زیرساخت‌های منطقه عظیمیه بزودی ایجاد می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های منطقه عظیمیه شهر قزوین به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مهدی رجحانی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: یکی از مشکلات بیش از سه دهه استان قزوین عدم تأمین زیرساخت‌های محدوده موسوم به عظیمیه بوده است که برای تعداد زیادی از شهروندان و مردم قزوین که به امید خانه‌دار شدن در آنجا زمین خریداری کرده بودند و به دلیل فقدان زیرساخت‌ها موفق به احداث مسکن نشده بودند، مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

او افزود: با دستور استاندار قزوین برای ایجاد کارگروه ویژه رفع مشکلات اراضی و تعاونی‌های مسکن استان قزوین در بهمن سال گذشته و بررسی موضوع عظیمیه در اسفندماه همان سال، با ۱۱ماه پیگیری مستمر، جلسات متعدد، اهتمام مثال‌زدنی و بی‌نظیر اداره کل راه و شهرسازی استان و همراهی کم‌سابقه و بسیار مناسب سازمان ملی زمین مسکن و همه مدیران مرتبط استانی، مجموعه مدیریتی استان موفق به اخذ مصوبه سازمان ملی مسکن شد تا برای تأمین زیرساخت‌ها از زمین‌های ملی استفاده شود.

رجحانی گفت: برای سرعت دادن به این کار، به موازات این موضوع، از چند ماه قبل مقدمات مناقصه زیرساخت‌ها فراهم شد و فراخوان مناقصه انتخاب پیمانکار مدتی است صادر شده و با اخذ مصوبه، فراخوان تکمیل، فرآیند مناقصه طی می‌شود، پیمانکاران انتخاب و به زودی شاهد عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های منطقه عظیمیه شهر قزوین هستیم.

معاون عمرانی استاندار قزوین اظهارکرد: از همه عزیزانی که در این موضوع با اهمیت و حل این مشکل دیرینه استان نقش ایفا کردند بسیار قدردان هستم و توفیقات روز افزون آن‌ها را برای حل مشکلات و کمک به مردم آرزو می‌کنم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1727784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =