تداوم ریزش‌ قیمت‌ها در بازار رمزارز/اتریوم چقدر قیمت خورد؟

اتریوم برای شروع آخر هفته به زیر ۱۵۰۰ دلار نزدیک شد و قیمت ها را به پایین ترین حد یک ماه اخیر نزدیک کرد. احساسات کلی عمدتاً نزولی باقی ماند و ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال تا زمان نگارش این مقاله ۰.۹۶ درصد کاهش یافت. بیت کوین نیز کاهش یافت و قیمت آن زیر ۲۲۰۰۰ دلار باقی ماند.

نگار علی - بیت کوین به نزول خود در روز شنبه ادامه داد، زیرا قیمت ها نزدیک به پایین ترین حد سه هفته اخیر خود رسید. پس از بالاترین قیمت ۲۱۹۱۹.۳۳ دلار در روز جمعه، BTC/USD در اوایل روز به پایین ترین سطح خود یعنی ۲۱۵۳۹.۳۹ دلار رسید.

این کاهش باعث می‌شود که بزرگترین ارز دیجیتال جهان همچنان به پایین‌ترین حد خود از ۲۰ ژانویه تاکنون معامله شود.

شاخص قدرت نسبی در حال حاضر روی ۴۶.۳۵ قرار دارد و سطح مقاومت قابل مشاهده بعدی در ۵۰.۰۰ است.

با این حال، به نظر می رسد حرکت عمدتاً نزولی است، به طوری که میانگین متحرک ۱۰ روزه (قرمز) (MA) با همتای ۲۵ روزه (آبی) خود به یک تلاقی نزولی نزدیک می شود.

اتریوم (ETH) در روز شنبه عمیق‌تر در قلمرو نزولی سقوط کرد و در این روند به پایین‌ترین حد یک ماهه خود نزدیک شد.

ETH/USD برای شروع آخر هفته به پایین ترین حد روزانه ۱۵۰۴.۸۳ دلار سقوط کرد که پس از ناکامی در ماندن در بالای یک طبقه موقت در ۱۵۵۰ دلار اتفاق افتاد.

در نتیجه افت امروز، اتریوم در ضعیف ترین نقطه خود از اواسط ژانویه معامله شد، زمانی که به پایین ترین سطح ۱۴۴۹ دلار سقوط کرد.

مانند بیت کوین، این تغییر اخیر در احساسات، میانگین‌های متحرک را پایین‌تر آورده است، به طوری که ۱۰ روزه (MA) تمام شتاب صعودی قبلی را از دست داده است.

علاوه بر این، RSI همچنان زیر نقطه حمایت ۴۷.۰۰ حرکت می کند و در عوض در پایین ترین سطح شش هفته ای ۴۵.۴۳ قرار می گیرد.

در زمان نگارش، ETH اندکی بالاتر است و در حال حاضر ۱۵۲۳.۱۷ دلار دنبال می‌شود، اما اگر نتواند از منطقه ۴۷.۰۰ بالاتر رود، قیمت‌ها می‌تواند کاهش پیدا کند.

منبع: بیت‌کوین نیوز

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1730236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =