دستور قضایی برای مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت/ ورود بازدید کننده؛ فعلا ممنوع

ایسنا نوشت: رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ملارد از ممنوعیت ورود بازدید کنندگان به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت تا اطلاع بعدی خبر داد.

بنابر اعلام روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، مهناز مدیریان با اعلام این خبر گفت: باعنایت به عدم رعایت ضوابط زیست محیطی در مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت و مغایرت محل های نگهداری گونه ها با استانداردها و دستورالعمل های سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین عدم اقدام موثر توسط مسئولین مربوطه در راستای رفع نواقص محل‌های نگهداری گونه‌های حیات وحش و از طرفی تلف شدن تعدادی از گونه‌ها در این مرکز و جریحه‌دار شدن افکار عمومی، مطابق دستور مراجع قضایی شهرستان، ورود بازدید کنندگان به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

وی با بیان اینکه عدم رعایت استانداردهای ملاک عمل علیرغم صدور اخطاریه های زیست محیطی و بازدیدهای مستمر، در سال جاری منجر به تلف شدن گونه‌های جانوری در این مرکز شده است، گفت: تا زمان رفع نواقص و اصلاح محل‌های نگهداری مطابق با استانداردها و دستورالعمل های ابلاغی سازمان حفاظت محیط زیست، پیگیری های لازم توسط این اداره صورت خواهد پذیرفت.

این گزارش می افزاید؛ آخرین گونه تلف شده در این مرکز زرافه آفریقایی بود که موضوع تلف شدن این جانور نیز کماکان در دست پیگیری از سوی محیط زیست است.

بیشتر بخوانید:

«ایران» سونوگرافی می شود

عکس| ماجرای ماری که در طبقه بیست و نهم، پشت یخچال جاخوش کرده بود

۳۵۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1740914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =