سایت24 نوشت:

یک  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه  فرد اختلاس کننده یعنی "امیر منصور خسروی" در سال 72 در سربازی بوده است، گفت: وی سال 84 و 85 با برادرانش یک گاوداری داشته و این گاوداری را از امکانات طرح‌های زود بازده که توسط رئیس جمهور طراحی شده بود، تأسیس کرد که نخستین بار طعم این پول‌ها به این صورت زیر دندان وی مزه کرد و این تخلف بزرگ و فساد اقتصادی از آنجا آغاز شد.
خباز به خبرگزاری فارس گفت : بنابراین این فرد در سال 85 توانسته یک وام طرح زود بازده را بگیرد و البته در همان سال نیز یک شرکت خانوادگی به ثبت می‌رساند لذا از آنجا که راه‌ها را یاد گرفته و عواملی نیز در بانک‌ها دارد و طبیعتا پشت‌اش نیز از این جهت گرم است، در سال 89 تقاضای تأسیس بانک می‌کند که بانک از مهر تا دی ماه سال 89 فشار می‌آورد که باید سهم مؤسسین را پرداخت کنید.
خباز اضافه کرد:  فردی که اختلاس نجومی را انجام داده است،  در سال 85 با 20 میلیارد تومان شرکتی را به ثبت رساند ولی اکنون وی 38 کارخانه دارد که عمدتاً کارخانه‌های فولاد هستند و 18 پروژه نیز در حال اجرا دارد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

1724

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174091

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام AE ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    2 0
    ظاهرا امیر منصور خسروی اسم این شخص نیست اسم ایشان مه افرید خسروی است و امیر منصور هم اسم پدر ایشان است که سالها پیش فوت شده است و به همین دلیل اسم شرکت را بخاطر پدرش میگذارند امیر منصور و همه فکر میکنن امیر منصور شخص است در حالیکه اسم نفر اول مه آفرید خسروی است.البته من هم این مطلب را جایی خواندم و لازم است بیشتر تحقیق شود ولی فکر کنم درست باشد
  • بدون نام AE ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    یا اشبتاه بهتون اطلاعات دادن یا عمدا دروغ مینویسید تا سال 75 گاوداری داشته نه 85 من اونجا کار میگردم و دقیق میدونم
  • حسن IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۸
    0 0
    تکلیف 27000 کارمندی که توی مجموعه این شخص کار می کردن چی میشه؟ همینطور 100000 نفری که در خارج از مجموعه همکاری داشتن ؟ فکر کنم به آمار بیکاری 10 درصد دیگه اضافه بشه .
  • خسرو IR ۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    چرا هجمه و فشار روی خسروی است افرین داره از گاوداری رسید به کارخانه پیشرفت که بد نیست سیستم بانکی ما ایراد داره بریز وبپاش بی حد و حساب گناهش باخسروی نیست جواب استعلام را به او یک روزه میدادند خوب مشکل از او نیست از بالا دستی است الان میدانید چند هزار نفر بیکار شدند به خاطر ندانم کاری سیستم بانکی بله جانم هر روز دعوا بین گروه و جناح بندی به هم پریدن این معضلات پیدا میشود همین الان هم داره اختلاس میشه چند سال دیگه گندش در میاد
  • یکار IR ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    آقا آدرس یک پرتغال فروشی می خواستم بدونم، ممنون میشم کمکم کنید از این رنج بیکاری در بیام.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    1 0
    امیر منصور نام پدر خسروی ها است که سال ها پیش مرده ودر ضمن خواهر انهاباکمک برادرانش در شهر صنعتی البرز کار خانه دارد وخیلی از اموال نیت المال توسط اینها به کانادا وامریکا برده شده است.ودر انجا مانند میلیاردهای خارجی راننده ومحافظ واز این قبیل چیزها دارند.
  • بدون نام IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
    0 0
    متهم به اختلاس الان كجاست؟آيا در زندان است
  • امیر منصور پول ندار IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
    0 0
    خیلی زحمت کشید که رکورد اختلاس را شکوندید در جامعه که به پدر من با 30 سال سابقه 450 هزار تومن حقوق میدن مرسی از زحماتتون مسئولین متعهد ومومن