مهر نوشت:

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تبیین شکست های پی در پی آمریکا در تهدیدهای نظامی، سیاسی و اقتصادی بر ضد جمهوری اسلامی ایران، بر وجود قدرت اصلی جمهوری اسلامی ایران در عرصه فرهنگی و اندیشه دینی تاکید کرد و شکست آمریکا در عرصه فرهنگی و جنگ نرم را قطعی دانست.

سعید جلیلی در نهمین همایش نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران درخارج از کشور با تبیین اشراف جمهوری اسلامی به تهدیدها، دغدغه امروز نظام را استفاده از فرصتها عنوان کرد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به استیصال آمریکا از مقاومت، پیشرفت و الگوشدن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بیداری اسلامی بر ضد سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی از ایران شروع شد و امروز شاهد تکثیر آن در سایر نقاط هستیم.

جلیلی با تبیین شکست های پی در پی آمریکا در تهدیدهای نظامی، سیاسی و اقتصادی بر ضد جمهوری اسلامی ایران، بر وجود قدرت اصلی جمهوری اسلامی ایران در عرصه فرهنگی و اندیشه دینی تاکید کرد و شکست آمریکا در عرصه فرهنگی و جنگ نرم را قطعی دانست.

وی در ادامه با مذبوحانه دانستن تلاش آمریکا برای وارونه جلوه دادن جریان بیداری اسلامی با بیان اینکه طلیعه جهان بدون سلطه آمریکا از منطقه خاورمیانه شروع شده است، گفت: آمریکا با تکرار برخی اشتباهات راهبردی و محاسباتی به روند افول خود شدت می دهد.

جلیلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه انتخابات 88 جمهوریت نظام را به رخ کشید، اظهار داشت: فتنه 88 با مدیریت بیرونی، جمهوریت نظام را هدف گرفت تا اندیشه دینی و مردم سالاری دینی الگو نشود.

/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۷
    0 0
    لطفا شعار ندهید و کار انجام دهید. خود رهبری هم دغدغه حضور امریکا در لباسی دیگر در منطقه را دارد و هنوز هیچ خبری نشده شما پیشگویی می کنی. .