یوونتوسی ها پس از افتتاح ورزشگاه جدید به دنبال رسیدن به «اسکودتو»های از دست رفته شان هستند که از ویترین افتخارات این تیم دزدیده شده.

به نظر می رسد این بار عزم مدیران یووه برای رسیدن به خواسته های خود و هواداران شان بیش از گذشته جزم شد است.امروز خبرها نشان می دهد که سهمیه اروپایی اینتر در خطر است.به این ترتیب نخستین خطر برای اینتری ها که مدتی ست با توجه به حمایت های فدراسیون فوتبال ایتالیا از نتایج به دست آمده مطمئن اند،به وجود آمده است.
یوونتوسی ها پس از ارائه پرونده به دادگاه TNAS تصمیم گرفتند مدارک و پرونده های مورد نیاز را به یوفا و مسولین این بخش ارائه دهند. به نوشته «یورواسپرت» سران یوفا با قبول بررسی این پرونده نخستین خطر را برای مدیران اینتر به صدا درآوردند.
گفته می شود این پرونده احتمال کنارگذاشتن اینتر را از رقابت های لیگ قهرمانان بالا برده و این تیم در خطر محرومیت از شرکت در رقابت های لیگ قهرمانان اروپاست. گفتنی است فنرباغچه، نماینده ترکیه نیز از حضور در رقابت های اروپایی به دلیل تخلفات مدیرانش محروم است و به نظر می رسد اینتر نیز می تواند سرنوشتی به مانند همتای ترکیه ای اش داشته باشد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =