۲۵ تن چوب درختان جنگلی در بندرخمیر توقیف شد

فرمانده یگان حفاظت اداره ‌منابع‌ طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر از توقیف ۲۵ تن چوب درختان جنگلی با همکاری همیاران طبیعت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، «یوسف اپرا»، فرمانده یگان حفاظت اداره ‌منابع‌ طبیعی و آبخیزداری بندرخمیر گفت: در پی گشت زنی مأموران یگان حفاظت با اطلاع رسانی همیاران طبیعت ۲۵ تن چوب ممنوع القطع کشف و توقیف شد.

یوسف اپرا با تاکید بر اینکه قاچاق چوب درختان جنگلی یکی از مهمترین عوامل تخریب عرصه‌های منابع طبیعی و جنگلی است، گفت: با متخلفان این حوزه برخورد جدی قضایی صورت میگیرد.

وی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار خوب همیاران طبیعت، مردم و جوامع محلی در شناسایی متخلفان، اضافه کرد: حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی جز با مشارکت مردم امکانپذیر نخواهد بود.

فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بندرخمیر از مردم و دوست‌داران طبیعت و آحاد جامعه خواست از آنجا که منابع طبیعی سرمایه هر کشور است و نسل حاضر و آینده به این موهبت الهی نیاز دارند از همین رو در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تخریب و تصرف عرصه های ملی، قاچاق چوب و زغال، قطع درختان جنگل، احداث کوره زغال و هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی مراتب را به شماره ۱۵۰۴ و ۱۳۹ اطلاع رسانی نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1731431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =