جبلی: تحریم‌ها کار ما را متوقف نکرده است

ایسنا نوشت: رئیس سازمان صدا و سیما گفت: بعد از تحریم‌ها، تلاش کردیم که با ماهواره های غیر اروپایی ارتباطات خوبی را ایجاد کنیم. کار ما متوقف نشده است.

پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های صداو سیما در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مجموعه نمایشی جدید داریم و بعضی از مجموعه نمایشی که الان پخش می‌شود در ماه مبارک و نوروز هم ادامه پیدا خواهد کرد.

وی درباره تاثیر تحریم‌ها بر پخش بین‌المللی شبکه برون مرزی و اقدامات صدا و سیما، افزود:چون سالهاست با موضوع تحریم‌ها دست به گریبان هستیم تازه نیست. کارهایی که برای مقابله با تحریم باید انجام شود در دو سطح است؛ یکی در سطح پیگیری های حقوقی و اجرایی که دستگاه‌های اجرایی باید انجام دهند و دیگری در سطح تولید محتوا و انتشار محتوا است که ما چالش های زیادی روبرو هستیم.

رئیس صداوسیما در پایان گفت:‌ بعد از اینکه ماهواره‌های اروپایی توسط اتحادیه اروپا تحریم شده و ما از فعالیت روی ماهواره های اروپایی تحریم شدیم، تلاش کردیم که با ماهواره های غیر اروپایی ارتباطات خوبی را ایجاد کنیم و الحمدالله بعضی از شبکه های اصلی ما مثل العالم و پرس تی وی و شبکه های دیگر همان منطقه را پوشش می دهند منتها با ماهواره های غیر اروپایی و کار ما متوقف نشده است.

۵۷۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1723545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =