۰ نفر
۱۸ شهریور ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۲

جام جم نوشت:

6 عضو باندی که با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی داروهای نیروزا و تقلبی می‌فروختند، از سوی ماموران فتای پلیس آگاهی استان خراسان رضوی دستگیر شدند.

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش گزارش مردمی مبنی بر این که افرادی با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی در زمینه فروختن داروهای نیروزا و محرک جنسی فعالیت می‌کنند، در دستور کار ماموران فتای پلیس آگاهی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

تحقیقات در این زمینه معلوم کرد این سایت با ثبت‌نام از متقاضیان خرید دارو، پول آن را از 3 حساب بانکی دریافت می‌کند. در مرحله بعدی تحقیقات ماموران با استعلام از بانک‌ها، هویت صاحبان حساب‌ها را شناسایی کرده و با هماهنگی قضایی آنها را مسدود کردند.

پس از آن سایت اینترنتی فروش داروهای قاچاق نیز مسدود شد.تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که ماموران 5 مرد و یک زن را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند.

اعتراف قاچاقچی دارو

یکی از متهمان به پلیس گفت: در زمینه خرید و فروش داروهای قاچاق فعالیت می‌کردم. چندی پیش دوستم به من پیشنهاد داد تا فعالیت‌هایمان را در این زمینه گسترش دهیم. بنابراین با راه‌اندازی یک سایت اینترنتی و استخدام 2 مرد و یک زن فروش داروهای قاچاق از قبیل داروهای نیروزا و محرک‌ جنسی را شروع کردیم.

متهم اضافه کرد: صاحبان باشگاه‌های بدنسازی و دیگر افراد با ما ارتباط اینترنتی برقرار می‌کردند و پس از آن‌که پول داروها به حساب‌هایمان واریز می‌شد، داروها را با پیک موتوری به نقاط مختلف شهر مشهد ارسال می‌کردیم.

متهم با اشاره به فعالیت‌های گسترده این باند گفت: با افزایش متقاضیان تصمیم گرفتیم داروهای قاچاق را به دیگر شهرستان‌ها نیز ارسال کنیم که دستگیر شدیم.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =