور دارد، این روزها تازه‌ترین فیلمش «شبکه» را آماده اکران دارد.

«شبکه» که پیش از این «مصادره» نام داشت داستانی پیرامون انتشار فیلم‌های خصوصی افراد را بیان می‌کند. «شبکه» از حضور بازیگرانی مانند اکبر عبدی، ایرج قادری، ماه‌چهره خلیلی، نیما شاهرخ‌شاهی، افسانه پاکرو، سیروس گرجستانی، مجید مشیری، الیزابت امینی، امیرعلی رنجبر، میرطاهر مظلومی، مریم امیرجلالی و عباس امیری سود می‌برد.

قادری در این گفت‌وگو از این مسئله سخن گفته که به دنبال یک داستان خوب برای ساخت فیلم بعدی‌اش است. بخش‌هایی از گفته‌های قادری را در ادامه می‌خوانید:

بهتر هستم
الحمدا.. اوضاع جسمی‌ام به نسبت بهتر است. ممنونم از لطف همه مخاطبان سینما که طی هفته‌های اخیر به طور مرتب جویایی احوال من بوده‌اند.

«شبکه» در اختیار هدایت‌فیلم است
«شبکه» آماده اکران است و فیلم در اختیار هدایت‌فیلم و برادران شایسته قرار دارد و آن‌ها هستند که باید درباره اکران فیلم تصمیم‌گیری کنند.

بدم نمی‌آید با جوان‌ترها کار کنم
به دنبال یک فیلمنامه خوب هستم تا بتوانم هر چه زودتر فیلم جدیدم را کلید بزنم ولی هنوز سناریویی که داستان متفاوتی داشته باشد پیدا نکرده‌ام. بدم نمی‌آید با فیلمنامه‌نویسان جوان‌تر کار کنم، اما این منوط به تازه بودن داستان فیلمنامه‌های پیشنهادی است.

اکران فیلم بدون شرکت در جشنواره بهتر است
دریاره اینکه چرا فیلم‌هایم را در جشنواره فجر شرکت نمی‌دهم، این مسئله از علاقه شخصی‌ام نشات می‌گیرد؛ فکر می‌کنم این طوری راحت‌تر باشم. دوست ندارم زیاد در این‌باره صحبت کنم تا باعث سوء‌تفاهم شود؛ همین قدر بگویم که اکران فیلم بدون شرکت در جشنواره برایم لذت بیشتری دارد.

5858

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =