مهر نوشت:

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در قاهره یک نقطه عطف در تاریخ معاصر اسلام و جهان است، گفت: به نظر می رسد که تحولات عظیم منطقه در آغاز راه است.

علی‌اکبر ولایتی مشاور بین‌الملل مقام معظم رهبری در خصوص تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی در مصر و تاثیر آن بر روند تحولات منطقه گفت: بی تردید تسخیر لانه جاسوسی رژیم صهیونیستی در قاهره یک نقطه عطف در تاریخ معاصر اسلام و جهان است. 

وی افزود: این اتفاق عظیم در چند روز اخیر، نشان می دهد که ماهیت قیام هایی که در کشورهای اسلامی آغاز شده است، ماهیت کاملا اسلامی دارد، مسئله ای که از آن به بیداری اسلامی تعبیر می شود. 

مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: بدون تردید آنچه در طی 40 سال گذشته صهیونیستها و حامیان غربیشان بافته‌اند با امواج بیداری اسلامی که ظرف هشت ماه گذشته حادث شده است، پنبه شده است و امروز ما شاهد ظهور و بروز مجدد عظمت اسلام و تاثیرگزاری اسلام بر تاریخ معاصر هستیم. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: به نظر می رسد که تحولات عظیم در منطقه در آغاز راه است و امیدواریم که مسلمانها بتوانند در سایه امواج بیداری اسلامی شکوه و عظمت گذشته تمدن اسلامی را احیا کنند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =