هیات های عالی نظارت نرخ شیرینی و آجیل شب عید را تعیین می‌کنند

اقتصاد۲۴ نوشت: نرخ انواع کالاها تا پیش از فرا رسیدن بازار شب عید به تصویب می‌رسد و بدین منظور جلسات هیات از این پس در نوبت‌های بیشتری تشکیل خواهد شد

در آستانه عید نوروز، ده‌ها پرونده از کالاهای موردنیاز عمومی برای تعیین نرخ به هیات عالی نظارت بر اتاق‌های اصناف تسلیم شده است.
نرخ انواع کالاها تا پیش از فرا رسیدن بازار شب عید به تصویب می‌رسد و بدین منظور جلسات هیات از این پس در نوبت‌های بیشتری تشکیل خواهد شد.
نرخ مسافرت به سراسر ایران و کالاهای شیرینی و گل و خشکبار و آجیل نیز طی روزهای اخیر از طرف هیات عالی نظارت تعیین و اعلام خواهد شد.

از میان پرونده‌هایی که در هیات عالی نظارت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد نرخ خشکشویی است، زیرا دو شرکت واردکننده که انحصار مواد اولیه این بخش را در اختیار دارند، مدعی هستند به علت افزایش قیمت باید نرخ‌ها افزایش یابد و به همین مناسبت گروهی از کارشناسان مشغول بررسی نرخ‌های مزبور هستند. گرمابه‌داران نیز اخیرا به نرخ‌های تعیین‌شده اعتراض کرده‌اند و اعضای این صنف درجه‌بندی گرمابه‌ها را اصولی نمی‌دانند و معتقدند در رده‌بندی و نرخ‌گذاری جدید حق آن‌ها تضییع گردیده است.
نرخ پوشاک اعم از دوخته فروشی و بافته و تریکو و دیگر اقلام آن به صورت ۳۰ مورد رده‌بندی و اعلام گردید و این نرخ همواره با قیمت انواع کفش‌های دست‌دوز، ماشینی در دستورکار هیات عالی نظارت قرار داده شده است.

بیشتر بخوانید:

قیمت انواع میوه شب یلدا اعلام شد/ جدیدترین قیمت انار، هندوانه، خرمالو، پرتقال، موز و ازگیل

۴۶۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1730210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =