آیا بیت کوین در مسیر ۲۴ هزار دلار قرار گرفته است؟

تجارت نیوز نوشت:قیمت بیت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته از سطح سه گانه بالای ۲۳۴۰۰ دلار عبور کرده و اکنون پتانسیل صعود به سطح ۲۴۰۶۶ دلار را دارد. اگر قیمت از سطح ۲۴۰۶۶ دلار عبور کند، ممکن است تا ۲۵۱۵۰ دلار افزایش یابد.

برای پاسخ به این سوال که بیت کوین تا چه زمانی صعودی باقی می‌ماند، باید به شرایط فعلی بازار نگاه کنیم و وضعیت روند بازار برای بالا بردن قیمت بیت کوین و اتریوم را بررسی کنیم.

بازار ارزهای دیجیتال در ۳۰ ژانویه شروع مثبتی داشتند. ارزش بازار جهانی کریپتو با رشد ۱.۷۷ درصدی به ۱.۰۷ تریلیون دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسید. حجم کل معاملات بیت کوین و ارزهای دیجیتال نیز به میزان ۲۴.۹۲ درصد افزایش یافت و در همان بازه زمانی به ۴۹.۶۱ میلیارد دلار رسید.

گفتنی است، جنبه‌های متعددی مانند شرایط مطلوب بازار، افزایش خرید نهادی و پیش بینی استفاده گسترده از رمز ارزها، به موفقیت بازار کمک کردند.

در مقابل اما، اگر فدرال رزرو ایالات متحده تصمیم به افزایش نرخ بهره بگیرد، شرایط بازار کمی متفاوت می‌شود، زیرا تغییر درک بازار در مورد آن می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر بازار ارزهای دیجیتال داشته باشد.

قابل ذکر است، اگر افزایش نرخ بهره بیشتر از حد انتظار بازار باشد، تأثیر آن بر بازار ارزهای دیجیتال ممکن است اندکی منفی شود. اگر عوامل اقتصاد کلان ثابت بمانند، حرکت فعلی می‌تواند در هفته‌های آینده نیز حفظ شود.

روند قیمت بیت کوین

از امروز، قیمت فعلی بیت کوین حدود ۲۳۶۷۲ دلار است. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن حدود ۲۶ میلیارد دلار است. براساس CoinMarketCap، ارزش بازار آن ۴۵۶ میلیارد دلار است و در رتبه اول قرار دارد.

قیمت بیت کوین در بازه زمانی ۴ ساعته از سطح سه گانه بالای ۲۳۴۰۰ دلار عبور کرده و اکنون پتانسیل صعود به سطح ۲۴۰۶۶ دلار را دارد. اگر قیمت از سطح ۲۴۰۶۶ دلار عبور کند، ممکن است تا ۲۵۱۵۰ دلار افزایش یابد.

شکست یک الگوی مثلث متقارن معمولاً یک روند صعودی را هدایت می‌کند. در نتیجه، می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین همچنان صعودی باشد.

از جنبه نزولی، حمایت فوری بیت کوین در ۲۳۳۵۰ دلار باقی ماند و شکست در این سطح ممکن است روند فروش را تا سطوح ۲۲۸۰۰ دلار سپس ۲۲۳۵۰ دلار افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

بیت کوین به آرامی جایگزین طلا می شود؟

۴۶۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1725981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =