در پی انتشار خبر قصاص قاتل روح الله داداشی، کاربران خبرآنلاین نظرات مختلفی در این باره داده اند.

برخی خوشحال از خبر عامل قتل «روح‌الله داداشی» چهارشنبه در ملاء عام اعدام می‌شود منتظر اجرای حکم بوده و برخی نیز در لحظات آخر از خانواده مرحوم داداشی خواسته اند تا جوانمردی کرده و از قصاص قاتل بگذرند.

کاربر بدون نام گفته: اونایی که میگن ببخش بذارید وقتی زدن یکی از اعضای خانوادتونو کشتن ببخشید.آن هم چنین جهان پهلوانی را ایشان اصلا متعلق به ملت ایران هستند70 میلیون ایرانی می خواهند صد بار اعدام شود.کاربر دیگری با نام ایرانی هم اظهار نظر کرده که: باید ببخشند ...کمتر از 18 سال داره و نقشه قبلی نداشته..نشون بدن که پهلوونن و ببخشن ...

برخی نیز کلا با اعدام در ملاء عام مخالف بوده و آنرا چاره درد نمی دانند.

منتظر نظر شما در این زمینه (با نوشتن کامنت در زیر همین خبر) هستیم.

/5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 174322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 629
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    16 17
    کسی که تو 17 سالگی پهلوانی مثل مرحوم داداشی را به قتل برساند ادم خیلی خطرناکی باید باشد پس بهترین گزینه اعدام هست حتما" اعدامش کنید
  • بدون نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    14 14
    اعدام بی برو برگرد
  • سید IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    8 4
    بجای اعدام حبس ابدبهتراست چون یکی ازدلایل سن کم قاتل ودیگراجتماع کنونی است و...
  • سهراب IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    11 17
    آخه اين سوال كردن داره؟1000 بار بايد اعدام بشه-ننه باباشم بايد اعدام بشن تازه
  • سجاد IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    11 5
    اگه بخوان ببخشن دیگه هر کی به خودش جرات میده که ادم بکشه
  • بدون نام IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 5
    اگه بخوان ببخشن دیگه هر کی به خودش جرات میده که ادم بکشه
  • محمد جعفر خسروی IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 6
    به نظر من هم اعدام چون این آدم جنون دارد امکان دارد اگر بخشیده بشه یه لات دیگه بشه و فردا اذعا کنه که من فلانی رو کشتم
  • ف . ح IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    11 6
    فقط اعدام.
  • ف . ح IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    12 8
    فقط اعدام.
  • وحیده IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    11 2
    خداوند هم در قران فرموده قصاص کنید ولی اگر ببخشید نیکو تر است .واقعیت این است که قاتل در حقیقت از درون مرده است.بهتر است بزرگواری کرده و او را ببخشند.
  • شایان IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 11
    ببخشینش و بعد بزارین آزاد بشه - اشتباه کرده
  • رهام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    9 3
    بخشش به معنای آزاد کردن عامل قتل نیست. اما باید به یاد داشت که عامل قتل زیر سن قانونی است و طبق قانون نباید اعدام شود. این فرد نباید آزاد شود، شکی در آن نیست. اما اعدام هم نباید شود انهم در ملا عام!
  • مهدي IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    9 4
    حالا از اين ديد نگاه كنيد كه اگر خدايي نكرده مرحوم داداشي بلايي سر اين جوان مياورد چطور ميشد؟ نميگم كاراين جوان درسته ولي بهتره از اون قضيه هم نگاه كنيم بعد تصميم بگيريم
  • علي IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 5
    شرايط اجتماعي كشور روبه قهقراست واين ارتباطي به فقر وماهواره واين جور چيزها ندارد نكته اصلي ضعف دادستاني ونيروي انتظاني است كه اختيارات ندارند. بنابراين اعدام در كوتاه ترين زمان براي تاثير بر سايرين تنها راه چاره است.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 2
    بعضي اشتباه ها جبران ناپذيرند.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 3
    به نظر من بایست خانواده مرحوم نظر دهند چون یک مساله کاملا"شخصی است
  • بدون نام IR ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    12 2
    با اعدام چه مشکلی حل میشه؟ مقتول به زندگی برمیگرده یا دیگه کسی دست به قتل نمیزنه؟ هیچ جای دنیا با افزایش اعدام، آمار قتل پایین نیومده. ریشه‌های اجتماعی داره. باید اونها رو حل کرد. برای مجازات قاتل هم حبس ابد مناسبه.
  • amir IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 8
    اعدام در ملاء عام
  • عباس IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 8
    اعدام
  • الناز IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 7
    فقط قصاص
  • بدون نام IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    10 7
    باید اعدام بشه اما نه در ملا عام. ضمنا بجای صرف نیرو جهت جمع آوری دیش های ماهواره باید با فروشندگان و حاملان سلاح برخورد شود.
  • اهورا IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    8 1
    عجب نظر سنجی..!!!در عجبم از ماایرانی ها.چه راحت قضاوت میکنیم و حکم صادر میکنیم.یکی میگه بکشید یکی میگه ببخش..!! درست ادم اگر جای خانواده دادشی باشه اون وقت شاید ببینه میتونه ببخش یا نه...!!؟ ادم وقتی در بطن ماجرا باشه حرف هاو سخنان دو طرف را شنیده باشه شاید بتونه قضاوت کنه..درسته قاضی بررسی کرده و حکم داده ولی اینکه برخی حکم اعدام میدهند بدون اطلاع داشتن از جریان قتل... من که متجبم از این ها..!!
  • شایان US ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 7
    صد در صد به خاطر این که به نامردی روح اله رو کشته . خدا از پدر و مادر این آدم نگزره که باعث این اتفاق شد.(تربیت خانواده)
  • بدون نام IR ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 6
    فقط اعدام
  • m.m IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    11 6
    بابا 17 ساشه از خریتش بوده شاید ادم شه اگر نبخشن اسم پهلون باید از رو اسمش برداشت
  • بدون نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    8 1
    بخشش
  • م.ر IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    11 1
    اعدام چاره كار نيست تازه اين پسر هم كه نميدونست اينكه داره ميكشه قهرمان كشور بوده بنظر من حين اعدام بايد بخشيده بشه يعني تا پاي دار بره ولي اعدام نشه.
  • بدون نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 5
    فقط اعدام. قتل عمد اعدام. قتل غير عمد= بخشش. ايشون قتل عمد كرده برادر
  • بدون نام IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 0
    جوانمردانه بخشیدن.
  • امير IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    7 0
    بخشش از بزرگترهاست.
  • سعید IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 0
    بخشش بزرگترین تنبیه است
  • برهان IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 6
    فقط باید اعدام گردد.اینجا دیگه پنج کیلومت تا بهشت واز این جور حرفا نداریم.این فیلم نیست یک واقعیت است.بایداعدام گردد.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 5
    اعدام
  • بدون نام IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    6 0
    بخشش
  • بدون نام CH ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    فقط اعدام
  • انسان IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 5
    اعدام چاره درد ما نیست.چرافقط از این دریچه قضیه را نگاه میکنید.مگه نمیگید مرحوم داداشی پهلوان ایران است بهتر نیست پهلوانی را به این قــــــاتل 17 ساله نشون بدید.قتل جرم نابخشودنی است شکی نیست ولی ما انسانیم.
  • امیر از بجنورد IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 5
    باید هرچه زودتراعدام شودبایداونازخدابی خبروتیکه تیکه کرد
  • بدون نام IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    فقط اعدام همين
  • امیر از بجنورد IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    باید هرچه زودتراعدام شودبایداون ازخدابی خبروتیکه تیکه کرد
  • سحر IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 0
    بخشش. به تلافی یک نامردی این قتل انجام شده.
  • سعید CA ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 1
    به مردگان یه نفراضافه کردن مشکلی راهیچگاه حل نکرده و نخواهد کرد.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    فقط اعدام همين
  • سحر IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 0
    بخشش. به تلافی یک نامردی این قتل انجام شده.
  • امیر از بجنورد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    باید هرچه زودتراعدام شودبایداون ازخدابی خبروتیکه تیکه کرد
  • محسن IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 5
    فقط اعدام
  • سحر IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    بخشش. به تلافی یک نامردی این قتل انجام شده.
  • دلسوز بوشهري IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    13 0
    خدا تو قران ميگه اگر برادرتون رو ببخشين بهتره خدا قاتلو به برادرتون تشبيه كرده پس اگه ببخشن روح اون مرحوم تو ارامش بيشتريه تا اونو بكشن
  • بدون نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    اعدام خیلی کمه واسه کسیکه به همین راحتی به خودش اجازه میده قهرمان ملی و دوست داشتنی رو ازمون بگیره وحتی در دادگاه یک معذرت خواهی هم نمیکنه.با اعدامش حساب کار دست اون کسایی میاد که دست به چاقو و قمه میبرن
  • سعید IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 1
    چرا یه نظر سنجی اینترنتی نمیذارید؟تا حالا این همه اعدام کردند چقدر ازآمار جرم وجنایت کم شده توی نروژبرای کشتن بیش از 100نفر 28سال زندان میدن آروم ترین کشوردنیا هم هست حال توی ایران خودمون چی ؟
  • علی IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 0
    بخشش
  • بدون نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 5
    خانواده اين شخص نيز بايد به همراه او اعدام بشند
  • بدون نام IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 4
    اعدام خیلی کمه واسه کسیکه به همین راحتی به خودش اجازه میده قهرمان ملی و دوست داشتنی رو ازمون بگیره وحتی در دادگاه یک معذرت خواهی هم نمیکنه.با اعدامش حساب کار دست اون کسایی میاد که دست به چاقو و قمه میبرن
  • امیر از بجنورد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 2
    باید هرچه زودتراعدام شودبایداون ازخدابی خبروتیکه تیکه کرد
  • masoud IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 3
    من شنیدم سابفه داره پس با اینکه دلم میسوزه قصاص
  • نفس IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 2
    بخشش خوبه ولی مثل اینکه اینروزا جواب نمی ده قاتل اگه پسر من بود بازم می گفتم اعدامش کنید تا درس عبرت بشه
  • نفس IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    بخشش خوبه ولی مثل اینکه اینروزا جواب نمی ده قاتل اگه پسر من بود بازم می گفتم اعدامش کنید تا درس عبرت بشه
  • محمد فر IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    بخشش بهتره اما تنبیح بشه چون جوونه. آخر ما نفهمیدیم الان که اعدام بشه هنوز 17 ساله یا 18 ساله شده؟
  • بدون نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 0
    به نظر من بايد طناب رو انداخت گردنش تا دم اخر پيش برد تا طعم ترس از مرگو بچشه بعد بخشيدش
  • بدون نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 2
    اعدام به بدترین شکل
  • حسام الدین IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    5 0
    اگه می خوای اهل آسمون بهت رحم کنن به اهل زمین رحم کن ... کسی جه میداند شاید متنبه شد و در آینده شخصیتی دارای فضائل اخلاقی شد و البته کسی چه میداند مصداق ضرب المثل تخم مرغ دزد , شتر دزد هم می شود آیا دست به خلاف های دیگری هم خواهد زد یا خیر ؟! بهتر است بخشش مشروط انجام شود که با اولین جرم حتی یک دعوای خیابانی حکم اعدام اجرا شود
  • حميده IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 0
    تاوان قتل ، اعدام است اما بخشش براي نوجوان هفده ساله مي تواند درس آموزنده اي باشد .
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 3
    سریعا اعدامشان کنند تا درس عبرتیباشد برای دیگران
  • gholamabbas DE ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 0
    خداوند هم در قران فرموده قصاص کنید ولی اگر ببخشید نیکو تر است .واقعیت این است که قاتل در حقیقت از درون مرده است.بهتر است بزرگواری کرده و او را ببخشند.
  • حسن زاده IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 3
    اعدام-اعدام-اعدام-فقط همین
  • آرش IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 0
    بخشش خصلت جوانمردان است اما بايد فكر كرد مشكل كجاست ؟ كليد حل اين مسائل چيست ؟
  • ايراني IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    چون آدمخوار نشود پس هرچه سريعتر اعدام شود براي خودش هم بهتر ميشه.
  • علیوند. IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 1
    متآسفانه این پرونده تحت تآثیر شخصیت آن مرحوم قرار گرفته. دوستی سوال خوبی مطرح کرده فرض کنین مرجوم داداشی جای این نوجوان بود آن وقت شما همینطور قضاوت می کردید؟ و یا همه می خواستید قاتل بخشیده بشه چون قاتل آدم معروفیه؟ به هر حال قاتل زیر سن قانونی بوده و من از قاضی صادر کننده حکم تعجب می کنم. از طرف دیگر خانواده آن مرحوم می تونن با بخشش این چوان نام نیک آن پهلوان را ابدی کنند. در غیر این صورت همه او را فراموش خواهند کرد.
  • علی IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    فقط اعدام
  • بدون نام IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدام صد درصد مگه قتل عمد رو ميشه بخشيد كسي كه يكبار دستش به خون اغشته بشه ديگه براش كاري نداره ادم كشي
  • عطی IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    بخاطر افکار عمومی باید اعدام بشه اگه نشه پس فردا بقیه جوان ها هم می گن: کسی که قوی ترین مرد ایران را کشت، بخشیده شد، پس ما هم...
  • ناشناس IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    فقط اعدام.......فقط اعدام.....فقط اعدام.....
  • الهام ش IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 1
    به نظرمن باید بخشیده بشه چون سنش کم بوده واز روی نادانی وبرای دفاع از خودش وترس این جرم رو مرتکب شده.روحیه پهلوانی میگه که ببخش
  • الهام ش IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    به نظرمن باید بخشیده بشه چون سنش کم بوده واز روی نادانی وبرای دفاع از خودش وترس این جرم رو مرتکب شده.روحیه پهلوانی میگه که ببخش
  • مریم IR ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اصلا طرح این سئوال واقعا بی مورد است ....چه کسی رو می خواهید ببخشید .....بخشش بزرکترین خطااست ....خانواده مخصوصا مادرش هم باید اعدام بشه ..
  • محمد صادقی کبیر IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدام بدون فکر کردن به بخشش. اگه بخشیده بشه به رواج درگیریهای خیابانی کمک میکنه.
  • حسين IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    لذتي كه دربخشش است درانتقام نيست.بازهم تصميم گيرنده خانواده مقتول هستند.به نظرمن بابخشش: مرحوم داداشي هميشه زنده خواهدماند.ياحق
  • سینا IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    فقط اعدام افتاد!
  • جووووووووووووووووووووووووووووووواااااااااااااادددد IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    امام علی (ع) میفرمایند در بخشش لذتی است که در قصاص نیست
  • علیرضا GB ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 1
    در معضلات اجتماعی اعدام راه گشا نیست. فرد متهم اولا زیر 18 سال بوده و ثانیا در یک حالت غیر عادی تخت تاثیر خوردن مشروب دست به عملی زشت زده است. اگر بتوانیم زمینه های اجتماعی جنایت را از بین ببریم کمتر شاهد چنین فجایعی خواهیم بود.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدام
  • سینا IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    فقط اعدام افتاد!
  • بدون نام IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    جدا نمیتونم نظر بدم.پاره جگرشون به فیجعترین شکل کشته شده اونوقت من راحت بیام بگم ببخش؟! فقط خودشون میدونن و بس.
  • علوی IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 2
    اعدام بهترین مجازات برای این دست از افراد می باشد.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    روزی که به راحتی چاقو می‌گذارند توی جیبشان و با لبخند به تو می‌گویند که علاوه بر خیار پوست کندن، به در درآوردن جیگر کسی که بهشان چپ نگاه کنه هم می‌خوره، باید فکر اینجاهاش هم باشند!
  • شهرام IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدامش کنید بدون فوت وقت
  • 110 IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اين آدم پهلوون يک مملکت رو کشته ، جز اعدام هيچ چيزی دل مردم رو آروم نميکنه من يک بار از نزديک او را ديده بودم از خبر فوتش دلم سوخت
  • بدون نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اگه اعدام نشه دیگه فردا نمیشه تو خیابون راه رفت که من نمیدونم کدوم آدم نادانی میگه که باید بخشیده بشه فکر فردا و جامعه و امنیت که اولین نیاز هر انسانی هست رو نمیکنه
  • بدون نام IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    درست است قصاص حق خانواده اقای دادشی است. بخشش بهتر است اما مشروط!!! چون این شخص تنها خودش مقصر نیست خودش هم قربانی خیلی از چیزهاست از جمله خانواده و جامعه!!! خداوند هم بخشش را بهتر می داند مطمئن باشید روح الله هم خوشحال خواهد شد دادشی الگو بود پس با بخشش قاتلش جو خشونت جامعه را تلطیف کنید
  • علوی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدام بهترین مجازات برای این دست از افراد می باشد.
  • بدون نام IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    4 0
    نه بخشش نه اعدام، حبس ابد تا اخر عمر
  • بدون نام IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    واسه این مملکت متاسفم.این یکی را هم بکشید. ما منتظر بعدیش هستیم
  • شهرام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    فقط سریعا" اعدامش کنید.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدام ولي نه در ملا عام
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    بااعدام چيزي درست نميشه اگرعقلش ميرسيدكه دست به اين حماقت نميزد درعفولذتي است كه درانتقام نيست
  • بهرام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    چون جوانه حبس ابد بدون بخشش
  • بدون نام IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    قصاص،قصاص،قصاص
  • ناصر IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    یادمه زمانی که پدر شهید محبی (شهید امر به معروف و نهی از منکر) تصمیم گرفت قاتل پسرش رو ببخشه، صدا و سیما با دار و دسته احمد زاده چنان عمل کردند که انگار از اول هم قرار نبوده قاتل اعدام بشه و بقولی قضیه بردن متهم تا پای چوبه دار رو کاملا لوث کردند. امیدوارم اگه قراره بخششی هم در کار باشه متهم تا لحظه آخر پای چوبه دار مزه مرگ رو بچشه. نه اینکه با خیال راحت وارد یک حرکت نمایشی در انظار عموم بشه
  • بيتا IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    به جاي خانواده داغ دار نظر دادن واقعا درست نيست ولي با اعدام دردي دوا نميشه اين مشكلات رو بايد ريشه يابي كرد
  • دانيال IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 1
    اينايي كه اداي روشنفكرا رو در ميارن و مي گن بخشش نميدونم اگه واسه خودشونم همچين اتفاقي افتاده بود همين جوري حرف مي زدن؟!!فقط اعدام فقط اعدام فقط اعدام
  • مینا IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    نمیدونم باید ببخشیدش یا اعدامش کنید اما میدونم اگر ببخشیدش خودش تا آخر عمرش عذاب میکشه واین یه تنبیه هست براش.شاید انقدر عذاب بکشه که دلش بخواد بمیره
  • صمد IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    آیا واقعا با اعدام همه چی درست میشه؟ آیا جز اینه که این بچه خودش پرورش یافته در یک خانواده فقیر (هم مالی و هم فرهنگی) بوده؟ بابا مگه تو احادیث نداریم که "همانا فقر، فساد را به همراه دارد"؟
  • شیرین م IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    به نظر من پهلوانی مثل روح ا...داداشی که به این سادگی از دست مردم ایران رفت مجازات قاتلش تنها اعدام نیست.بلکه پرورش یافتنش به دست علی داداشی وساختن پهلوانی دیگر برای ایران است.کاش علی داداشی به جای گرفتن انتقام خون برادرش با بخشش این نوجوان نادان وپرورش او درباشگاهش روح ا...دیگری برای ایران بسازد وتاآخرعمراو را مدیون خودوبرادرش کند.
  • مهدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    یه چیزی یاد گرفتن آدم می کشن بعد می خوان رضایت بگیرن قصاص - قصاص - قصاص
  • سعيد از شيراز IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    ازونجا كه اين فرد روح شروري داره و بخشش شرورهايي اينچنين باعث تندروي ساير شرورها ميشه بهتره اعدامش كنند تا عبرتي براي ديگران بشه . آدمي كه آدم ديگه رو ميكشه لياقت زندگي روي زمين رو نداره
  • بدون نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدام
  • مهدی IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام همراه با همدستانش
  • بدون نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    این جور آدما اگه زنده بمونن چند سال دیگه میان میگن ما زدیم داداشی رو کشتیم و هر هر و کر کر راه میندازن.جوون هجده ساله ای که قمه و چاقو با خودش حمل میکنهوقتی 30 سالش بشه با بازوکا میاد توی خیابون!
  • بدون نام IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش لازم نیست اعدامش کنید
  • امید US ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام اعدام اعدام
  • چي بگم والا IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    يا اعدام يا حبس ابد بدون هيچ تخفيف و بخششي در آينده، حتي اگر به سن 70 80 سالگي برسد.
  • رضا IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    آخه آقا یا خانوم m m اگه پدر یا برادر یا مادر و خواهر خودتم بود همین چرت و پرت ها رو می گفتی
  • بدون نام CA ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش و زندان
  • بدون نام CA ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش و زندان
  • مسلم( هلند) NL ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش، بخشش لذتش بيشتر است. وجود چنين اتفاقاتي در هر جاي دنيا است. بايد علت را ريشه يابي كرد كه چرا در ايران عزيز ما بيشتر از هر جاي ديگر است. فقر فرهنگي يا فقر و تهي دستي يا بسياري مسائل ديگر.
  • بدون نام IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگه اعدام کنید از ریشه هم حل می شه یکی از ریشه ها همین عفو و بخشش هاست که باعث شده اینقدر گستاخ بشند. اعدام کنید
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    به دليل پايين بودن سن قاتل ،‌اجراي حكم قصاص ناراحت كننده هست .
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    طی این سالها افراد زیادی به این جرم اعدام شدن ، ولی آمار آدم کشی بیشتر شد ، و این یعنی این کار نمیتواند درس عبرت برای سایرین باشد . من فکر خانواده مرحوم با مشاوره از اهل فهم و فن تصمیم صحیح بگیرند . خدا روح مرحوم داداشی را قرین رحمت لایتنهی خودش کند
  • khuan DE ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    این آدم مشکل روانی داره.چون قبل از روح الله یکی دیگرو هم زده بوده. فقط باید اعدام بشه البته با زجر
  • بدون نام IR ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    من کلا با اعدام مخالفم.وای به حال این بچه که از روی ندانم کاری و ترس این کارو کرده
  • بدون نام IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام
  • کیا IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام
  • شاهین IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    حتما باید اعدام شود، حتی همراهانش هم باید اعدام بشوند.
  • بدون نام US ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    مگر این همه سال مجرمان و گناهکاران اعدام شدن فرقی کرد یا جرم و جنایت کمتر شد...به نظر من حبس ابد....
  • محمد IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام 50 بار نه 1 بار تا درس عبرت بشه واسه سایرین...
  • 555 IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    ماهي يكبار بيارديش اعدام كنيد ولي لحظه آخر بگيد ماه بعد اينقدر اين كاررابكنيد كه ازترس بميره-په نه په ولش كنيم بره فرهاد مجيدي راهم بكشه -بايد بميره
  • بدون نام IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    خون را با خون نمیشورند.
  • ابوذر IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام 100 بار
  • hosseinh IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    فقط اعدام.
  • tabriz IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من اگر چنين فردي را دادگاهشو به من دادن سعي ميكنم كه حق به حق دارش بدم تا آنها تصميم بگيرن نه من يعني خانواده دادشي دوم اعدام راه چاره نيست فقط زندان حبس ابد و به كسي هم اجازه نبايد داد كه حكم را عوض كند و تا اخر عمر در زندان بماند تا ....
  • سعید IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    بخشش
  • ابوذر IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام 100 بار
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    به نظر من ايشون بايد اعدام بشن تا درس عبرتي باشه واسه بقيه كسي كه تو سن 18سالگي همچين جسارتي داره كه چاقو حمل ميكنه و ازين بدتر چنان جسارتي داره همچين ميزنه كه پهلوان بااون هيكل بميره فردا بدتر ميشه اين قاتل كمتراز قاتل پل مديريت نيست كه بدترهم هست
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    زندانی
  • مانی IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    ببخشش لازم نیست اعدامش کنید
  • بدون نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    چرا دارید رفتاری می کنید که براش عفو بگیرید؟ لطفا این کارو نکنید، اون ادم لایق زندگی نیست اون نه تنها خانواده ای رو داغدار کرده بلکه دل ملیونها ایرانی رو شکسته، باید اعدام بشه
  • بدون نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    هر کاری میخوان بکنن بذار بکنن ولی عمراً این بچه، قاتل روح اله داداشی نباشه/
  • امیر IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    جهان پهلوان روح ا... داداشی همیشه توی قلب ما هست و همیشه براش دعا می کنیم اما این آقا که ذاتا قاتل نیست یکی هست مثل هزارتای دیگه که مشکل فرهنگی دارن که هر لحظه دارن مرتکب جرم و جنایت میشن بجای اعدام باید مشکل رو ریشه یابی کرد تا کمتر تکرار بشه لذت بخشش خیلی بیشتر از قصاص هست خیلی گناهکاره اما خیلی جوونه اون لحظه هم شاید ترسیده بوده نفهمیده چیکار کرده. حیف اعدام بشه خواهش می کنم ببخشیدش
  • حميد رضا IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    واقعا مرگ داداشي داغي بود براي همه كه شايد انتقام مرحمي باشه ولي اگر قرار اين جوان را كه در شب حادثه درپي بدمستي اين قتل را انجام داد عفو كنيد اجازه بديد چند مدتي بگذره تا داغ روح ا.. تازه نباشه
  • بدون نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    باید در ملاء عام زنده بگور بشه اعدام خیلی کمه
  • حق بین IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اگر واقعا توبه می کند بخشش
  • شیرین IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    قطعا" این یک اتفاق تصادفی نبوده و کسانی دراین قتل پشت پرده بوده اند واین فرد قاتل هم اغفال شده درهرحال بخشش یا اعدام به عده ولی دم است ولی ازنظرجرائم اجتماعی حکومت باید مجازاتی را مدنظر داشته باشد تاجامعه ازدست این تیپ افراد دراما ن باشد داداشی خیلی مظلومانه به شهادت رسید .
  • بدون نام CH ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    شايد براي حفظ چهره مرحوم داداشي بخشيدن قاتل بهتر از قصاص آن باشه..
  • بدون نام IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    من کلا با اعدام مخالفم.وای به حال این بچه که از روی ندانم کاری و ترس این کارو کرده
  • داوود IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    فقط اعدام یا حبس ابد کسی که در 17 سالگی به این درجه از پستی می رسه مطمئنا وجودش برای این اجتماع خطرناک است.
  • مسعود IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بهترين تصميم گيرنده خود خانواده دادشي است بگذاريد به دور از حاشيه فكر بكنند چون جان يك انسان ديگر در كار است
  • مریم IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اگه جای خانواده داداشی بودم نمی تونستم ببخشم چون کم کسی رو از دست ندادن ولی الان نمی بونم نظر بدم
  • محبت فامیلی چدن IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    ببخشش,لازم نیست اعدامش کنید
  • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    قصاص شود جهت درس عبرت گرفتن ديگران
  • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    خدا در قرآن راهنمایی کرده است...قصاص حق شماست ولی اگر بخاطر خداوند ببخشید برای شما بهتر است ...اینو خداوند فرموده اند.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    حبس ابد و بيگاري كشيدن تا آخر عمر در مناطق بد آب وهوا
  • بدون نام IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    فقط اعدام
  • محبت فامیلی چدن IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ببخشش,لازم نیست اعدامش کنید!!
  • 1711 IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    باور کنید هروقت یادش می افتم اعصابم به هم می ریزه *** فقط اعــــــــــدام***
  • بدون نام IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگر به احکام قرآن عمل می کردیم و جلوی هر جرم را با مجازات اسلامی می گرفتیم امروزه شاهد عربده کشی اراذل و اوباش نبودیم. خدا میگه قصاص مایه حیات و زندگی شماست حالا بعضی هاهم از خداوند خودشون را مهربون تر فرض کرده اند هر جنایتکاری باید اعدام شود.
  • اس اس IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدامش کنید این رو ما نمی گیم 70 ملیون ایرانیی میگن که پهلوانشون کشته شده
  • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    درسته که اعدام نه روح الله رو زنده میکنه ونه پیشگیری ولی اعدام نکردن ایشون هم قبح کار رو در بین مردم از بین میبره.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    آنکس که انتقام می گیرد یک شب خوشحال است و آنکه می بخشد همه عمر>>>>
  • بدون نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باید سرشو از بدنش جدا کنن
  • عباس موسوی IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بستگی به رفتارش در زمان اعدام داره. باید دید چقدر از رفتارش پشیمونه و تا چه حد واسه زنده موندن التماس میکنه. کاش یه مصاحبه ای همین امروز باهاش میشد تا ببینیم در چه حال و روزیه
  • بدون نام IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش از دوستان خواهشمند است فقط يكبار نظر بگذارند
  • مهدی CA ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    حبس ابد بدون هیچگونه امکان کاهشی
  • جرثقيل مست IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    استخاره بزنيد ببينيد چي در مياد
  • علی یگانه IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    از کیسه خلیفه نبخشیم چون ولی دم کس د یگر ی است اگر خیلی احساس گذ شت دار یم با کسانی که قهر هستیم اشتی کنیم واگر در ر انندگی کسی خطایی کر د د شنام نگوییم ودر وهله اول به ان چه میگوییم خود عمل کنیم
  • اشکان IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    شلاق و اعدام
  • ستاره IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام اعدام اعدام
  • پارسا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    از بس گذشتیمو گذشتند الان به اینجا رسیدیم. از هر عملی نمیشه گذشت کرد. بالاترین گناه و جرم قتله که انجام شده.پس اعدام حقه. طرز رفتار،چگونگی، دلیلش برای این کار غیرقابل توجیه هست،چطور میشه گذشت با کدوم دلیلی که کمی روح آدمو اروم کنه
  • بدون نام IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    100% بخشش
  • حسین IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    متاسفانه رسانه ها قضیه داداشی رو بد جلوه دادند و میخواستند یک جهان پهلوان دیگه بسازن .در حالیکه در واقعیت این داداشی بود که به خاطر یک فحش دنبال یه جوون 18 ساله 58 کیلویی میره که اگه من هم جای اون جوون بودم برای نجات خودم از یک غول که ظرفیت زوری که خدا بهش داده رو نداره هر کاری که میتونستم می کردم.اصلا حقش اعدام نیست که نیاز به بخشش باشه.
  • س IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اين جور ادمها رو بايد زجر داد به مدت سن مرحوم روح الله داداشي (بايد ناخناشو كشيد)
  • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش بخشش
  • ناصرخان IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام . روح الله داداشی مال ملت ایران بود نه فقط خانوادش...
  • بدون نام US ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    زنده باد دادشی مرگ بر اعدام.....فقط خدا حق دارد جان انسانها را بگیرد حتی جان صدام و قزافی و........برابر عرف دنیا حبس ابد
  • بدون نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    حالا این وسط تکلیف برادران قرایی هم مشخص کنید که یک نفر بیگناه رو کشتن اونم با قمه!
  • بدون نام IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش.سخته. خیلی سخته. من همچین اتفاقی برای خودم افتاد 20 سال پیش. سخته ولی بخشش بهتره. شاید الان داغ باشن مردم بگن اعدام اما چند سال دیگه...
  • بدون نام IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش!!!!!!!!!!!!! :(
  • عدالت IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    مگه حضرت علی قاتل خودشون قصاص نکردند؟ پهلوان هم بودند...باید قصاص بشه چون این بچه یک مریض روانی هست و برای جامعه مضر
  • قشم IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    قران به بخشش سفارش نموده است.
  • جواد IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    این که سوال نداره این یارو حرومزاده پهلوان ایران را کشته نباید اعدام بشه که زود بمیره این حرومزاده باید زجر کش بشه به دست مردم
  • بدون نام IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اعدام يعني مجازات خانواده مجرم نه خود مجرم.
  • l IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    کمترین مجازاتش اعدامه.اون قهرمان یه ملت رو کشته
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    قصاص نه بخاطر اينكه مقتول يه پهلوان بوده بلكه بخاطر اينكه اين ديگه كسي اين ناهنجاري دعوا رو انجام نده
  • afy IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    چون روح الله برای همه مردمه ایران بود پس باید قانونو در مورد این قاتل اجراء کرد و بدون بخشش اعدامش کرد .
  • ویعفواعن کثیر IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ومااصابکم من مصیبه فبماکسبت ایدیکم ویعفواعن کثیر(وآنچه از رنج ومصائب به شما می رسد همه از دست اعمال زشت وناپسند شماست درحالی که خدا بسیاری از اعمال بد راعفو میکند)
  • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    باید اعدام شود
  • بدون نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش به نظر شما اگر داداشی پهلوان بود( که بود) و خودش تو این موقعیت قرار می گرفت نیم بخشید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قضاوت با خودتان داداشِی در دامان این ملت پرورش یافته بود شاید با بخشش قاتلش، این جوان هم به دامان ملت و انسانیت بازگشت. قال الله تعالی:" قصاص کنید اگر چه بخشش برای شما بهتر است"
  • بدون نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش لازم نیست اعدامش کنید
  • امیر IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    قصاص
  • محمد IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بهترین گزینه حبس ابد
  • حمید IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اعدام اعدام اعدام
  • يك ايراني ديگر IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    آقا يا خانم اس اس . كي به شما اجازه داده جاي 70 ميليون ايراني نظر بديد كي همچين حقي بهتون داده بس كنيد جاي ديگران نظر دادن رو . به نظر من اعدام كار خوبي نيست بايد زندانيشو بكشه اونم حبس ابد. در ضمن زندگي و حيات بزرگترين نعمتيه كه خداوند به انسان داده و اونو هم خودش مي گيره حالا يكي نا آگاهانه و ناخواسته و از روي جهالت زندگي يه فرد ديگه رو گرفته ، ما چرا بايد زندگي اونو بگيريم . خدا خودش اون بالا هست و هر وقت بخواد جونشو ميگيره .
  • بدون نام IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    خانواده مرحوم داداشی با بخشش بزرگی و جوانمردی خودشونو ثابت میکنن
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام - فقط اعدام جاش البته مهم نیست!
  • ستاره IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ترحم بر گرگ تيزدندان ظلم است بر گوسفندان اگه اعدام نشه چند سال ديگه يكي از افتخاراتش ميشه كشتن پهلون ايران سابقه كاريش هم پيش خلافكاراي ديگه بالا ميره
  • عربیان IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام راه حل نیست اصلاح وتغییر فرهنگ خشونت درجامعه مستلزم نیروهای اموزش دیده وماهراجتماعی است نه نیروی انتظامی .متاسفانه اخلاق درجامعه سقوط کرده ودولت خوابیده.
  • فرهاد IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من غیر از اینکه این شخص باید اعدام گردد ، کل خانواده او نیز باید اعدام گردند.
  • ابارشی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    خود خداوند هم که در قران مجازات راقصاص میداند در ادامه آیه مربوطه میفرمایند بخشش مطلوب تر است پس بخشش از بزرگان است ولی تنبیه نمباید نادیده گرفته شود . همه ما هر روز جرم مشسهود و غیر مشهود ، کوچک و بزرگ انجام میدهیم ولی این اقا با ندانم کاری جرم بزرگی برای اولین بار کرده پس لیاقت ماندن و اصلاح شدن دارد ولی با تنبیه
  • بدون نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش اصلا درست نيست
  • روح اله IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگه ببخشن فردا سنگ رو سنگ بند نمیشه و هرکی یه قمه میگیره دستشو...
  • بدون نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    معلوم که اعدام یعنی چی جوان مردم الکی الکی زدن کشتن
  • بدون نام IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگه بچه یا برادر خودتون بود اونوقت چی میگفتین ؟! اعدام یا بخشش ؟!
  • میلاد IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    دهنشو باید سرویس کرد قصاص حق واقعی خونوادشه من موندم مردم به این زودی این داغو فراموش کردن میگن خاک سرده ولی تو ایران قطب شماله من که بودم اول ناخونشو میکشیدم بعد همون جور که کشتش میکشتمش درست همونجا ها که زده بود چاقو رو
  • دختر شیطون IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    اع دام دو بخشه
  • بدون نام IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بعضي ها ميگن بايد ببخشن . حالا اگه يه فرد 30 ساله يا بالاتر اين كار رو كرده بود باز هم ميگفتن بايد بخشيده بشه . مگه ما سن 18 سالگي رو پشت سر نگذاشتيم نميتونستيم يه چاقو برداريم بريم خيابون بيوفتيم به جون ملت . البته ما جاي خانواده داداشي نيستيم كه تصميم بگيريم چون در اين جور مواقع تصميم گرفتن خيلي سخته ولي به نظر من بهتر اينه كه اين جوون رو ببخشن
  • نیما IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    چرا همه از قران فقط همون یه آیه قصاص رو یاد گرفتند و میگند سنت پیغمبر رو فراموش کردند:"خدا میگه قصاص حق توست و برای تداوم نسل توست اما اگر ببخشی بر تو باکی نیست" در جنگ احد عموی پیامبر حمزه سردار و مرد وفادار پیغمبر توسط فردی به نامردی کشته میشه و سپس بدنش مثله(تکه تکه)میشه و جگرش توسط زن ابوسقیان خورده میشه،اما پیغمبر وقتی برشون پیروز میشه چی میکنه برید بخونید!!! مگه پیغمبر ما نیست مگه اسوه الحسنه نبود
  • مریم بانو IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش .............خداوند در قرآن می فرماید...قصاص حق شماست ولی اگر بخاطر خداوند ببخشید برای شما بهتر است ...وقتی خدا با اون همه بزرگی و قدرت ما رو می بخشه و بهمون فرصت دوباره میده چرا ما که بنده همون خداییم بخشش رو یاد نمیگیریم،اینو بدونیم که بخشش زمانی که قدرت دستمونه ارزش داره و گرنه که در سایر موارد ما کاره ای نیستیم که ببخشیم یا نه.........
  • پ ش DE ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    هیچ انسانی در جایگاهی نیست که بتونه جان یک انسان دیگرو بگیره . من میگم که حبس ابد بهترین تنبیهه برای قاتل داداشی
  • بدون نام IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    حبس ابد
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    فقط اعدام. آنهم در ملا عام. تا لات و لوتهای دیگر هم که مزاحم مردم می شوند حساب کار خودشونو بکنند...
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    tفقط اعدام این عوضی
  • SABA IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    خیلی خیلی سخته ولی انشالله ببخشن
  • اميد IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    وجود اين جور آدمها خيلي خطرناكه،چشماتونو ببنديد و فقط يك دقيقه خودتونو بجاي مرحوم داداشي فرض كنيد توي اون لحظه كه از ماشين پياده شده تو چه فكري بوده و چند لحظه بعد چه بلايي به سرش اومده . من خيلي دوست داشتم مجازاتي بالاتر از اعدام هم بود.فقط بايد بميره
  • جواد IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام.. برای کسی که مال مردم رو دزدیده- 3000 میلیارد اختلاس یعنی یه نفر روزی 200 میلیون تومن درآمد داشته باشه و 41 سال مدام کار کنه و هیچی خرج نکنه واااااااااااای حالا میگن باید بهش مدال افتخار بدن چی میواستیم چی شد؟
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بزرگ باش ببخش
  • بدون نام IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام حرف از بخشش نزنيد كه حالم به هم ميخورد
  • حسین IR ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش
  • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    حبس ابد بدون هیچگونه امکان کاهشی
  • صادق IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    به نظر من باید یک نارنجک بندازن توی شلوارش . بعدش منفجر بشه . تا بفهمه چاقو کشی چه آخر عاقبتی داره
  • بدون نام FR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    GHESAS
  • آلياژ IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام با اره برقي اونهم با شروع از پا
  • روحی IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگه به این آدما رحم کنیم سنگ رو سنگ بند نمیاد.این روزا چاقو کشی خیلی راحت شده.هر کی زور نداره با خودش یه چاقو حمل میکنه.وگرنه همه چاقو کشی میکنند به این امید که بخشیده میشن
  • مهدی IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    میدونم برای خانواده خیلی سخته ولی چون بدون نیت قبلی بود ببخشندش بهتره
  • lootus IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط قصاص درملا عام
  • خسرو IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    آن کسانی که میگویند اعدام، بدانند که خداوند یک راه حلی برای جبران اشتباهات گذاشته و آن هم بخشش است.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    حبس ابد با اعمال شاقه در بدآب و هوا ترین نقطه ایران
  • حامد 2500 IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    این همه اعدام ولی آیا تا الان واسه کسی عبرتی شده؟ این همه جنایت :پل مدیریت , آمنه , میدان کاج و..... اگر قرار باشه کسی با دیدن اعدام یک نفر عبرت بگیره الان دنیا بهشت بود باید راه دیگری رو پیداکرد
  • کوروش جعفری (مستعار) IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    خدا بیامرزه آقای داداشی ...ولی این همه مواد و دارو مصرف می کنند تا بهشون بگن جهان پهلوان !!!!! بعدش حریف یه بچه 18 ساله نمیشن ....واقعا متاسفم .به نظر من اگر طلب بخشش از اولیای دم کرده است و از ته دلش بوده است باید بخشید. چو از روی قصد نبوده است . بعدش یادمه چند سال پیش یه نفر رو تو میدان امام حسین خواستند اعدام کنند ولی با بخشش پدر مقتول همه چیز با بزرگواری تمام شد.
  • علی IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    آقا بخشش و بعد هم يک دوره اصلاح و تربيت که انشالا فرد مفيدی برای جامعه باشد
  • بدون نام IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اون چيزي كه بايد اعدام بشه فرهنگ جهالت و فقر فرهنگيه كه متاسفانه علي رغم اين همه اعدام رو به افزايش است .
  • میثم IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    مرحوم داداشی همسایه طبقه پایین ما بود.ایشون آزارش به هیچکس نمی رسید.مرحوم داداشی به سختی سرش را بالا می گرفت تا با کسی حرف بزنه چه برسه به اینکه آدم قلدری باشه.خیلی متین بود.روحش شاد.فقط قاتل باید سنگسار بشه و در کمترین حالت ، فقط اعدام
  • استقلال IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    بابا جوونه به خاطر يه اشتباه نبايد زندگي اش خراب بشه .اينطور كه ما هم داريم كار اونو با اعدامش تكرار ميكنيم.اعدام نه
  • بدون نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    باید قصاص بشه نامرد. امنیت همینجوری به جامعه بر می گرده. وقتی کشته شدن یکی تو بوق و کرنا میره باید قصاص قاتلش هم تو بوق و کرنا بره. و الا همه ی خلافکارا جریء می شن و امنیت کشور کم می شه.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    من خودم را جاي خانواده آقاي داداشي مرحوم مي گذارم مي بينم به هيچ وجه نمي توانم ببخشم و فقط با قصاص بخشي از دردم التيام مي بخشد . نمي دانم خانواده ايشان چه حالي دارند ولي به هر حال اين حق آنهاست و آنهايي كه اعدام مي خواهند بيشتر هستند بايد اجازه داد خانواده ايشان تصميم بگيرند . به هر حال اگر از اعدام نگذرند نيز مردم بايد به تصميم آنها احترام گذاشته و با آنها همدردي كند چرا كه آنها با اين اعدام هنوز هم درد جانشوز روح اله را مي كشند.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    مرام پهلوانی میگه ببخشندبهتره.
  • Ali IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    من از آقايونی که خيلی راحت گفتن اعدام يه سوال دارم: اگر خدای نکرده يکی از نزديکان خودتون همچين اشتباهی کرده بود (اين اتفاق ممکنه برای هر کسی پيش بياد) باز هم اين حرف رو می زديد؟
  • میثم IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    می خوام به اونایی که میگن بخشش واجبه عرض کنم که این نوجوان قاتل در آینده تبدیل میشه به هنجارشکن بزرگ برای جامعه .شاید آقای داداشی به خواست خدا کشته شدند تا با قصاص عامل قتل ، جلوی بزهکاری های بیشتر از جانب قاتل گرفته بشه ....
  • بدون نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش روح الله هم اهل گذشت بود او با این کار زنده می ماند خدای بیامرزاد
  • بدون نام IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام
  • ooo IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش باعث رواج این چنین جنایاتی می شود
  • مرتضی US ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    حبس ابد 1000 بر بد تر از اعدامه
  • ایرانی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    به قران عمل کنیم "قصاص حق ولی دم است ولی بخشش گرفتن خونبها از ذات اقدس اله است ودادن زندگی به یک نادم است"
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    مشکل جایی دیگس با قصاص تا به امروز حتی یک ذره هم از این مشکلات کاسته نشده است پس جایی دیگر باید جست ؟؟
  • مجتبی IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    آخه شما مرجع قضایی هستین !؟چی هستین؟ که نظر سنجی گذاشتین.... خب معلومه باید اعدام بشه
  • مهران IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام،طرف به نیت دعوا و چاقوکشی از خانه بیرون آمده اونوقت می گید بدون نیت قبلی؟برای اون دوستی هم که گفته تنها18 سالشه، فردا بزرگتر شد شما امنیت اداری
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام تو محل زندگیش
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    حتما بايد اعدام بشه.
  • مهدي IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    كسي كه گلو وقلب كسي رو نشانه مي گيره ذات كثيفي داره وترحم بر اينان ظلم به جامعه است بااجراي قانون عدالت اجرا ميشودپس دنبال لذت بخشش نباشيد.كدام محكوم به سنگسار بخشيده شدند كه جرمشان فقط خيانت به همسر بود.چطور قانون به خود اجازه مي دهد كه از فردي كه جان عزيزش از بين رفته بخواهد كه ببخشد .نه فقط قصاص.چون ببخشند بر حماقتتان مي خندند
  • افشين IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    با سلام واقعا نامردي ؛بي عقلي و غير منطقيه كه كسي اول بجاي قاضي و بعد بجاي خانواده مقتول بخواد نظر بده. ولي معمولا بخشش شيرين تره
  • بدون نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    بخشش بهتره
  • ر.ق IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    آشغال کمتر، زندگی بهتر باید اعدام بشه
  • مجید IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    لذتی که در عفو هست در انتقام نیست
  • h IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخششش
  • يك بيننده IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    خيلي سخت است در اين خصوص راي قطعي صادر نمودن اما ببينيم بزرگان ما در شرايط تقريبا مشابه چه كردند ؟ ( بلا تشبيه ) وقتي حضرت علي ( ع) در محراب ضربت خورد به پسران خود چه گفت ؟به هر حال نظر من و شما در اين موضوع مهم نيست نظر ولي دم مهم است بايد ديد اين عزيزان از چه زاويه اي به اين مشكل اجتماعي نگاه ميكنند آيا با كشتن افراد خاطي اصل جرم نيز از جامعه پاك ميشود و يا براي آرامش ذهن و فكر خانواده آن مرحوم بايد انتقام خون اون عزيز رو گرفت و يا بزرگتر فكر كرد و ....
  • شیعه IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    با سلام آنچه برای خود می پسندی برای دیگران بپسند و آنچه برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند نباید خانواده مرحوم داداشی را به زور وادار به کاری بکنیم. انشاالله آنچه پیش میاد خیر است
  • امیر IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    قصاص برای حیات سالم جامعه خوبه و عفو برای شادی روح مقتول. خدا همه را رحمت کند
  • محمد حامد زیبایی نژاد IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم آیه شریفه ( ولكم في القصاص حياة يا اولي الالباب سوره بقره آیه ۱۷۹)میفرماید :ای خردمندان ، در قصاص ، حیات و زندگی میباشد. اگر عضوی از انسان فاسد شود ، برای حفظ حیات وی ، عضو فاسد را قطع میکنند. در جامعه انسانی ، یک قاتل که با نهایت بی رحمی و قساوت قلب ، یک فرد را به قتل میرساند ، موجب یتیم شدن چند طفل و بیوه شدن زنان میشود. بنابر حکم قرآن شریف و بر اساس حکم عقلی ، باید شخص قاتل قصاص گردد تا حیات و زندگی جامعه ، حفظ گردد.
  • بیرانوند IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    فقط اعدام تا درس عبرتی باشد برای دیگر اراذل و اوباش تا جوان مردم را به قتل نرسانند وفقط اعدام
  • ناصر IR ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    من فكر ميكنم داداشي اگه ميتونست با ما رتباط بگيره او را ميبخشيد چون بخشش خصلت پهلواني است.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    سلام به نظر من نباید ببخشند چون درست نیم ساعت قبل از این حادثه ، همین افراد یک نفر دیگه رو کتک زده و اموالشو برده بودند .
  • رضا IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدامهاي در ملا عام باعث عادي شدن قتل براي مردم شده و باعث افزايش جنايات.حداقل اعدام در ملا عام نباشد.
  • حسین IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ولکم فی قصاص حیاه - وبرای شما در قصاص قاتل حیات و زندگی است ( قرآن کریم)
  • علی 30 ثانیه IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    یک کلام ختم کلام اعدام
  • hamid IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بايد اعدام شود اما قبل از آن براي عبرت سايرين يك برنامه اي تهيه شود و از اوضاع اين جوان خاطي و خانواده پهلوان داداشي و تالم روحيشان تهيه شودتا دلايل بروز چنين اتفاقات جانسوزي مشخص شود. درمورد بخشش هم بايد خوتان را جاي خانواده آقاي داداشي قرار دهيد تا بفهميد چه رنجي ميكشند. به نظر من تا ريشه يابي نشود و كارشناسي نشود شايد همين اتفاق براي ما بيافتد.
  • بدون نام IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش
  • هلال IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    کسانی که اولیاء دم نیستن و طعم قتل رو نچشیده اند حق ندارن با اعدام مخالفت کنن.....
  • حسین IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ولکم فی قصاص حیاه - وبرای شما در قصاص قاتل حیات و زندگی است ( قرآن کریم)
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اگه قصاص نباشه معلوم نیست تو جامعه چه اتفاقهایی بیوفته....قصاص باعث درس و تجربه دیگران میشه...
  • بدون نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش : لازم نیست اعدامش کنیدباتشکرفروان علی اکبر شهامت از گلپایگان
  • بنده خدا IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اینجورآدماازخوک کثیفترن نباید بهشون حق زندگی دادمطمعن باشید بعد ازیه مدت توهم میزنن میگن قوی ترین مرد جهانومن کشتم بقیه جای خوددارن
  • پیمان IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    من دوس دارم بخشیده بشه و دلم براش میسوزه اما فکر میکنم میبینم ک چه جنایت بزرگی کرده و تبعات این جنایت تو روحیات جامعه میبینم به این نتیجه میرسم که باید اعدام گردد در ملا عام. اما باز بستگی به خونواده محترم داداشی شادروان داره
  • محسن IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    با توجه به اتفاقاتی که منجر به وقوع قتل شده، بهتر است خانواده مرحوم داداشی شخص محکوم را ببخشند تا هم وجدان خودشان راحت باشد و هم روح آن مرحوم شاد.
  • احمد IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام. اینم سواله که می پرسید فردا همین اگه بیاد یکی دیگه رو بکشه کی می خواد جواب بده. تو جواب می دیکه می گی ببخشیدش
  • LOOVER IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    قصااااااااااااااااااااااااص
  • حسین IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ولکم فی قصاص حیاه - وبرای شما در قصاص قاتل حیات و زندگی است ( قرآن کریم)
  • هادی IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش &ان بزرگ مرد اگر بود همین کار را میکرد
  • بدون نام US ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    چرا برا كوشا كه آدم حسابي بود صحبت عفو نبود و براي اينكه لات و ...هست حرف بخشش پيش مياد؟
  • بدون نام IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام اعدام اعدام..يه بار اعدام هم كمه.بايد اعدامش كنن تا درس عبرتي بشه كسي ديگه از اين گنده لات بازيا در نياره و چاقو حمل كنه از جيبش دربياره بزنه قهرمان ملي يه كشور رو كه الگوي خيلي از جوونا بودو اينجوري از بين ببره...اكثر مردمه ايران موافق اعدام اين قاتلن اونم در ملا عام
  • hamid IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بايد اعدام شود اما قبل از آن براي عبرت سايرين يك برنامه اي تهيه شود و از اوضاع اين جوان خاطي و خانواده پهلوان داداشي و تالم روحيشان تهيه شودتا دلايل بروز چنين اتفاقات جانسوزي مشخص شود. درمورد بخشش هم بايد خوتان را جاي خانواده آقاي داداشي قرار دهيد تا بفهميد چه رنجي ميكشند. به نظر من تا ريشه يابي نشود و كارشناسي نشود شايد همين اتفاق براي ما بيافتد.
  • هادی IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش &ان بزرگ مرد اگر بود همین کار را میکرد.ازجنبه عمومی زندانی شود
  • کریم IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اولاً نظر اولیای دم شرط است اگر هم می بخشند دیه کامل بگیرن وبا آن یک مسجد بنام مرحوم ساخته شود قاتل مادام العمر خادمی آنجا را بر عهده بکیرد
  • پيمان IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    گذشت كنند گذشت هميشه تاثير گذار تر از انتقام بوده است .علي الخصوص اينكه خانواده ورزشكار بزرگي چون مرحوم داداشي ميتوانند بهترين پيام اور اصلاح و ايثار در شرايط فعلي باشند .همه خوب ميدانيم كه اگر خون در مقابل خون جواب ميدادد با حجم اعداهماي منجر به قتل بايد خشونت كاهش مي يافت اما امار نشان از افزايش انها دارد پس بخاطر حفظ جامعه و اموزش گذشت در بين مردم بخشش بسيار بهتر است
  • علی IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگر اقوام خودتان را می کشت باز هم بخشش می کردید خودتان را جای خانواده دادشی بگذارید هر جند که بخشش خوب است
  • بدون نام IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اين آدم حتما بايد اعدام بشه . كسي كه به اين راحتي دنباله شر ميگشته و خيلي راحت يه ورزشكار ر و پهلوان و كشته. فردا روز ديگري ديگه معلوم نيست ميخواد چه كسي رو بكشه.اونايي كه ميگن بخشش، بيخود خانواده داداشي رو تو معذورات نذارن لطفا.فقط اعدام در ملا عام شايد كه درس عبرتي هم بشه.
  • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    لذتي كه در بخشش است در انتقام نيست . روحش شاد
  • بدون نام IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    فقط قصاص
  • ehsan IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    عزیزان اعدام کارساز نیست باید کار فرهنگی صورت بگیره
  • ehsan IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    عزیزان اعدام کارساز نیست باید کار فرهنگی صورت بگیره
  • بم IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اعدام
  • اصغر IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    با سلام به همگی نظر من اینه که ببخشند چون خود مرحوم قهرمان بودند اخلاق ورزشی ایجاب می کند که ببخشند
  • رضا IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    تمام عمرش زندان باشه بهتره تو اداره زندان و تعمین مایحتاج زندانی ها کمک زندان بانها باشه تا به یک دردی بخوره . عدام بشه که چی بشه ؟
  • دانش IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    من ازمردم ایران تقاضامندم تا پنج سال ازهیچ قاتلی گذشت نکنند.(بجزمواردخاص که اولیا دم نیاز مالی دارند).جامعه ناامن شده وامار قتل بالارفته است .دستگاه قضایی گاهاکوتاهی می کنند.نیروی انتظامی وقوه قضاییه به وظایف خوددرپیشگری از جرم به خوبی عمل نمی کنند.پرونده قتل طولانی رسیدگی می شودوزمان اجرااثربازدارنده اش راازدست داده است.اشرارگستاخ شده اند.حرمت خون انسان پایین امده است.کینه وانتقام افزایش یافته است.علاوه برشدت عمل دراجرای قصاص کارفرهنگی بسیارضروری است.
  • پرسپوليس ايران IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    خدا ميگه ببخش تا ببخشم!
  • علي اميري IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام شود تادرس عبرتي براي ديگران شود اميد است كشوري آرام داشته باشيم
  • بدون نام IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگر من جای اولیای دم بودم میگفتم اول قاتل توی یه بشکه قیر داغ بکنند بعد درش بیارن بکنن توی یه بشکه سرکه تا از این غلطا نکنه بعد هم اونیکه میگه ببخشید اگه برای به یکی از افراد خانواده خودت ای اتفاق پیش میومد می بخشیدی؟
  • پالادین IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باید قصاص بشه 100 بار تا درس عبرت شه
  • بدون نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشیدن خوب است اما نه زمانی که باعث ازبین رفتن ترس از عواقب جرم می شود .با بخشش دیگران هم به فکر چنین کاری به امید بخشش خواهند بود
  • پالادین IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باید قصاص بشه 100 بار تا درس عبرت شه
  • رهام DE ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    مطمئنا خود مرحوم داداشی هم راضی نیست که یک انسان دیگه هم در ا ین ماجرا کشته بشه
  • saeid IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    به نظر من باید همچین آدمی رو زجر کش بکنن تا اول درس عبرتی برای کسانی بشه که چاقو با خودشون حمل میکنن و یک نفرو میزنن و فرار میکنن بعدشم اعدامشکنن اونم 3 بار اگر این کارو نکنن هر کس هرکاری دلش میخواد میکنه مخصوصا برای همچین مرد بزرگ کشورمون که متعلق به تمام مردم ایران هستش به هیچ وجه نباید ببخشن و از دوستانی که میگن سن قاتل کم هستش همه قتلها از سن کم هستش باید اعدام بشه تا درس عبرت واسه همه بشه که بدونن مملکت قانون داره با تشکر.
  • وکیلی IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    بخشش خصلت جوانمردان و ورزشکارن این کشور هست
  • بدون نام IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    قصاص ...١٠٠٪ به بدترين وضع
  • mohsen IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش معنی نمیده تو مملکت ما بخشش و گذشت سوء استفاده ی دیگران را فراهم میکند فقط اعدام
  • بدون نام IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    چرا بااينكارتون واين مسخره بازيها ميخاي جلوي يه حكم واينهم حكمي كه حق مسلم خانواده دادشي هست روبگيريد چرا باطرح اينگونه مسائل بخواهيد آنها رو دچار ترديد كنيد چرا شما اصرار برقصاص نمي كنيد تا همه بدانند كه هيچگاه درقصاص واجراي حكم گذشت وجود ندارد
  • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام این جوان 18 ساله زووووووده !!!!!!! بخشش این جوان کار بزرگ انهاست ولی میترسم با اعدام نشدن این جوان باعث گسترش جرم و جنایت بشه
  • بدون نام IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بکشیدش تا زنده شوید
  • علی US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    این آدم باید اعدام بشه چون ذاتا شروره ...قبل از داداشی هم با یکی دیگه درگیر شده بود از کجا معلوم آزاد بشه باز یکی دیگه رو نکشه؟؟؟ آدمی که بتونه به کسی چاقو بزنه باید اعدام بشه...
  • بدون نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام با فرو كردن چاقو درقلب
  • محسن IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باید مثل سگ بکشنش
  • روح الله داداشی IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط اعدام.....یعنی چی با چاقو زده جوان مردم رو کشته حالا بخشش می خواد... اصلا بخشش نباید باشه..
  • دوستدار پهلوانان زنده IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    حکمش الهیه قانونیه عرفیه ومن هم میگم اعدامش کنید ولی خانواده معزای داداشی اگه همین خدا بهتون صبر نداده بود همتون الان پیش برادرتون بودید سخته ولی میگم تختی با مرامش تختی شد نه با مدال وهیکلش بذارید عزیزتون پهلون بمونه از خدا میخواهم هیچ بنی بشری چه کافر باشه چه مسلمون با این داغ امتحان نکنه حالا که مورد امتحان الهی قرار گرفتید همونی بکنید که روح الله اگه زنده میموند با ضاربش میکرد روحش شاد خانواده اش صبور دوستانش رحیم
  • arash IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش
  • keyvan IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    نظر گفتن مردم در اینجا منطقی نیست باید قضیه که اتفاق افتاده یقین پیدا کرد قاتل در چه وضعیت روحی قتل را مرتکب شده بعد تمیم گرفت
  • محسن IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اين بچه دنبال شر ميگشته مگه قبلش يه راننده بدبختو كتك نزده اگرم ببخشنش مياد بيرون گردنشو ميگيره بالا كه من داداشي رو كشتم و ميشه يه زورگيركه باعث ناراحتي مردم ميشه بايد اعدام بشه
  • امیر US ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام کنن مثل سگ جون بده. چیه یه چیز مسخره مد شده تا یه اتفاقی میافته میگن بخشش اون موقعی که مثل حیون چاقو رو تو قلب داداشی فرو می کرد باید فکر اینجا رو می کرد.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باید شرایط زمانی و مکانی را در نظر گرفت و حکمی معقول را اجرا کرد ..واقعیت این است که کثرت در اعدام جواب نمی دهد ...باید عوامل جرم را شناسایی کردو نسبت به رفع مشکلات اقدام نمود...داشتن جامعه صالح و آری از جرم آرزوی هر انسان پاک نهادی ست.
  • بدون نام IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    کسی که به قول خودش هنوز به سن قانونی نرسیده و اینجور جنایت کرده وای به اونوقت که به سن قانونی هم برسه دیگه ! بهر حال ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان اگه افرادی مثل ایشون تادیب نشن امنیت جامعه به خطر می افته دیگه هر کسی با کوچکترین دعوای لفظی دست به چاقو میشه براحتی مثل همین اقا ادم میکشه انگار که سر مرغ میبره فقط اعدام و اعدام
  • بدون نام NL ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    مرحوم داداشی هم در این حادثه بی تقصیر نبوده
  • محمد IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    بخشش آخه طفلی از اون ترسیده و نفهمیده چه جوری اومو کشته
  • مرجان IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اعدام اين گرگ خواسته ي ما به عنوان انسان و هم وطن است فقط اعدام در ملا عام.
  • بدون نام IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ببخشن بعدش از اونها درتلویزیون و اخبار تقدیر بشه بعد لوح و مدال به ایشان بدن قاتل هم تو زندان از امکاناتی که شاید در آزادی نداشته باشه استفاده کنه وهرروز چاق تر بشه.اجازه بدیم خداوند در اون دنیا حکم قاتل را بدهن
  • لاكشمي ميتال IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    چه خوني از اين صفحه ميچكه، چقدر ما مستعد خون و خونريزي هستيم، از قاتل جاهل بد تربيت شده سر گذر تا نظر دهنده نسبتاً آگاه تر پاي اينترنت، خدا به خير كنه عاقبت همه مون رو
  • حسین IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    اگه در سن 30 سالگی کسی رو به قتل میرسوند مستحق اعدام بود...ولی 17 سال خیلی کمه..هنوز بچه هست!!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگه بخشیده هم بشه تا آخر عمر مثل یک میت زندگی می کنه.
  • ریال IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    کشتن از قصد" فقط اعدام
  • بدون نام IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    به نظر من بايد اونو در ملاء عام اعدام كنند چون با اينكار تمام مشكلات و معضلات اجتماعي جامعه ما بطور كامل حل ميشه!!!!!
  • علی US ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگه ببخشن ادمکشی عادی میشه چون بقیه هم میگن میکشیم مارو میبخشن پس برا امنیت جامعه هم که هست باید امثال این قاتل حکم شرعی براشون اجرا بشه
  • فرهاد AU ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بخشش. من بودم حبس ابد ميدادم.
  • ميثم IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    خشونت سراسر زندگي ما را فرا گرفته هر کدام از ما درونمان يک فرعون داريم که سر بزنگاه طغيان ميکند. حال اين طغيان مي‌تواند آنقدر بزرگ و دهشتناک باشد که موجب به قتل رسيدن يک انسان را فراهم کند. با اعدام انتقام قصاص و يا هر اسم ديگري اين مشکل حل نمي‌شود به درونمان مراجعه کنيم ....
  • بدون نام US ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    با اعدام یک نفر در ملا عام و تماشا کردن مرگ یک انسان دیگر، باعث ترویج فرهنگ خشونت می شویم. این همه اعدام صورت گرفته آیا کمی از جنایت ها کاسته شده است؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    3 0
    چون قاتل كم سن و سال است ، بايد فرصت دوباره زندگي كردن با تجديد نظر در روش زندگي رو بهش داد .
  • خسته IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    فقط اعدام
  • علیرضا IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    از کجا معلوم با بخششش اون دوباره مرتکب جرم نشه و عبرت بگیره؟
  • رضا US ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    تا الان این همه اعدام چقدر کارساز بوده؟ قاتلان و دزدها آدم شدند؟ فرهنگ ما بالا رفته؟ دیگه جرم و جنایت اتفاق نیافتاده؟ همیشه مسؤولان ما فقط بلدند صورت مسأله رو پاک نند بدون هیچ حتی ذره ای فرهنگ سازی و کار ریشه ای.
  • محمدرضا ابراهيمي IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    مسلمان يعني بخشش نه انتقام بلکه تنبيه
  • بدون نام GB ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ببخشید, مجازات قاتل هم حبس ابد ه.
  • بدون نام IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 1
    فقط قصاص
  • مرتضي IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    چون با نقشه قبلي نبوده بايد بخشيد خودتون را جاي اون جوون و خونوادش بذارين يه لحظه غفلت
  • پیمان IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    خبر آنلاین همینجا میگم اگه کسی منو کشت بگید که قصاصش نکنند...!!
  • razmi IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    من مطمئنم اگر خود مرحوم داداشي دراين نظر سنجي شركت ميكرد گزينه بخشش را انتخاب ميكردچون گذشت خصلت مردان بزرگ است
  • مهرداد US ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    (آل عمران،135) و کیست جز خدا که گناهان را ببخشد. برگشنیم به عصر حجر اعدام در ملاء عام اونم زیر 18 ساله هارو با اعدام این بچه نا خلف روح‌الله خان داداشی زنده نمیشه قویترین مردم، كسى است كه در زمان قدرت، گذشت كند. الدرة الباهرة، ص 24
  • بدون نام IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    اگر پهلوان زنده بود به یقین بخشش می کرد
  • بدون نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اعدام راهش نیست یه مجازات دیگه واسش در نظر بگیرید من نمیدونم چی ولی یه مجازاتی که با زنده بودنش بتونه واسه کسی یه کاری بکنه یه خدمتی انجام بده ،اگه با اعدام چیزی درست میشد الان باید تو ایران 1 دونه قاتل ،1دونه قاچاقچی ... پیدا نمیشد
  • بدون نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    قاتل سن کمی داره و بعید میدونم در صورت بخشش عبرت بگیره به نظر من حکم اعدام هم هیچ کمکی به اصلاح رفتارهای مجرمانه نمیکنه باید رفاه اجتماعی مسائل تربیتی در بین خانواده ها بالا بره...فقر - بی اعتقادی - قانون ستیزی - بی فرهنگی اینها هستن که باید اصلاح بشن یادمون نره که قاتل دکتر سرابی همین امروز صبح پای چوبه دار میخندید و اصلا از کاری که کرده بود پشیمون نبود !!
  • اميد IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    تخم مرغ دزد شتر دزد مي شود . در 17 سالگي آدم مي كشد در 30 سالگي ؟؟؟؟؟؟؟
  • افسانه IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اون قاتل باید خودش مردونه بره بالای دار چه جوری میخواد بقیه عمرشو زندگی کنه ای کاش این اتفاق نیوفتاده بود
  • حسین DE ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش ....به خدا اگه برادرم رو هم کشته بود می بخشیدم .... نه اینکه راست راست تو خیابون راه بره ...بلکه مجازات مدنی رو تحمل کنه که همون صلب از اجتماع است
  • مجيد از مراغه(آ.ش) IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به اميد ايراني امن و آرام براي همه خانواده هاي عزيز ايراني.اين قاتل و ديگرجنايتكاران وقتي حكم قصاص را ميشنونددرهمان زمان ميميرند.بايد يك فكر اساسي كرد
  • بدون نام IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    یا قصاص یا حبس ابد. در صورت قصاص، فقط اعلان عمومی شود و در ملا عام نباشد.
  • محمد از اصفهان مهندس مكانيك IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام شود تادرس عبرتي براي ديگران شود كه به همين راحتي با گذاشتن چاقو و .... در جيبهاي خود باعث وحشت مردم نشوند . داداشي متعلق به ملت ايران بود و اين قاتل احمق يك قلب يك ملت را جريحه دار كرد . اعدام او مرهمي بر قلب اين داغداران خواهد بود . جهت اعدام اين قاتل پست لحظه شماري مي كنم .
  • بدون نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اون لحظه احساسی شد و ترسید نقشه قبلی که نبود ما از خانواده جهان پهلوان تقاضا داریم با بخشیدن این جوون روح عزیز روح اله را شاد کنن
  • بدون نام IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام تا درس عبرتي بشه براي ديگران
  • فاطمه IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    یه مدال گردنش بندازیم چطوره؟
  • محمد از اصفهان IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام شود تادرس عبرتي براي ديگران شود. به راحتي با گذاشتن چاقو و .... در جيبهاي خود باعث رعب و وحشت در دل مردم مي شوند . داداشي متعلق به ملت ايران بود و اين قاتل احمق قلب يك ملت را جريحه دار كرد . اعدام او مرهمي بر قلب اين داغداران خواهد بود . جهت اعدام اين قاتل پست لحظه شماري مي كنم .
  • مرتضی US ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بچه های 16 17 ساله رو نگاه کنید که چقدر از مرحله پرتند...بعد شما میگید اعدام ...فکر کنید بچه تازه به بلوغ رسیده خودتون ی همچین اشتباهی میکرد ووواقعا به عنوان خانواده چه بلایی سرتون میومد اگه میخواستن اعدامش کنن.
  • بدون نام US ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    خدا کند پهلوانی کنند این بچه دیوانگی کرد با انتقام و خونشویی چیزی حل نخواهد شد گذشت کنید تا درگذشته شما هم آرام باشد و خود شما هم وجدانی آرام داشته باشید هرچند سخت هست اما گذشت در سختی مفهم میابد ای کاش امروز که میتوانید گذشت کنید فردا دیر هست بسیار دیر
  • بدون نام US ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    خدا کند پهلوانی کنند این بچه دیوانگی کرد با انتقام و خونشویی چیزی حل نخواهد شد گذشت کنید تا درگذشته شما هم آرام باشد و خود شما هم وجدانی آرام داشته باشید هرچند سخت هست اما گذشت در سختی مفهم میابد ای کاش امروز که میتوانید گذشت کنید فردا دیر هست بسیار دیر
  • بدون نام IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    2 0
    من فکر می کنم که این تنها به عهدهی خانواده ایشان است که قصاص کنند یا بخشش .
  • پسر خوب IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    با اعدام کردن هيچ مشکلي حل نميشه. تا حالا چند بار از اين اعداما داشتيم ؟! آيا ديگه قتلي اتفاق نيافتاده . من نميگم اين جوون بيگناهه اما با اعدامشم کاري پيش نميره . بهترين کار حبس است . و کار فرهنگي ، حل مشکل بيکاري جوانان و ارائه دادن راهکارهايي براي سرگرمي جوانان . تا سرگرمي جوانان ما نشه ، ماشين سواري تو خيابوناي شهر.
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    نسل جدید غیر قابل مدیریت شده اند. با اعدام می توان آنها را ترساند
  • بدون نام IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام
  • بدون نام IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    نباید گذشت کرد
  • ولی IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    کار بزرگان کیمیاگریست ، کشتن آسونه همن طور که روح اله رفت ، به جای کشتن آدم بسازیم . این کشور به زندگی محتاجتر تا مرگ.
  • roly IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من کسی که جون یه انسان رو میگیره شایستگی زندگی کردن دوباره رو دیگه نداره...کشور ما قانونای عجیب غریب زیاد داره ولی حکم قصاص از بهترین قانوناشه
  • ذاکر IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بچه مسلمان ها باید به صحنه بیایند.باید توی خیابانها بریزند.جامعه پر از بدحجابی و روابط مبتذل و خشونت و چاقو کشی شده.باید نفس اینها را گرفت.قصاص حق است.شلاق زدن اختلاط های نامشروع و دستگیری بد حجابها دستور شرع است.مومنین نباید صحنه را ترک کنند
  • roly IR ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من کسی که جون یه انسان رو میگیره شایستگی زندگی کردن دوباره رو دیگه نداره...کشور ما قانونای عجیب غریب زیاد داره ولی حکم قصاص از بهترین قانوناشه
  • داریوش IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط مرگ نه یکبار بلکه 1000 بار . بازم کمه
  • roly IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من کسی که جون یه انسان رو میگیره شایستگی زندگی کردن دوباره رو دیگه نداره...کشور ما قانونای عجیب غریب زیاد داره ولی حکم قصاص از بهترین قانوناشه
  • عباس .الف IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    ببخش تا یاد پهلوان روح الله با بخشش قهرمانهء خانواده پهلوان نسل ها دهان به دهان ضرب المثل شده و در خاطره ها بماند.مطمئن باشید اینگونه روح پهلوان خرسندتر خواهد بود.
  • منصور IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باید اعدام بشه تادرس عبرتی برای یه همچین آشغالهایی باشه . همین جوری مملکت هردمبیل شده وای به روزی که امثال اینو ببخشن
  • داریوش IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اگر خانواده روح الله ببخشند مردم هرگز نخواهند بخشید فقط اعدام .حیف اعدام برای چنین موجود کثیف . اون را باید به بدترین شکل از بین برد
  • علی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام اعدام اعدام
  • roly IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من کسی که جون یه انسان رو میگیره شایستگی زندگی کردن دوباره رو دیگه نداره...کشور ما قانونای عجیب غریب زیاد داره ولی حکم قصاص از بهترین قانوناشه
  • محمد IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اون حرومزاده رو بايد همون موقع اعدام ميكردن.الان هم بي صبرانه منتظر اون لحظه هستم.خدا رحمت كنه داش روح الله رو...
  • بدون نام IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    ببخشنش که بره خانواده دیگه ای روبدبخت کنه؟کسی که دستش به خون آغشته شدعلاجش فقط اعدامه وبس.
  • بدون نام US ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بجای این نوچوان بایستی دیگران را آویزان کنند که معلم خوبی برای این نوچوان بخت برگشته نبودند
  • آبيته IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اونايي كه ميگن بايد بخشيده بشه يك لحظه خودشون رو بزارن جاي علي داداشي كه برادر رشيد و سالم و پاكش رو از دست داده...
  • مهدی IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا که! چه بلایی سر ما ایرانیا اومده که به این راحتی راجع به کشتن یه آدم صحبت میکنیم!!!!! واقعا متاسفم
  • بدون نام IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    بااعدام کاری درست نمیشه بلکه عده ای را نیز تشویق میکنه.درباره علت بگردین که چرا قتل وجنایات بیشتر شده. ایامسئولین گناهی ندارند.
  • بشیر از گلستان IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام چاره کار نیست.باید مشکل ریشه ای حل بشه تا دیگر هیچ قتلی صورت نگیرد.اگر اعدام بشه بعد از یک مدت فراموش میشه ،ولی با دادن زندگی به این جوان فرصت درست زندگی کردن راه بهش میدهیم
  • هم وطن US ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    ؟؟ اعدام یعنی ما که بنده های خداوند هستیم ، آفریده ی خداوند را که عظمت خلقت اوست ، بی مقدار می کنیم و می کشیم _ یعنی ما می ایستیم و نابودی موجود زنده ای را به دست " انسانی " مانند خودش نگاه می کنیم و کمکی به تکامل روح و روان " اعدامی " نمی کنیم ؛ ما چطور بر خلفت خداوند متعال ؛ خط مرگ می کشیم ؟ نه به اعدام و پیدا کردن راه دیگری برای مجازات و متعالی کردن روح و روان گناهکاران ما را به خداوند نزدیک تر می کند
  • جججلبك سبز IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بياييدازخودبپرسيم كه به اين نوجوان17ساله چه داده ايم ازگذشت وانسانيت وازفرهنگ وادب.كدامين نيازش را براورديم كه مجبورنباشدازكودكي تن به كاردهد.هيچ وهيچ ولي امروزميخواهيم جانش بستانيم.ماهمه دران پلشتي سهيميم.ازخانواده ان پهلوان ميخواهم كه مروت ورحم را به اووما بياموزند.
  • بدون نام IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بااعدام کاری درست نمیشه بلکه عده ای را نیز تشویق میکنه.درباره علت بگردین که چرا قتل وجنایات بیشتر شده. ایامسئولین گناهی ندارند.
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    خطاب به همه دوستاني كه ميگن بخشش كنن... بخشش خوبه ولي نه براي ارازل و اوباش.. از قاتل يه چهره مظلوم نسازيد همين پسر 17 ساله به قول بعضي نادان 2 ساعت قبلش يعني ساعت 10 شب تو خيابون قلم راننده يه پرادو رو تا سرحد مرگ كتك زدن و اموالش رو دزديدن...چرا بخشش؟؟ تا دوباره بياد بيرون جرمي واقع بشه؟؟؟؟؟
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    خطاب به همه دوستاني كه ميگن بخشش كنن... بخشش خوبه ولي نه براي ارازل و اوباش.. از قاتل يه چهره مظلوم نسازيد همين پسر 17 ساله به قول بعضي نادان 2 ساعت قبلش يعني ساعت 10 شب تو خيابون قلم راننده يه پرادو رو تا سرحد مرگ كتك زدن و اموالش رو دزديدن...چرا بخشش؟؟ تا دوباره بياد بيرون جرمي واقع بشه؟؟؟؟؟
  • حسین IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    با سلام اعدام نکنید هنوزمحراب فاطمی و مسلم دارابی وملکی چند قهرمان ملی دیگر زنده اند - شاید مرحله بعدی باید رضازاده را بکشد
  • میثم IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    فقط اعدام فردا میاد بیرون جرم دیگری انجام میده باید تجر به بشه برای دیگران مثلا دادشی را به چه جرمی جلو همه با وحشیانه ترین حالت به قتل رساند چرا باید تو قیل داغ بذارنش تا بفهمه
  • مهدی IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    هين .... شاهين بوشهر عزیز کسی نمیگه باید ببخشندش من میگم ماها چرا اینقدر راحت راجع به کشتن یه آدم حرف میزنیم. اگه ماها که ظاهرا با دنیا به خوبی از طریق اینترنت در ارتباطیم و ارزشهای انسانی رو میدونیم اینقدر راحت و با این الفاظ راجع به کشتن یک آدم حرف بزنیم از بقیه چه انتظاری داریم؟ چرا اینقدر خشونت تو ما عادی شده؟
  • saeed IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    چه اعدام کنین چه نکنین هیچ فرقی توی امار قتل و جنایت ایجاد نمیکنه کار از یه جای دیگه میلنگه
  • saeed IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    چه اعدام کنین چه نکنین هیچ فرقی توی امار قتل و جنایت ایجاد نمیکنه کار از یه جای دیگه میلنگه
  • انسان IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اگه ببخشن تا اخر عمر احساس لذت می کنن
  • هما IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باید اعدام بشه تا درس عبرتی بشه واسه دیگران تا برای کوچکترین چیز آدم نکشند
  • هما IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    باید اعدام بشه تا درس عبرتی بشه واسه دیگران تا برای کوچکترین چیز آدم نکشند
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    خطاب به همه دوستاني كه ميگن بخشش كنن... بخشش خوبه ولي نه براي ارازل و اوباش.. از قاتل يه چهره مظلوم نسازيد همين پسر 17 ساله به قول بعضي نادان 2 ساعت قبلش يعني ساعت 10 شب تو خيابون قلم راننده يه پرادو رو تا سرحد مرگ كتك زدن و اموالش رو دزديدن...چرا بخشش؟؟ تا دوباره بياد بيرون جرمي واقع بشه؟؟؟؟؟
  • امیر IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    منم میتونم چاقو بگیرم دستم راه بیفتم تو کوچه خیابون بقیه رو بزنم اینا باید قصاص بشن تا بقیه عبرت بگیرن
  • بدون نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    هیچ کس نمی تونه جای خانواده داداشی تصمیم بگیره اما بازم اینم گناه داره به نظرم باید با بخشش خجالتش بدن
  • بابک US ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    واقعا ناراحتم از اینکه میبینم عده زیادی از مردم تقاضای اعدام یک نوجوان زیر 18 سال رو میکنن. چه راحت از مرگ صحبت می کنید. همین شما هایی که بطور مشخص برای جان خودتون هم ارزش قائل نیستین. به رانندگی کردن ها نگاه کنید. به موتور سوارها نگاه کنید. به عابرین پیاده نگاه کنید. به این خشم خودتون نگاه کنید. چی داره به سر ما ایرانی ها میاد؟ متوجه نیستید که مرگ یک نوجوان رو طلب می کنید؟
  • مسعود حردانی US ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    درقران امده است که(بخشنده کریم است)
  • ناصر IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به قول فریدون مشیری : اگر جان را خدا دادست چرا باید تو بستانی
  • پاسخ IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    قـــصـــاص قصاص اگر بخوایم چنین جنایت هایی رو با قصاص پاسخ ندیم باید تو ایران هم مثل آمریکا استفاده از اسلحه برای دفاع از خود آزاد بشه. و این افرادی که دم ار انسانیت می زنند باید بدونند که تو آمریکایی که این افکار ازش متولد میشه برای این جنایات در برخی از ایالتها مجازات اعدام جود داره . حالا چرا سینه خودشون رو برای امثال این آقا یا یه ...به نام سکینه محمدی که همسرش رو کشته و روابط نامشروع داشته پاره می کنند معلوم نیست ؟
  • ساسان IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    قصاص قصاص قصاص والسلام.ولی در ملا عام نه
  • بخشنده IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش از اعدام ... من اصلا بطور کلی با اعدام مخالفم زیرا کاری وحشیانه و قرون وسطایی است ... بجای اعدام که خود به نوعی ترویج ادم کشی است فرهنگ سازی کنید و بدنبال علتهای وقوع چنین حوادثی بگردید ... امیدوارم که مجازات اعدام به هر نوعی در مملکت ما برداشته شود و بجای آن با مجازاتهایی چون حبس ابد جایگزین شود .
  • اردشیر IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    ببخشین چون اگر آن پهلوان زنده بود منش پهلوانیش می گوفت که ببخشینش که خداوند بخشش کاران را دوست دارد.
  • بخشنده IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش از اعدام ... من اصلا بطور کلی با اعدام مخالفم زیرا کاری وحشیانه و قرون وسطایی است ... بجای اعدام که خود به نوعی ترویج ادم کشی است فرهنگ سازی کنید و بدنبال علتهای وقوع چنین حوادثی بگردید ... امیدوارم که مجازات اعدام به هر نوعی در مملکت ما برداشته شود و بجای آن با مجازاتهایی چون حبس ابد جایگزین شود .
  • بدون نام IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    آقا بابك اگه قطل غير عمد باشه خوب ميشه بخشيد مثل رانندگي و ... اما اينكه چاقو رو برداري بزني به قلب جوون مردم بعد فرار كني زمين تا آسمون فرق ميكنه
  • جاوید IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من اعدام اصلا حکم خوبی نیست اونم در ملاءعام بهتره حتی در صورت بخشش خانواده داداشی اونو بیست سال زندانی کنن خیلی حکم بهتری می شه و در س عبرت برای دیگران.
  • رامین IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من باید حکم اعدام اجرا بشه.من اصلا" روحیه ی پیگیری اخبار حوادث رو ندارم و نمی تونم حتی یه لحظه تصور کنم که به این دوتا خونواده چی می گذره...ولی حس می کنم دیگه جامعه بخشش های این مدلی رو برنمی تابه.به خصوص اینکه چند وقتی هست که این جور کارا جنبه ی تبلیغاتی و صوری به خودش گرفته.همه می دونیم که نهادهای مسئول در مورد امنیت دارن خودشونو پشت گذشت های بی حد و حصر مردم مهربون ما پنهان می کنن.
  • بدون نام IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    هیچی جای بخشش رو نمیگیره، ما نباید در مرگ یک نفر دیگر دست داشته باشیم اونم با آگاهی کامل
  • کیان IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    باید اعدام بشه بابا بسه چقدر بخشش شورشو در آوردن دیگه آدم کشتن عادی شده.
  • داداشی IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اصلا علت موفقیت کشور های عربی در نبود مواد مخدر را می دانید چیست اجرای سریع و صریح قانون بخشش به درد این اوباش نمی خورد اگر مسلمانیم پس قانون اسلام را رعایت کنیم تا فردا توی کوچه و خیابون همین کثافتا جلوی خودمون و خواهر و مادرمونو نگیرن و هر چی داریمو به زور چاقو و قمه ببرن توبه گرگ مرگه
  • میهن DE ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    من اگر جای خونواده مرحوم داداشی بودم به سابقش نگاه میکردم.اگه سابقه شرارت داشته باشه ( که ظاهرا داره ) گذشت نمیکردم تا دوباره برنگرده به جامعه و کاراشو تکرار کنه ولی اگه صرفا تو یه دعوا اونم بصورت آنی اختیارشو از دست داده بود و اینکارو میکرد، تو مراحل آخر اجرای حکم از حقم میگذشتم که حداقل تنبیه بشه و دیگران هم متوجه بشن که خونواده مقتول بعدی ممکنه گذشت نکنه.
  • توحید IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام و فقظ اعدام. باید اعدام بشه
  • حیدر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش-جوون بوده ناخواسته دچار اشتباه شده.
  • عباس IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    هر کسی که میگه خودتونو جای خانواده مرحوم بزارید بهشون بگم خودتونو جای خانواده قاتل بزارید فکر کنید برادرتون در اثر غفلت همین کارو کرده و قصد قبلی نداشته بازم موافق اعدامش هستید یا میگید ببخشید.من موافق اعدامنیستم.زندان و آموزش صحیح برای قاتل و همچنین جامعه مفیدتره.البته با تمام نظرات مخالفین اعدام موافقم هر کدام از زاویه ای به این موضوع نگاه کردن.
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    خطاب به همه هم وطنان عزيزي كه با دلايل من دراوردي دم از بخشش ميزنن... شما خودتون اگر خداي ناكرده يه ارازل 17 ساله برادر خودتون رو ناجوانمردانه با چاقو گلوشو ميبريد اونم طي 3 ضربه ايا گذشت ميكرديد؟؟؟؟؟خواهشا جواب منطقي و با فكر بدهيد شماخودتون ازيه تصادف با خودرو كه خسارتش 100 هزارتومان هست نميگزريد اون وقت انمتظار داريد يه خانواده داغ ديده از خون برادرشون بگذرند؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    یه بچه قوره ی 17 ساله حالا واسه ما ادم میکشه؟؟؟ اعدام فقط
  • بدون نام IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام اعدام اعدام
  • جعفر IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    وقتی از بچگی هر چی خواسته دادن دستش همین میشه ، طاقت " نه " شنیدنو نداره - پررو شده می زنه می کشه اصلا هم براش مهم نیست .... باید اعدام بشه و تا هفته ها تو رسانه های عمومی در مورد علت اینکه چی می شه یکی مثل این بچه بوجود می یاد صحبت کنن تا خانواده ها بیشتر متوجه تربیت بچه هاشون باشن تا دیگه شاهد همچین اتفاقاتی نباشیم
  • علی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    ایشان با این جنایت احساسات یک ملت را جریحه دار کرده وامنیت روانی از جامعه سلب کرده راه حلش ففط اعدام است و بس
  • بدون نام IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    جوان است فرصت جبران بدهيد.البته بامجازات حبس موافقم ولي كشتن هرگز
  • بدون نام CA ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    vaghean ke to in jame'e cheghadr mardom birahm shodand, khoda be in mardom rahm kone.
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    خطاب به همه هم وطنان عزيزي كه با دلايل من دراوردي دم از بخشش ميزنن... شما خودتون اگر خداي ناكرده يه ارازل 17 ساله برادر خودتون رو ناجوانمردانه با چاقو گلوشو ميبريد اونم طي 3 ضربه ايا گذشت ميكرديد؟؟؟؟؟خواهشا جواب منطقي و با فكر بدهيد شماخودتون ازيه تصادف با خودرو كه خسارتش 100 هزارتومان هست نميگزريد اون وقت انمتظار داريد يه خانواده داغ ديده از خون برادرشون بگذرند؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام اعدام اعدام
  • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    نه اعدام نه بخشش حبس ابد بدون عفو وبدون زندان با کار بلکه حضور دائم در زندان
  • مظاهر حبیبی(لردگان) IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من این نظر سنجی زیاد جالب نیست.فقط با روح و روان انسانها بازی میکنید .اگه بگیم اعدام وجدان مون کجا رفت خانواده اش چه گناهی کردن بر سر یه جاهلیت این اتفاق افتاد .و اگه بگیم بخشش با روحیه خانواده داداشی چه کار کنیم.ای کاش این نظر سنجی را نمی گذاشتید خبر آنلاین جان.
  • babereh IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام یعنی پاک کردن صورت مساله.اگر امروز در تمام کشورهای پیشرفته دنیا اعدام رو حذف کردن فقط یک دلیل داره چون حکم اعدام فقط برای یک نفر اجرا می شه ولی تبعاتش برای یک جامعه سنگین تر و خشونت بار تره.واسه همین باید ریشه ای این مسائل رو حل کرد والا اگر روزی صدها قاتل و غیره رو هم اعدام بکنیم، تا از نظر فرهنگی جامعه رو اصلاح نکنیم فایده ای نخواهد داشت.روح ا... خیلی بزرگتر از این نوجون هستش که با اعدامش بشه تسکینی بر دردهای ایرانیان عاشق پهلوانان واقعی.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اعداااااااااااااااااااااام اعدام چون خیلی نامردی کرد
  • محمد حسین IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    قصاص وبخشش هر دو در اسلام هست اما به نظر من باید اینبار از قصاص استفاده کرد.برای اینکه هر فرد دیگری تصور نکند اگر مرتکب قتلی شد حتما بخشیده میشود.
  • شهروند IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    1 0
    پهوانان می بخشند
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اينها همين ارازلي هستند كه به ناموش ادم زل ميزنن و باپررويي تمام با مردم درگير ميشن و به نامردي ميزنن و فرار ميكنن...شما به اين ارازل اوباشي كه دستگير ميشن نگاه كنيد.بيشترشون در گذشته وقتي جرمي مرتكب شدن باگريه والتماس رضايت بخشش شاكي رو گرفتن و دوباره با پررويي هرچه تمام مزاحمت و شرارت ميكنن.. فقط اعدام...
  • بدون نام IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
  • بدون نام IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    این بخشش های بی مورد قاتلان را پرو می کند بخشش هم جایی دارد اگر ببخشند شریک قتل برادر خود هستند
  • احسان IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظرشما این درسته که یک جوان 17ساله نفهم که حتی حرمت این پهلوان بزرگ وعزیز که برای سربلندی ملت ایران این همه زحمت کشیدرو به قتل برسونه وبگن که قصاص نشه اگر اینطوری باشه که باید فاتحه ورزش ایران رو خواندامیدوارم که اخر این هفته در ملا عام قصاص بشه/روح الله جان تاابد یاد تو در سینه ما ایرانی ها خواهد ماند...واز ته دل برای خانواده اش ارزوی صبر میکنم .
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اينها همين ارازلي هستند كه به ناموش ادم زل ميزنن و باپررويي تمام با مردم درگير ميشن و به نامردي ميزنن و فرار ميكنن...شما به اين ارازل اوباشي كه دستگير ميشن نگاه كنيد.بيشترشون در گذشته وقتي جرمي مرتكب شدن باگريه والتماس رضايت وبخشش شاكي رو گرفتن و دوباره با پررويي هرچه تمامتر مزاحمت و شرارت ميكنن.. فقط اعدام.فقط اعدام...
  • حسین IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام باید اعدام بشه 1پرسش؟اگر برای برادر ما این اتفاق رخ میداد به همین راحتی میگفتیم دمت گرم کشتی برو به امان خدا.........؟
  • حسین IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام باید اعدام بشه 1پرسش؟اگر برای برادر ما این اتفاق رخ میداد به همین راحتی میگفتیم دمت گرم کشتی برو به امان خدا.........؟
  • sirous IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام کنن تا هر جیکولویی تو داشبوردش چاقو نذاره
  • sirous IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام کنن تا هر جیکولویی تو داشبوردش چاقو نذاره
  • هين .... شاهين بوشهر IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اينها همين ارازلي هستند كه به ناموش ادم زل ميزنن و باپررويي تمام با مردم درگير ميشن و به نامردي ميزنن و فرار ميكنن...شما به اين ارازل اوباشي كه دستگير ميشن نگاه كنيد.بيشترشون در گذشته وقتي جرمي مرتكب شدن باگريه والتماس رضايت وبخشش شاكي رو گرفتن و دوباره با پررويي هرچه تمامتر مزاحمت و شرارت ميكنن.. فقط اعدام.فقط اعدام...
  • sirous IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام کنن تا هر جیکولویی تو داشبوردش چاقو نذاره
  • بدون نام IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    حبس ابد ....
  • حمید IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به خدا اون اگر هم زنده بمونه دیگه نمیتونه زندگی عادی خودشو داشته باشه همش در عذابه. پس اگر اعدام بشه خودشم راحت میشه. در ضمن اعدام خوبه ولی در ملاء عام نه.
  • محسن IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    فکرنمی کنم کسی از اعدام چنین قاتلی ناراحت بشه.دنیا بدون وجود این اشرار امن تره.
  • بدون نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام در ملا عام
  • علیرضا-اراک IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    به نظر من با همون چاقو که داداشی کشت بدنش دست خانوادش بگن هرجاش دوست داری بزن.بعد میفهمه داداشی چی کشیده لحظه مرگ
  • رضا IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش بخشش بخشش فکر کنید این جوان برادر خودتون بوده بازم حاضر میشدید اعدامش کنن در ضمن آیا با اعدام او داداشی زنده میشود؟
  • هموطن IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    من کاری به اعدام یا بخشش ندارم فقط به نظر من اعدام در ملا عام زیاد جالب نیست چون یه قتل انجام داده درسته به نظر بعضیا احساسات عمومی جریحه دار شده اما اون فقط در یک نزاع خیابانی مرتکب قتل شده وبدن نقشه قبلی و به هیچ وجه قاتل بالفطره یا مفسد فی الارض نیست که در ملا عام اعدام بشه.
  • رضا IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    کسی که میگه خانواده این فرد هم باید اعدام بشن خودش از هر قاتل و هر چیز دیگه ای برای بشریت مضرتره
  • غلام IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    قهرمانان وهنرمندان نماد یک ملت وکشورند. او یک نفر رانکشته.جه بسا سالها دیگر چنین قهرمانی به وجود نیاید.یک شخص هم ببخشد.مردم ایران زمین او را نخواهند بخشید.
  • علی IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام ....اعدام....نبووووود داریم میریماااااا
  • اسنوند IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اونی که جرات میکنه با چاقو به یک انسان حمله کنه و گردن و قلبش را(به جهت کشت) مورد هدف قرار میده مشخصه چه شخصیتی داره، فکر کن ببین شما میتونی این کار را انجام بدی؟؟ اعدام نکنن قضیه لوس میشه.
  • حسین IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    نه اعدام نه بخشش به نظر من باید حکم زندان سنگین مثلا 20 سال برای او صادر شود .
  • احمد IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام ببخشش يعني جه يك عده به اميدهمين بخشش قمه وقداره برميداندوموجب آزارواذيت مردم ميشن ويك خانواده داغدار ميكنن بله اگرسهوي باشه درست
  • بدون نام IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام......والسلام
  • farah US ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اعداااااااااااااااااااااااااااااام
  • رزاق هجراني- تكاب IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    نميدانم چي بگم بايد دنبال ريشه ماجرا باشيم كه چي ميشه يه جوان هفده ساله ميشه قاتل يا دنبال اجراي عدالت كسي كه اينچنين كاري ميكنه رفتنش بهتر از موندش چه گلي به سر اين جامعه خواهد زد با عفوش هيچي به خدا هيچي كسي بخاطر يه ميليون بدهي پنج سال تو زندون ميمونه كسي نيست ببخشه اونوقت يا قاتل راكه بي دليل يكي را ميكشه ببخشيم خدا هم از حق الناس نميگذره
  • بدون نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    داداشی مال مردم ایرانه.من به عنوان یک ایرانی از حق خودم نمیگذرم
  • کورش IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش لازم نیست ، اعدامش کنید.
  • بدون نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    17 سالشه فقط
  • بدون نام IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام
  • وحیدرضا IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اگه قراره اعدام بشه توملاعام این کار نشه
  • مسعود IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    ببخشیدش به شرطی که بدونید اون دیگه این اشتباه تکرار نمی کنه؛در غیر این صورت یادتون باشه فردا که آزاد بشه ممکنه دوباره همیمن کار با خانواده شما انجام بده.نظر خودم فقط قصاص.امیدوارم که روح الله ببخشدش، به قول دوستان (( پهلوانان می بخشند)) ولی ما نمی تونیم مثل پهلوانان ببخشیم چون منش پهلوانی نداریم.
  • علی DE ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    نه قصاص و نه بخشش.زندان وبیگاری با کارهای سخت تا آخر زندگی.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش
  • فرید IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش بهترین است
  • میلاد 4060 IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    امیدوارم بخشیده بشه ، خلاصه بگم ببخش تا بخشیده بشی وقتی خدا با یک توبه گناههای بنده اش رو میبخشه ما آدما ... !
  • ایرانی IR ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    هر کی که با چاقو یکی دیگه رو میزنه چه قتل بشه یا جرح در هر صورت باید اعدام بشه
  • محسن IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اگه اعدام موجب درس عبرت بود اينقد قتل زياد نميشد،راههاي ديگه اي واسه درس عبرت دادن هست كه همه جاي دنيا جواب داده.بهتره قصاص نشه
  • محمودسليمي IR ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اگرامروزاينگونه افرادرااعدام نكنندفردااوباش هاي ديگرمنتظربخشش هستند
  • میلاد 4060 IR ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    در هر دعوایی هر 2 طرف مقصرند ، اگه یک طرف تو این دعوا عذرخواهی می کرد یا کوتاه می اومد دعوایی اتفاق نمی افتاد
  • سید علی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    درست است که هفتاد میلیون از قتل مرحوم داداشی ناراحت هستند اگر خانواده داداشی جوانشان اشتباهابه قتل دچار بشود ان ها چکار می کنند جواب بدی را با بدی نباید داد و در اسلام خون را با خون نباید جواب داد و لذتی که در بخشش است در قصاص نیست و اخانواده داداشی تقاضا می کنم به جوانیش رحم کنند به خاطر پدر و مادرش ببخشند
  • لیلا IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    تو اوج جوانی یک اشتباهی کرده ندانانی کرده غرور یش از حدش بوده شما روبه هرکی که می پرستید ببخشیدش هیچ چیزی جای بحخشش رو نمیگیره
  • میلاد 4060 IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اگه اعدام بشه دیگه از پهلوانی و قهرمانی هیچ خبری نیست بلکه یکی میشید عین ناصر محمدخانی
  • مبهوت IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    جوان است فرصت جبران بدهيد.البته بامجازات حبس موافقم ولي كشتن هرگز
  • علي IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بنظر من باييد بررسي كردنا البته خانواده پهلوان هر چي بخواد
  • درس عبرت IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام
  • كافر ها DE ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    شما مثلا مسلمان هستيد يا يحود .چي اعدام نه زندان فقط زندان
  • علی IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    درس عبرت ای خلافـــــــکار ،عشق لاتی !!!
  • احد NL ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بايد اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام گرددتاعبرت بعضيها بشه.روحت شاد پهلوان داداشي.
  • محسن IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 1
    اعدام براش خیلی کمه باید زجر کش بشه
  • ehsan US ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    بخشش لازم نيست اعدامش کنيد!!!!!
  • بدون نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام ! شک نکنید.اگه این که قهرمان ایران رو کشته پس فردا راست راست راه بره دیگه بقیه ارذل خدا رو بنده نمی شند.
  • مجید IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    این بچه از وقتی حکمش صادر شدههر شب هزار بار مرده,اشتباه کرده ببخشینش
  • خلیج فارس IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    حبس ابد با شرط بدون بخشش بهترین گزینه است چند ین سال از این قوانین اعدام میگذرد ولی متاسفانه نتیجه ای نداده بلکه بیشتر است تنها بعض موارد در مورد ادمای سر شناس در دید عموم مردم بیشتر نشون داده میشه در صورتی اگر به کل قضیه نگاه کنیم شاید حداقل در کشور روزی چند مورد به راحتی اتفاق میفته فقط ما از ان بیخبریم
  • صفا FI ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    این بابا را اگر ببخشند فردا در عالم ارازلی برایش یک امتیاز بزرگ محسوب میشود که بله من قهرمان ایران را کشتم.اعدام و خلاص
  • مجيد از مراغه(آ.ش) IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    از دوستاني كه فقط به قصاص فكر ميكنند ميخواهم بپرسم ايادر اين قتل و امثالهم فقط قاتل وقاتلين مقصر هستند ايا جامعه وفقر اقتصادي وفقر فرهنگي وتربيت خانواده ومحل زندگي افرادوهزاران مشگل ديگر هيچ نقشي ندارند.بيائيدگذشت و مهرباني به يكديگر رابيشتر تمرين كنيم و براي اين مشگلات طرحي نو دراندازيم
  • بدون نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    با کشتن این فرد چه چیز تغییر میکند؟ میبایست جلوگیری میشد. بیکار است. درامد ندارد .اینده ای برای خود نمیبیند. دچار اختلال روانی میشوند افراد با این اوضاع.اگر رفاه نسبی داشت مانند روانی ها برخورد نمینمود و ارامتر مساله را حل میکرد.
  • معین IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    لذتی که در عفو است در انتقام نیست
  • بابک IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    فراموش نکنید که داداشی از ماشین پیاده شده که دعوا بکنه پس تو یه دعوای خیابانی کشته شده.
  • مجيد از مراغه(آ.ش) IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    از دوستاني كه فقط به قصاص فكر ميكنند ميخواهم بپرسم ايادر اين قتل و امثالهم فقط قاتل وقاتلين مقصر هستند ايا جامعه وفقر اقتصادي وفقر فرهنگي وتربيت خانواده ومحل زندگي افرادوهزاران مشگل ديگر هيچ نقشي ندارند.بيائيدگذشت و مهرباني به يكديگر رابيشتر تمرين كنيم و براي اين مشگلات طرحي نو دراندازيم
  • مجيد از مراغه(آ.ش) IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    از دوستاني كه فقط به قصاص فكر ميكنند ميخواهم بپرسم ايادر اين قتل و امثالهم فقط قاتل وقاتلين مقصر هستند ايا جامعه وفقر اقتصادي وفقر فرهنگي وتربيت خانواده ومحل زندگي افرادوهزاران مشگل ديگر هيچ نقشي ندارند.بيائيدگذشت و مهرباني به يكديگر رابيشتر تمرين كنيم و براي اين مشگلات طرحي نو دراندازيم
  • بدون نام IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    شما که این همه ادعای حکومت اسلامیتون میشه اون یارویی که 3000میلیارد و دزدیده رو اعذام کنید یاحداقل دستشو قطع کنند
  • بدون نام GB ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    قصاص به قتل نفس حکم شرعی است نه حکم ملی. پس حکم قاتل قصاص هست اونهم قاتل عمد نه سهوو اونهم با تجربه جرم های احتماعی و بزهکاری فراون.
  • زندگی IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    هر کسی میتونست جای اون جون باشه.به هر حال چه اعدامش کنند چه رضایت بدن داداشی زنده نمیشه.و زندگی ادامه داره و عده ای میرن و عده ای دیگه ای میان ...
  • بدون نام US ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    این خودش جز اراذل و اوباش بوده و خدا میدونه تا حالا چقدر کثافت کاری کرده و چقدر نفرین و آه ملتی پشت سرش بوده که کارش به اینجا کشیده!!! فقظ اعدام
  • کوروش IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام.کودکان یاد بگیرند چاقو حمل نکنند
  • حسین IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدام واعدام واعدام
  • سعید IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    وقتی شنیدم روح الله داداشی کشته شده انگار دنیا رو سرم خراب شد ولی الان که می بینم قاتلشو دارن اعدام می کنن یه کم آروم ترم. اگه دادشی آدم شری بود اون بچه رو تو یه دقه خفه می کرد ولی اصلا دست روش بلند نکرد...خیلی حیف بود که مرد
  • کامران IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اعدااااااااااااااااام
  • يك دوست IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    يك دوستي گفته بود اگر سابقه شرارت نبخشند اگر ندارد ببخشند بنده هم با اين نظر موافقم يا بعضي از دوستان نظر دادند كه اگر قاتل برادرت را كشته بود راحت همين را مي گفتيد دوستان اگر آن قاتل داداش ما بود باز هم مي گفتيم اعدام شود بخشش به نظر بنده بهتر است
  • بدون نام IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    همین الانش عرازل کوهدشت کلی ادعا میکنند. فقط اعدام
  • سید رضا IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۹
    0 0
    الله اکبر-الله اکبر حکم خدا را اجرا کنید.ای مسوولین!جامعه سرشار از ناامنی و دزدی و کثافت کاری این خبایث است. زن و بچه مردم که هیچ پهلوانان را هم شاهرگ میزنند.بخدا اگر مسامحه کنیم مسوولیم.