عکس| شانس کامبک زدن پاریس مقابل بایرن بیشتر از رئال مقابل سیتی!

در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاریسن ژرمن و بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنای شهر مونیخ به مصاف هم رفتند و در نهایت بایرن مونیخ موفق شد بازی را با نتیجه دو بر صفر ببرد و در مجموع با نتیجه سه بر صفر راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بایرن مونیخ در دقیقه 89 بود که توسط سرژ نبری موفق شد گل دوم خود را به پاری سن ژرمن بزند. در آن لحظه شانس صعود پی اس جی به مرحله بعد، دو درصد تشخیص داده شد. در واقع بایرن مونیخ در آن لحظه 98 درصد مسیر صعود را طی کرده بود.

عکس| شانس کامبک زدن پاریس مقابل بایرن بیشتر از رئال مقابل سیتی!

این در حالی است که در دور برگشت مرحله نیمه نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی در سانتیاگو برنابئو تا دقیقه نود با یک گل از رئال مادرید پیش بود. سیتیزن ها بازی رفت را هم چهار بر سه برده بودند و به نظر می رسید که کار تمام شده است. پیش از آن که در دقیقه 90 بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو، رودریگو گل اول رئال مادرید را به ثمر برساند، شانس صعود رئال مادرید به فینال یک درصد تخمین زده شد اما رئال مادرید موفق شد دو گل در دقایق 90 و 91 توسط رودریگو به ثمر برساند و راهی فینال شود.

بیشتر بخوانید:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1741186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =