مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی برای صرفه جویی در هزینه های بلند مدت

آیا می دانستیدجاروبرقی های صنعتی می‌توانند سود شرکت شما را به طرق مختلف افزایش دهند؟ جاروبرقی های صنعتی مزایای قابل توجهی را برای افزایش کارایی نظافت محیط و تاسیساتتان ایفا می‌کند.

حفظ یک محیط کاری پاکیزه مستلزم آن است که شیوه‌های نظافتی را که قبلاً به شکل سنتی وجود داشته، بررسی کنید. ماشین آلات مناسب، میزان کار و زمان مورد نیازتان را کاهش داده و به دنبال آن سبب کاهش هزینه‌ها می‌شوند. هنگامی که صحبت از تمیز کردن آلودگی ها در محیط های صنعتی و بزرگ می‌شود، اغلب به نفع صاحبان شرکت ها است که از جاروبرقی‌ صنعتی استفاده کنند.

مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی در محیط های بزرگ

جاروبرقی صنعتی قطعه ای از تجهیزاتی است که برای تمیز نگه داشتن محل کار خود به آن نیاز دارید. انتخاب یک مدل مناسب برای محل شما الزامی است. اگر به دنبال نظافت بهتر و کارآمدتر محیط بزرگ خود هستید، استفاده از جاروبرقی صنعتی یک سرمایه‌گذاری معقوق است.

استفاده از جاروبرقی صنعتی به جای یک جاروبرقی معمولی برای مشاغل مختلف می تواند مزیت های کلیدی داشته باشد.

۱- سطح خطر آلاینده ها

طبق مقررات بین المللی، آلودگی های صنعتی دارای طبقه بندی هستند که با توجه به سطح خطر آن ها به سه دسته L، M و H تقسیم بندی می‌شوند. به طور معمول گرد و غبار ناشی از بریدن چوب و انواع دیگری از گرد و غبار به طبقه M تعلق دارند. با افزایش غلظت آلاینده ها و فراتر رفتن از سطحی خاص، سلامت کارکنان با خطر مواجه می‌شود. به همین دلیل بهره مندی از یک مکنده یا جاروبرقی ایده آل اولین گام برای محافظت از سلامت کارکنان خواهد بود. آلودگی‌ها و ضایعات علاوه بر این که از جنبه سلامتی مضر هستند، خسارات های فنی و مالی نیز به بار می آورند.

جاروبرقی های صنعتی به طور کلی فراتر از جاروبرقی عمومی تخصصی هستند. آنها عملکرد ویژه ای مانند جاروبرقی قوی تر برای زباله های سنگین یا نامناسب، حجم بالای گرد و غبار، یا توانایی مقابله با گرد و غبار غیرمعمول یا خطرناک را ارائه می دهند. برخی از جاروبرقی ها مایعات یا دوغاب را هم استخراج می‌کنند. گاهی اوقات امکانات جاروبرقی تغییر می‌کند که بهبود چشمگیری در تمیزی، ایمنی و کارایی محیطتتان به همراه دارد. استفاده از جاروبرقی صنعتی یا دستگاه های نظافتی دیگر مانند دستگاه اسکرابر یا موارد دیگر در کسب و کار شما، می تواند طیف گسترده ای از مزایا را هم برای کاربری فضا و هم برای بهره‌وری کلی در محیط اطرافتان فراهم کند.

 مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی برای صرفه جویی در هزینه های بلند مدت

۲-صرفه جویی در هزینه‌های بلند مدت

در حالی که سرمایه گذاری مستلزم بررسی دقیق است، صرفه جویی در هزینه عمومی ناشی از عدم نیاز به انجام خدمات بهداشتی گران قیمت یا عدم استخدام دوره ای خدمات تمیزکاری عمیق، کارآمدتر است. کار منظم با جاروبرقی صنعتی که هر روز آماده است، باعث صرفه جویی در هزینه‌ها می‌شود زیرا تعمیر و نگهداری منظم، جایگزین تمیز کردن عمیق دوره ای شده که باعث جلوگیری از اختلال در تولید یا فعالیت های معمول می شود. همچنین برخی فرصت‌ها برای پردازش زباله‌هایی مانند جداسازی ضایعات و روغن برای بازیافت وجود دارد.

همچنین می دانیم کارکنانی که در محیط‌های هوای پاک کار می‌کنند، با استراحت کمتر سالم‌تر هستند. هنگامی که کارکنان می بینند که مدیریت می خواهد کف و سطوح کار به طور مرتب نظافت شده و طبقات شسته شوند و به محیط کاری تمیزتری تبدیل شود، راغب می‌شود تا به بهبود فرهنگ سازمانی کمک کند.

۳-پاکیزگی مناطق بزرگتر با سرعت بیشتر!

