عکس | چهره متفاوت یحیی در تمرین پرسپولیس

ورزش سه نوشت: سرمربی پرسپولیس بابت برد بزرگ تیمش در اصفهان کاملا سرمست است و این را می‌توان از تصاویر منتشر شده از او در تمرین امروز مشاهده کرد.

بعد از چند بازی ناکامی در لیگ برتر، اوضاع به شکلی خطرناک برای یحیی گل‌محمدی و تیمش پیش می‌رفت، اگر آنها در اصفهان و مقابل سپاهان نیز جام حذفی را از دست می‌دادند.

اما سکوت یک هفته‌ای سرمربی سرخ‌ها و تمرکز او روی تدابیر تاکتیکی تیمش به بهترین شکل جواب داد و او بدون توجه به موانعی که می‌توانست مقابل اصلی‌ترین رقیبش باعث ناکامی بزرگ دیگری برای وی شود، یک برد بزرگ و چهار گله را ثبت کرد.

برتری مقابل سپاهان در اصفهان و عبور از این رقیب باعث شده اکنون یحیی با امیدواری بزرگی به دنبال تحقق هدف خود در ادامه لیگ باشد و امیدوار است بتواند فاصله امتیازی شکل گرفته با رقیب مستقیم خود را هر چه زودتر جبران کند و به جایگاه مدنظر در پایان فصل دست یابد.

1806036

آخرین تمرین پرسپولیس در شرایطی امروز به پایان رسید که تصاویر منتشر شده از یحیی گل‌محمدی او را کاملا باروحیه و سرمست نشان می‌دهد تا هواداران نیز بابت کسب پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان و عدم غافلگیری برابر قعرنشین جدول کاملا امیدوار باشند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1736277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =