۵ نفر
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
مهدی تاج مردم را سر کار گذاشت!

پیشکسوت باشگاه استقلال از روند انتخاب سرمربی تیم ملی انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمد نوری، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرآنلاین درباره انتخاب سرمربی آینده تیم ملی گفت:« اگر بنا بر گذاشتن سرمربی داخلی است، هیچ کس به اندازه قلعه نویی شایسته این عنوان نیست. اگر قرار است که سرمربی خارجی بیاوریم باید مربی بیاید که رزومه بسیار خوبی داشته باشد، اولویت من بدون شک مربی خارجی است. اما چیزی که داریم از فدراسیون فوتبال می‌بینیم بیشتر یک نمایش است، آنها مردم را سر کار گذاشتند، مربی تیم ملی خیلی وقت است انتخاب شده، اما با مهندی کردن کار را پیش می‌برند، هر چه هست زودتر سرمربی را معرفی کنند تا همه تکلیفشان را بدانند.»

برای خواندن مشروح این گفتگو اینجا را کلیک کنید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1740666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    3 3
    آقای نوری احتمالا فوتبالیست وتماشاگر فوتبال نیستی مگر نمی دانی قلعه نوعی یک بار سرمربی تیم ملی بوده درآسیا سوم هم نشده اصلا به عمرت فوتبال از تلویزیون نگاه کردی همین بازی چند روز قبل گل گهر با استقلال را دیدی قلعه نوعی که نتوانست تیمش را ۵ دقیقه از شکت نجات دهد
  • رحمان DE ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    2 4
    برای این تیم ملی ،هزینه مربی گران خارجی اتلاف پول بیت المال است، کسانیکه نماد ملی کشور سرود و پرچم را بی احترامی میکنند،مربی درجه ۳ داخلی هم از سرشان زیاده!!!!!
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    0 2
    چرا سرمایه ملت و مالیات ما برای یه عده بی وطن هزینه بشه، که روز به روز بیشتر حال کنند و فکر می‌کنند با تلاش خوشان به جایی رسیدن. ما مالیات بدیم امثال سردار جهانبخش و طارمی حال کنند.
  • جلال IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۸
    2 1
    فرهاد مجیدی خیلی برتر و شایسته تر و به روز تر از قلعه نوعی هست