مثل پرسپولیس،دولت پول استراماچونی را هم بدهد

پیشکسوت استقلال معتقد است که استقلال رقیب ندارد و شانس اول قهرمانی است.

ایمان گودرزی؛ پیشکسوت استقلال معتقد است که استقلال در لیگ هیچ رقیبی ندارد و شانس اصلی قهرمانیست، از نظر نوری امیر قلعه نویی بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی از گزینه های داخلی است و آوردن اسم هایی که در سطح تیم ملی ایران نیستند چیزی جز رزومه سازی برای آنها ندارند، با هم متن کامل مصاحبه را می‌خوانیم؛

*استقلال در دقایق آخر موفق به شکست گل گهر شد بازی را دیدید؟ ارزیابی شما از این بازی چیست؟

بازی پر فراز و نشینی بود، همه بازی را دیدیم، واقعا آمار کرنرهایی که استقلال زد از دستم در رفت، این استقلال بازیکنان بسیار سر حالی دارد و لایق قهرمانی در لیگ است، 20 دقیقه آخر فشار استقلال روی دروازه گل گهر را دیدید، این تیم نمی‌خواست ببازد و هیچ چیز جز برد نمی‌خواست. همین فشاری که تیم به حریف وارد باعث شد که ضریب اشتباهات گل گهری ها افزایش یابد و تیم با شایستگی تمام بازی را برد، میرزایی بازیکن طلایی تیم بود که موفق شد یک گل 6 امتیازی به ثمر برساند. در مجموع به نظر من هیچ تیمی جلودار این استقلال نیست و همه تیم ها باید به شاگردان ساپینتو احترام بگذارند. از سوی دیگر از حضور هواداران در استادیوم بسیار خوشحال هستم، امیدوارم هر چه زودتر شرایط بازگشت بانوان به ورزشگاه ها نیز فراهم شود.

*پنالتی آخر بازی با حواشی زیادی همراه بود.

از نظر من موعود بهترین داوری بود که می توانست این تقابل را قضاوت کند ، او تجربه بالایی دارد و پنالتی را 100 درصد به درستی گرفت. تیم بزرگی مثل گل گهر که امیر قلعه نویی سرمربی آن است نباید این چنین بازی را بر هم بزند و حواشی درست کند، بهتر است که شکست را قبول کنند و با این قضیه کنار بیایند. بازی که استقلال در 30 دقیقه پایانی به نمایش گذاشت کاملا از شایستگی تیم خبر می‌داد. پیشنهاد من این است که ساپینتو همیشه روی سکوها باشد چون هر بازی که روی سکوهاست به خوبی بازی را برده‌ایم، خدا رو شکر بازی را بردیم و استقلال در کورس ماند.

*بحث آقای قلعه نویی شد، ایشان گزینه اصلی هدایت تیم ملی در بین گزینه های داخلی نیز هستند.

اول از همه می خواستم این را بگویم، واقعا از گزینه هایی که مطرح شد ناراحتم، این مربیان در تیم های خودشان موفق نیستند چطور می خواهند در تیم ملی موفق شوند؟ اینکه نام چندین مربی مطرح شد چیزی جز سنگین کردن رزومه آنها نداشت، ببینید سال آینده همین آقایانی که اسمشان به عنوان گزینه مطرح شد چه پیشنهادهایی خواهند داشت، همه جا می‌توانند بگویند ما گزینه مربیگری تیم ملی بودیم! خیلی زشت است که فدراسیون ضعیف ما اسامی را مطرح کند که در سطح تیم ملی ایران نیستند.

مگر چه می‌شود؛دولت پول استراماچونی را بدهد

*از بین گزینه های داخلی و خارجی مطرح شده انتخاب شما کدام است؟

اگر بنا بر گذاشتن سرمربی داخلی است، هیچ کس به اندازه قلعه نویی شایسته این عنوان نیست. اگر قرار است که سرمربی خارجی بیاوریم باید مربی بیاید که رزومه بسیار خوبی داشته باشد، اولویت من بدون شک مربی خارجی است. اما چیزی که داریم از فدراسیون فوتبال می‌بینیم بیشتر یک نمایش است، آنها مردم را سر کار گذاشتند، مربی تیم ملی خیلی وقت است انتخاب شده، اما با مهندی کردن کار را پیش می‌برند، هر چه هست زودتر سرمربی را معرفی کنند تا همه تکلیفشان را بدانند.

*استقلال کمتر از یک ماه فرصت دارد که طلب استراماچونی را پرداخت کند، این قضیه دردسر بزرگی برای باشگاه شده.

نگویید، نگویید که دلمان خون است، مدیران قبلی و در راس آقای فتحی اگر طلب استرا را می‌داد اینجور نمی‌شد. آجورلو هم که دیدید چه بلایی سر باشگاه آورده و چه بدهی های عجیب و غریبی برای تیم به جا گذاشته. آقای فتح الله زاده با کوهی از مشکلات مدیرعامل تیم شده، خدا رو شکر می‌کنم که جای او نیستم، اگر جای فتح الله زاده بودم تا حالا تمام موهایم سفید شده بود. کار بسیار سختی دارد و باید 100 میلیارد برای طلب استرا پرداخت کند. این تیم به هر حال خصوصی نیست و برای دولت است. امیدوارم دولت کاری که برای پرسپولیس و بدهی کالدرون کرد برای ما هم بکند و این مشکل را از سر راه باشگاه بردارد. ما تیم بزرگی در آسیا هستیم و خوب نیست چنین مشکلاتی در باشگاه بزرگ استقلال وجود داشته باشد.

*استقلال را شانس قهرمانی اصلی لیگ این فصل می‌دانید؟

من احترام زیادی برای تیم قهرمان فصل گذشته و فرهاد قائلم اما این فوتبالی که حالا داریم از تیم می‌بینیم سال پیش نمی‌دیدیم، تیم این فصل از نظر فنی بهتر است و مهره های کلیدی عملکرد بسیار خوبی دارند، پرسپولیس و سپاهان هم بازی هایشان را دنبال می‌کنم تیم های بسیار خوبی هستند ولی استقلال بدون شک قهرمانه.

بیشتر بخوانید:

افشاگری علی کفاشیان از تصمیم جنجالی احمدی‌نژاد درباره علی دایی

عکس| کاپیتان ایران را به قصد کشت زدند!

کس| حمله خواننده مشهور عرب به جورجینا/من از نامزد رونالدو زیباتر هستم!

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1739992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =