103 درصد تعهد اشتغال استان کرمان در سال جاری محقق شد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: ۱۰۳ درصد تعهد اشتغال استان کرمان در سال جاری محقق شده و تعهد اشتغال استان نیز در سال آینده 45 هزار و 74 نفر پیشنهاد شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی مصباح در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان، با بیان اینکه خوشبختانه با هم دلی مدیران و مسؤلان بیش از 100 درصد تعهد اشتغال استان در سال جاری محقق شده گفت: نرخ بیکاری استان نیز از 11.3 در پاییز سال گذشته به 8.2 رسیده و منطبق با میانگین کشوری است.
وی با بیان اینکه شهرستان بردسیر با 143 درصد بیشترین شهرستانی که تعهد اشتغال خود را انجام داده و شهرستان شهربابک با 68.76 درصد در رتبه آخر قرار دارد، گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) با 121 درصد و بنیاد مسکن با 41 درصد به ترتیب بیشترین و کمترین تعهد اشتغال خود را در سال جاری تاکنون انجام داده‌اند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در خصوص عملکرد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی گفت: مبلغ 791 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از سال 96 در پنج مرحله به متقاضیان پرداخت شده است.
مصباح افزود: در این زمینه در سال جاری 163 طرح با اعتبار 35 میلیارد تومان پرداخت شده که زمینه اشتغال 347 را ایجاد کرده است.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1742829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =