بودجه شهرداری مشهد به 40 هزار میلیارد تومان افزایش می یابد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: پیش‌بینی می‌شود بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد به ۴۰ هزار میلیارد تومان برسد.

به گزارش خبرآنلاین، سیدابراهیم علیزاده با اشاره به بودجه سال 1402 شهرداری مشهد، اظهار داشت: پس از تقدیم لایحه بودجه سال آینده شهرداری به شورای اسلامی شهر، جلسات کمیسیون‌های تخصصی به منظور بررسی آن برگزار شد.

وی گفت: لایحه بودجه سال 1402 در کمیسیون‌های تخصصی مورد پایش قرار گرفته و در حال حاضر، اعضای شورای اسلامی شهر با برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق، به صورت شبانه‌روزی در حال تلاش هستند تا این لایحه را برای ارائه به جلسه علنی شورای شهر آماده کنند.

علیزاده عنوان کرد: جلسات کمیسیون‌های تخصصی و کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در حال برگزاری بوده و بودجه 33 هزار میلیارد تومانی شهرداری در سال 1402 درحال بررسی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 1402 را 33 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این بودجه نسبت به سال 1401، حدود 10 درصد افزایش داشته است.

علیزاده تصریح کرد: یکی از تاکیدات جدی کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون تلفیق به شهرداری، اتکا بیشتر به درآمدهای پایدار شهری بوده و همچنین باید با بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی، بیش از پیش در جهت کسب درآمد گام بردارند.

وی گفت: برهمین اساس، پیش‌بینی می‌شود بودجه سال 1402 شهرداری مشهد مقدس به 40 هزار میلیارد تومان برسد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1743610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =