تقدیر فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختیاری  از حضورباشکوه مردم درتشییع شهید طاهر زمانی

سردار علی محمد اکبری با صدور پیام تشکر، حضور پرشور و شعور مردم در تشییع شهید مدافع امنیت و حرم، طاهر زمانی را بیانگر عظمت مردم ولایتمدار و وفادار استان چهارمحال و بختیاری دانست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، متن پیام سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور، شهیدپرور و ولایتمدار بام ایران استان چهارمحال وبختیاری همزمان با اعیاد شعبانیه و میلاد باسعادت بزرگ پاسدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین و جانباز بصیر عاشورا حضرت ابوالفضل العباس و سیدالساجدین حضرت امام زین العابدین علیه السلام ودر آستانه نیمه شعبان، میزبان گل پرپر دیگری از بوستان پاسداران حریم ولایت بودند و با برگزاری مراسم باشکوه و زیبایی از استقبال، وداع تا تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید طاهر زمانی احمدمحمودی، حماسه آفریدند.

بی شک این حضورپرشور و شعور بیانگر تعظیم فرهنگ ایثار و شهادت و عظمت مردم ولایتمدار و وفادار استان چهارمحال و بختیاری بود، که در صحنه های مختلف پایبندی خویش به آرمان های والای انقلاب، رهبری و ولایت و حریم اهلبیت علیهم السلام را به منصه ظهور رسانده اند.

این جانب به عنوان خادم سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و رزمندگان و بسیجیان استان به سهم خویش از این حضور گسترده و آگاهانه اقشار مختلف مردم، مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی، رزمندگان، بسیجیان، اصحاب رسانه و مطبوعات، رسانه ملی و همه عزیزانی که در مراسم استقبال، وداع و تشییع وخاکسپاری مدافع امنیت و حرم شهید عزیز طاهر زمانی احمد محمودی، حضور یافتند تقدیر و تشکر می نمایم.

از ارواح طیبه شهداء و امام عظیم‌الشأن راحلمان استمداد می‌طلبم تا با توسل به اهل بیت (علیهم السلام) و به برکت خون‌ پاک شهدای مدافع امنیت و حریم اهلبیت علیهم السلام، ادامه دهنده راهشان باشیم و در جهت اعتلای ایران اسلامی و حفظ انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن در سایه رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ثابت قدم باشیم.

علو درجات شهیدان والامقام و امام راحل (ره) و سربلندی ایران اسلامی و طول عمر با برکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستاریم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1737406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =