روشی موثر برای افزایش امنیت خودرو معرفی شد

زمان آن فرارسیده تا همه‌ی صاحبان خودرو، استفاده از سیستم‌های ضدسرقت قدیمی را کنار گذاشته و به استفاده از جدیدترین و البته، موثرترین روشی که می‌تواند هم امنیت وسیله‌ی نقلیه را تضمین کند و هم امکان کنترل از راه دور را به صاحبان خودرو، ماشین سنگین و موتورسیکلت دهد، روی آورند.

اگر شما هم همیشه نگران امنیت ماشین خود هستید، تا انتهای این متن همراه ما باشید تا با جدیدترین و البته موثرترین روشی که هم امنیت خودرو را تامین می‌کند و هم امکان کنترل وسیله‌ی نقلیه را در اختیار شما قرار می‌دهد، آشنا شوید.

در نوع سیستم امنیتی خودرو خود، تجدید نظر کنید

از نظر بسیاری از سارقان حرفه‌ای، استفاده از قفل فرمان می‌تواند کار آن‌ها را برای سرقت خودرو راحت‌تر کند! درست خواندید. وسیله‌ای که سال‌ها برای بالا بردن امنیت خودرو استفاده می‌شد، اکنون تبدیل به ابزار کمکی سارقان برای شکستن غربیلک فرمان شده است. امروزه نه‌تنها قفل فرمان، بلکه قفل پدال و دزدگیر نیز دیگر کارایی لازم را نداشته و نمی‌توانند از به‌سرقت رفتن خودروی شما جلوگیری کنند. پس زمان آن فرارسیده تا در سیستم امنیت ماشین خود تجدید نظر کرده و موثرترین راه را برای بالا بردن امنیت آن، انتخاب کنید.

ردیاب خودرو ایگل، بهترین و موثرترین روش بالا بردن امنیت و کنترل از راه دور ماشین است. این ردیاب‌ها در مجهزترین خطوط تولید داخل کشور طراحی و تولید شده و همچنین قابلیت‌های متعددی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. وجه تمایز ردیاب ایگل این است که کاملا تولید داخل بوده و تمام سرورهای اختصاصی و قوی آن نیز در داخل کشور قرار دارند. کارشناسان ایگل، با استفاده از دانشی که شرکت مادر یعنی "گروه دلفین" طی بیش از ۱۲ سال فعالیت موفق در حوزه‌ی مدیریت هوشمند ناوگان و اکوسیستم خودروهای متصل در ایران به‌دست آورده است، انواع ردیاب خودرو را تولید می کنند.

ردیاب ایگل کاربردی‌ترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد

ردیاب ایگل، مجموعه‌ای از پرکاربردترین قابلیت‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این ردیاب‌ها، قابل نصب بر روی انواع ماشین سنگین، خودرو و موتور سیکلت است و با ویژگی‌های جذاب خود علاوه بر افزایش امنیت خودرو، امکان نظارت دائمی بر روی عملکرد ماشین و عیب‌یابی آنلاین و از راه دور خودرو را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. ردیاب ایگل در ۳ دسته‌ی ردیاب خودرو، موتور سیکلت و ماشین سنگین به بازار عرضه می‌شود. این تنوع باعث شده است تا هر یک از رانندگان یا صاحبان خودرو بتوانند باتوجه به نیاز، دغدغه‌ و میزان بودجه‌ی خود، بهترین جی پی اس را انتخاب کنند.

انواع ردیاب خودرو ایگل در کنار تمام ویژگی‌های پایه‌ای، مانند نمایش موقعیت جغرافیایی خودرو، ویژگی‌های متعدد دیگری نیز دارند. در ادامه‌، نگاهی کلی به این قابلیت‌ها می‌اندازیم.

  1. نظارت بر امنیت خودرو و کامیون

روشی موثر برای افزایش امنیت خودرو معرفی شد

این قابلیت ردیاب خودرو برای شمایی است که مجبور هستید ماشین خود را هر روز در کنار خیابان‌های بدون امنیت پارک کنید یا شب‌ها آن را در کوچه‌های خلوت و تاریک بگذارید. جی پی اس ایگل با ویژگی‌های مختلف، به کمک شما رانندگان و صاحبان خودرو آمده است. با نصب این جی پی اس روی خودروی خود می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و در هر فاصله‌ای که از وسیله‌ی نقلیه‌ی خود قرار دارید، از امنیت آن مطلع شوید.

برخی از قابلیت‌های ردیاب خودرو ایگل که امکان نظارت بر امنیت ماشین را برای شما فراهم می‌کند، به‌شرح زیر است:

  • ردیابی لحظه‌ای موقعیت جغرافیایی

  • ارسال هشدار در مواقع اضطراری، مانند هشدار روشن شدن، حمل با جرثقیل، ضربه و تصادف، عبور از سرعت مجاز

  • ارائه‌ی گزارشات کاربردی و متنوع برای بررسی عملکرد خودرو یا کامیون، مانند تاریخچه‌ی مسیرهای پیموده شده، مجموع کارکرد درجا و…

  1. عیب‌یابی آنلاین و از راه دور خودرو

آنچه تاکنون درباره‌ی جی پی اس ایگل خواندید، تنها بخش کوچکی از امکاناتی بود که این ردیاب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این بخش می‌خواهیم یکی از پیشرفته‌ترین قابلیت‌های این ردیاب را به شما معرفی کنیم. عیب‌یابی آنلاین و از راه دور ماشین یکی از به‌روزترین ویژگی‌هایی بوده که به کمک صاحبان خودرو آمده است. ردیاب دیاگ خودرو ایگل، از طریق پورت OBD با ECU خودرو ارتباط برقرار کرده، خطاهای آن را می‌خواند و بر روی اپلیکیشن همران (اپلیکیشن ردیاب ایگل) نمایش می‌دهد. به کمک این ویژگی می‌توانید عیوب خودروی خود را سریع شناسایی کرده و با اقدام به‌موقع، از مشکلات و تعمیرات بزرگ‌تر جلوگیری کنید.

  1. جلوگیری از سرقت ماشین و افزایش امنیت آن

ردیاب خودرو ایگل، یک ردیاب معمولی نیست. آنچه که استفاده از ردیاب را به بهترین روش بالا بردن امنیت خودرو تبدیل کرده، ویژگی‌های جذابی مانند خاموش کردن از راه دور خودرو است. با نصب ردیاب ایگل روی ماشین خود، در صورتی که خودروی شما به‌سرقت رود بلافاصله روی گوشی، هشدار روشن شدن خودرو را دریافت می‌کنید. بعد از مشاهده‌ی این هشدار فقط کافی است که به اپلیکیشن همران مراجعه کرده و سوییچ مخفی خودروی خود را فعال کنید.

تعدادی از قابلیت‌های ردیاب خودرو ایگل که می‌توانند نقش موثری در بالا بردن امنیت خودرو داشته باشند، عبارتند از:

  • خاموش کردن خودرو از راه دور با استفاده از سوییچ مخفی

  • فیلم‌برداری و عکس‌برداری از وقایع جاده‌ای و داخل کابین با کمک ردیاب دوربین دار

  • قابلیت برقراری تماس اضطراری با دکمه‌ی SOS

ردیاب ماشین سنگین ایگل تضمین‌کننده‌ی امنیت کامیون و بار شما

همان‌طور که قبلا هم اشاره کردیم، ردیاب ایگل قابل نصب بر روی انواع خودرو، کامیون و موتور سیکلت است. اگر شما هم جزو کامیون‌دارانی هستید که همیشه دغدغه‌ی امنیت ماشین سنگین خود را دارید یا همیشه نگران بار یا راننده هستید، ردیاب ماشین سنگین می‌تواند کلید حل این مشکل باشد. جی پی اس ماشین سنگین ایگل نیز در انواع مختلف به بازار عرضه شده و با ویژگی‌های گسترده‌ی خود، مانند ثبت وقایع جاده‌ای، کابین یا اتاق بار، ردیابی لحظه‌ای موقعیت جغرافیایی و دریافت هشدار در مواقع حساس، امکان کنترل امنیت کامیون، بار و راننده را برای شما فراهم خواهد کرد.

روشی موثر برای افزایش امنیت خودرو معرفی شد

تیم پشتیبانی به‌صورت ۲۴/۷ کاربران ردیاب ایگل را تنها نمی‌گذارند

پشتیبانی قوی، گارانتی و خدمات پس از فروش، جزو مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که هنگام انتخاب و خرید ردیاب خودرو باید به آن‌ها توجه کنید تا بتوانید مناسب‌ترین ردیاب را برای خودروی خود انتخاب کنید. همه‌ی ردیاب‌های ایگل از ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش برخوردارند. علاوه بر این، با نصب ردیاب ایگل روی وسیله‌ی نقلیه‌ی خود می‌توانید از پشتیبانی ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته، بهره‌مند شوید.همه‌ی این خدمات و ویژگی‌ها، باعث شده است تا جی پی اس ایگل بهترین انتخاب برای ماشین شما باشد.

سخن پایانی

امروزه سارقان حرفه‌ای توانسته‌اند سریع‌ترین و راحت‌ترین روش‌ها را برای سرقت هر وسیله‌ی نقلیه‌ای پیدا کرده و به‌کار بگیرند. همین موضوع باعث شده است تا روش‌های قدیمی مثل انواع قفل‌ها و دزدگیر، دیگر کارایی لازم را نداشته باشند. طبق گفته‌ی سارقان دستگیر شده، بهترین راه بالا بردن امنیت خودرو، استفاده از ردیاب است. ردیاب ایگل با تنوع و قابلیت‌های کاربردی که به کاربران ارائه می‌دهد، بهترین انتخاب برای شماست. برای آشنایی با انواع ردیاب ایگل و امکانات کاربردی آن، به وب‌سایت ایگل مراجعه کرده یا با شماره‌ی زیر تماس بگیرید.

وب‌سایت ایگل: tragle.shop

شماره تماس: ۰۳۱۳۳۳۸۹۸۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1740537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =