بادکنک آرایی و تزیین تم جشن تولد اقتصادی و کم هزینه

تم جشن تولد، بادکنک آرایی و گل آرایی حرفه ای از جمله مشاغل شاد و لذت بخش است که هپی لند سنتر خدمات آن را با عشق و علاقه ارائه می دهد.

با علاقه در هر شغلی می توان بهترین کیفیت، زیباترین مدل و مناسب ترین قیمت را تحویل مشتری داد. قیمتی که متناسب با بودجه مشتری باشد. برای این منظور حتما نیاز است تا از خدمات مشاوره ی ما برای تم جشن تولد خودتان و طرحی که در ذهن دارید استفاده کنید و با ما تماس بگیرید، تا برترین طرح ها را با کمترین هزینه برای شما اجرا کنیم.

بادکنک های هلیومی،کروم، معمولی، لاتکس، بوبو بالن، فویلی، اعداد، انواع باکس ها، میز کیک، میز شیک، اعداد چراغ دار، بک گراند های مختلف و... همه چیز آماده است؛ فقط کافیست یک طرح را انتخاب کنید یا از فضا و محیط خودتان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید تا از تیم مشاوره هپی لند سنتر برای کار خود بهره‌مند شوید. شعار مجموعه بادکنک آرایی هپی لند سنتر این است: با ما، در جشن های خود، بدرخشید.

نکته : هر طرحی که عکس آن را دارید یا در ذهن خود تصوری از آن دارید، برای ما ارسال کنید و قیمت آن را استعلام کنید. تیم هپی لند سنتر این توانمندی را دارد که هر طرحی را برای جشن شما اجرا کند.

تلفن های تماس، در بخش تماس با ما سایت هپی لند سنتر درج شده است.

مشاوره طراحی دکور و بادکنک آرایی

برای مشاوره کافی است با ما تماس بگیرید. شماره های تماس ما در این صفحه و داخل سایت هپی لند سنتر در بخش تماس با ما، درج شده است. می توانید مبلغ مورد نظرتان را به ما اعلام کنید تا کارهایی که امکان ارائه آن با مبلغ مورد نظر وجود دارد را به شما اعلام کنیم.

همچنین می توانید عکس یک دکور یا تم تولد و جشن را برای ما ارسال کنید و با توجه به جنس بادکنک ها و کیفیت کارها، قیمت گرفته و از خدمات مشاوره استفاده کنید. در تصاویر زیر، همانطور که مشاهده می کنید؛ تصویر کوچک، طرحی است که مشتری ارسال کرده است و تصویر بزرگ، دکوری است که تیم هپی لند برای این مشتری آماده کرده است. از آنجایی که کودکان او دختر و پسر دو قلو بودند، رنگ صورتی به بادکنک آرایی ایشان اضافه شد. براساس اظهار نظر یکی از مشتریان به نام خانم شجاع: دکور طراحی شده از عکسی که در طرح اولیه ارسال شده، زیباتر بود.

بادکنک آرایی و تزیین تم جشن تولد اقتصادی و کم هزینه

هر چیزی که در ذهن شما باشد حتی اگر نمونه نداشته باشد، توسط تیم هپی لند سنتر قابل اجراست. فقط نیاز است درباره آن فکر کنید و از خدمات مشاوره ما استفاده کنید تا کار به بهترین شکل ممکن اجرا شود. بادکنک آرایی تلفیقی از هنر، زیبایی، خلاقیت و تجربه است که تیم هپی لند سنتر تمام آنها را در کنار ایده های شما در نظر می گیرد.

بادکنک آرایی تهران و شهرستان

تیم هپی لند سنتر، خدمات بادکنک آرایی را در شهر تهران ارائه می دهد. برای اجرا در دیگر شهرستانها نیز مشتریان می‌توانند با ما تماس بگیرند و هماهنگ کنند. اگر افرادی که توسط هپی لند سنتر آموزش دیده اند در شهرستان حضور داشته باشند، امکان ارائه خدمات برای آنها در شهرستان مورد نظر وجود دارد.

نمونه کارهای بادکنک آرایی

تیم هپی لند سنتر، به دلیل سال ها تجربه در زمینه طراحی و انجام دکور بادکنک آرایی، نمونه های زیادی دارد که شما می توانید در کانال هپی لند سنتر مشاهده کنید. برای مشاهده نیز کافیست به بخش ( کانال و پیج هپی لند سنتر ) مراجعه کنید.

هپی لند سنتر، تقریبا در تمامی پیام رسان های داخلی و خارجی از قبیل؛ اینستاگرام، تلگرام، روبیکا و ایتا صفحه فعال دارد تا مشتریان بتوانند به راحتی نمونه کارها را مشاهده کرده و طرح مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قیمت بادکنک آرایی

بخش هایی که در قیمت بادکنک آرایی موثر هستند عبارتند از: استند، میز، نئون هپی، جنس و تعداد بادکنک و طرحی که انتخاب می کنید. در این بخش، طرح های اقتصادی و زیبای زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای جشن تولد خود یا اعضای خانواده و فرزندان دلبندتان استفاده کنید. کافیست با ما تماس بگیرید. تلفن های تماس در بخش تماس با ما در سایت هپی لند سنتر درج شده است. لینک سایت نیز در داخل تصاویر همین صفحه در اختیار شما قرار دارد.

بادکنک آرایی ارزان در تهران

از آنجایی که تیم هپی لند سنتر، تمامی وسایل مورد نیاز بادکنک آرایی را ساخته و هزینه حمل و نقل آن در تهران ارزان تر از سایر شهرستان ها است، اگر طرح انتخابی مشتری نسبتا ساده باشد، می توان با قیمت بسیار ارزان سفارش بادکنک آرایی انجام داد.

بادکنک آرایی و تزیین تم جشن تولد اقتصادی و کم هزینه

آموزش بادکنک آرایی

در زمان‌هایی که سفارش جشن تولد کمتر از حد معمول است مانند؛ ایام محرم و صفر، امکان آموزش صفر تا صد بادکنک آرایی در چند جلسه وجود دارد که هزینه ی آن در سایت یا کانال نوشته شده است.

همچنین تیم ما در تلاش است یک فیلم آموزشی برای بادکنک آرایی تهیه کند که مخاطب بتواند با مشاهده آن، کار بادکنک آرایی را به صورت کامل آموزش ببیند.

از آنجایی که تیم ما ابزارهای مورد نیاز بادکنک آرایی را در اختیار دارد، پس از آموزش، افراد می توانند به راحتی و بدون ترس، وارد بازار کار شوند و از وسایل تیم هپی لند سنتر با تخفیف ویژه همکاری استفاده کنند. ( این خدمات فقط ویژه افرادی است که توسط ما آموزش دیده اند )

www.HappyLandCenter.ir

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1731075

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =