ایسنا نوشت:

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، با بیان اینکه دو نوع وحدت حداقلی و حداکثری وجود دارد گفت: اگراصولگرایان بتوانند به وحدت در سقف یعنی حداکثر اشتراکات برسند بسیارمطلوب است و در غیر این صورت ائتلاف می‌تواند مبتنی بر حداقل اشتراکات باشد.

پرویز سروری اظهارداشت: در بحث وحدت، یک سقف و یک کف داریم یعنی یک خطوطی داریم که نمی‌توانیم از آن پایین‌تر آییم.

وی ضمن اظهار امیدواری نسبت به اینکه جبهه پایداری هرچه زودتر در جبهه متحد اصولگرا حضور یافته و زمینه‌های وحدت و ائتلاف را فراهم کنند، سخنان اخیر آیت‌الله مهدوی کنی را حاوی نکات حکیمانه، راهگشا و ظرفیت آفرین دانست و خاطرنشان کرد: وحدت متفاوت با واحد شدن است، قرار نیست وحدت مبتنی بر اشتراکات صد درصدی باشد بلکه باید بر اشتراکات تاکید و ائتلاف کنیم.

آزادشدگان "زندانی امنیتی" بودند

فارس نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که علیه امنیت ملی اقدام می‌کنند مجرم امنیتی هستند و بر خلاف گفته دشمنان ما در جمهوری اسلامی ایران، زندانی سیاسی نداریم. 

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 171942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۶
    0 0
    این که مسلم است وقتی هر حرف و حرکتی مخدوش کردن امنیت ملی است زندانی هایش هم مجرم امنیتی می شوند. واقعا شاهکار است آن وقت ایران امن ترین کشور جهان و خاورمیانه و منطقه را کجای دل مان بذاریم وقتی یک جا این همه مجرم امنیتی بخشیده می شوند ؟؟ آقایان بهتر نیست در تطبیق کمی دقت نظر داشته باشند و این طور در مورد مسایل مملکت نظر ندهند