مقصریابی جدید «کیهان»: تیغ تحریم‌های جدید را «رسانه‌ها و مواضع اصلاح‌طلبان»،  تیز کردند

روزنامه کیهان نوشت: ضریب دادن به التهابات بازار سکه و دلار، مقصرنمایی نظام، سیاه‌نمایی درخصوص وضعیت اقتصادی کشور جزو محورهای در دستورکار رسانه‌های زنجیره‌ای بوده است؛ موضوعات و اقداماتی که پالس ضعف و انفعال در سیاست خارجی را به دشمن ارسال و آنان را در تحریم جری‌تر از گذشته کرد.

  • بدیهی آنکه، تیغ تحریم‌ها علیه ایران کند شده و جمهوری اسلامی ایران با برگ‌های برنده‌ای که در اختیار دارد تسلیم فشار غرب نمی‌شود اما نکته قابل توجه آن است که برخی پادوهای داخلی غرب که در طول ۴ ماه گذشته مشغول حمایت صریح و آشکار از آشوبگران و اراذل اجاره‌ای خود بوده‌اند هم قمه اراذل را تیز می‌کردند هم تیغ تحریم‌ها را.

  • دمیدن بر آتش آشوب‌ها، ضریب دادن به التهابات بازار سکه و دلار، مقصرنمایی نظام، سیاه‌نمایی درخصوص وضعیت اقتصادی کشور، تحریف واقعیت زمستان سخت اروپا و مهندسی ترس در افکار عمومی جزو محورهای در دستورکار رسانه‌های زنجیره‌ای در ماه‌های اخیر بوده است؛ موضوعات و اقداماتی که پالس ضعف و انفعال در سیاست خارجی را به دشمن ارسال و آنان را در تحریم و فشار علیه جمهوری اسلامی ایران، جری‌تر از گذشته کرد.

  • ادبیات و مواضع اصلاح‌طلبان در طول ماه‌های گذشته بود که نتیجه آنها چیزی جز القا و باورسازی فقر، بدبختی و ناتوانی دولت در اداره کشور و نهایتاً ارسال پالس ضعف و انفعال به خارجی نبوده است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1723275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =