کیهان: جشنواره فیلم فجر، فراجناحی است/ تحریم کنندگان حتی به 10نفر نرسیدند

کیهان نوشت:چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درحالی از روز گذشته (12 بهمن) با نمایش فیلم‌ها، کار خودش را آغاز کرد که روزنامه کارگزاران سازندگی به شکست پروژه تحریم جشنواره فجر اشاره کرد.

بعد از حضور و همکاری برخی از فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به ویژه در بخش‌های روابط عمومی و نشریه روزانه جشنواره فجر که نشان از فراجناحی بودن این دوره از جشنواره دارد و همچنین درخواست گسترده منتقدان و اهالی رسانه برای دریافت کارت جشنواره فجر، این بار هم یک روزنامه مدعی اصلاح‌طلبی از شکست پروژه تحریم جشنواره توسط رسانه‌های معاند خبر داد.
روزنامه سازندگی با بیانی تحقیرآمیز درباره جریان تحریم جشنواره فجر، تصریح کرد: «تعداد تحریم‌کنندگان جشنواره آن هم نه به‌صورت رسمی بلکه از نوع مجازی به ۱۰ نفر هم نرسیده است.»
23302
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1726609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    2 7
    جمهوری اسلامی خیلی شل میگیره، همه اینایی که جفتک میندازند و از تحریم های دفاع میکنند رو باید از کلیه ی حقوق های مملکتی محروم کنه، چه دلیلی داره مثلا دانشجوی مفت خوری که به سران مملکت توهین میکنه و به خاطر باخت تیم ملی خوشحالی میکنه، تو دانشگاه بشینه و از پول حکومت استفاده کنه و از تحریم هم حمایت کنه؟ آخه حیف نون ابله، نونی که میخوری از همین حکومت میاد. صرف شهروند بودن تمام حقوق قانونی را برای افراد ایجاد نمیکنه، مادامی که در مواردی به حکومت تمکین کنند و این مساله در تمام جهان صادق است