هنگامی که فضای زیادی دارید که باید به طور منظم آن را پاکیزه کنید و مناطقی دارید که نیاز به جارو کردن دستی دارند، استفاده از دستگاهی که برای این منظور طراحی شده است باعث صرفه جویی در وقت و هزینه‌تان می‌شود. این راه‌حل، گزینه مناسبی است که به طور خاص برای پاکیزگی مناطق مهم در مدت زمان کوتاه تر طراحی شده اند و امکان دفع کارآمد زباله های جمع آوری شده را فراهم می‌کنند. این به دلیل اندازه و کارایی آنها است. وقتی روی یک کار سنگین سرمایه‌گذاری می‌کنید، می‌توانید با راه‌حلی سریع‌تر و مؤثرتر برای بهداشت کف، در ساعات کاری صرفه‌جویی کنید.

۴-فواید سلامتی

بهترین جاروبرقی های صنعتی دارای سیستم‌های فیلتر HEPA هستند که آنها را در به دام انداختن آلرژن‌ها، باکتری‌ها و سایر آلاینده‌های میکروبی که با فرآیند جاروبرقی وارد هوا می‌شوند، موثرتر می‌سازد. این روش منجر به محیطی سالم تر در کسب و کارتان می‌شود.

 مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی برای صرفه جویی در هزینه های بلند مدت

۵-تمیز کردن عمیق تر محیط

به دلیل افزایش قدرت، این ماشین‌ها بهتر می‌توانند به عمق سطوح مختلف رفته و تمیزی مؤثرتری ایجاد کنند. هرچه پاکیزگی موثرتر باشد، سطوح دوام طولانی‌تری داشته و این امر مستلزم تعویض کمتر آن شده و حتی در هزینه‌های درازمدت هم صرفه‌جویی می‌شود.

برای هر کسب و کاری که دارای مساحت قابل توجهی است، جاروبرقی صنعتی بسیار موثرتر و کارآمدتر از مدل سنتی است.

۶-مقرون به صرفه بودن جاروبرقی‌های صنعتی

جاروبرقی‌های صنعتی در ابتدا می‌توانند هزینه بیشتری بر دوش‌تان بگذارند، ولی در بلندمدت، یک سرمایه گذاری عالی هستند. از آنجایی که این دستگاه به گونه ای ساخته شده اند که دوام بیشتری داشته باشند، به تعمیرات کمتری نیاز دارند و مشکلات نگهداری کمتری نیز داشته و عمر طولانی تری هم خواهند داشت. جاروبرقی‌های صنعتی با کیفیت بالا در این زمینه قابل اعتمادتر هستند و برای سال های آینده به عنوان یک دارایی برای شما محسوب خواهند شد.

البته که خرید شما بهتر است از فروشگاه های معتبری مانند آوین صنعت و... صورت بگیرد تا در آینده دچار مشکل نشوید.

شماره تماس آوین صنعت: ۰۲۱۴۴۱۴۰۰۰۵

گرفتن جاروبرقی صنعتی برای تمام نیازهای تمیز کاری سنگین شما، بسیار ساده تر و قابل دسترس تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید.

۷-سلامت بهتر کارکنان

اول از همه، اگر با شیوه سنتی فعلی خود کثیفی و گرد و غبار را همچنان در محیط خود دارید، اعضای تیم خود را در معرض میکروب ها قرار می‌دهید. یک جاروبرقی صنعتی هزینه ای هوشمندانه برای محافظت از رفاه کارکنان است. با داشتن محل کار تمیزتر، کارکنان کمتر دچار بیماری شده و برای بهبودی نیاز کمتری به زمان دارند. یک محل کار تمیز در نهایت به یک محیط کار شادتر و کارآمدتر می‌انجامد.

 مزایای استفاده از جاروبرقی صنعتی برای صرفه جویی در هزینه های بلند مدت

۸-گرد و غبار کمتر قابل مشاهده

سودآوری یک شرکت به سلامت و عملکرد کارکنان آن نیز بستگی دارد. با این حال، بیشتر فعالیت های دستی در محل ساخت و ساز، گرد و غبار و کثیفی زیادی تولید می‌کند. تأثیر گرد و غبار بر سلامت ما بستگی به موارد زیر دارد:

  • نوع گرد و غبار

  • اندازه ذرات (گرد و غبار درشت / گرد و غبار ریز)

  • محل رسوب در دستگاه تنفسی

  • مدت و میزان قرار گرفتن در معرض گرد و غبار

که همه این موارد را می توانید با کمک گرفتن از دستگاه نظافت صنعتی مانند جاروبرقی صنعتی و... برطرف کنید اما برای خرید این دستگاه نیاز است تا از افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید و از فروشگاه های معتبر خرید خود را انجام دهید. فروشگاه های معتبری که در حال حاضر در ایران وجود دارد، فروشگاه هایی مانند: شرکت آوین صنعت ماندگار (ارائه دهنده تجهیزات نظافت صنعتی) ، دیجی کالا هستند.

شماره تماس شرکت آوین صنعت: ۰۲۱۴۴۱۴۰۰۰۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1724970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =